Dat is toch wat letterlijk in de OP staat?quote:Op zondag 16 november 2025 17:02 schreef Ama het volgende:
Je kan toch gewoon op Google kijken. Daarbij staat er vaak altijd wel bij wat er in zit waardoor je er alsnog wel een idee bij krijgt.
Je kan er toch zelf ook wel een beetje een voorstelling bij maken als er bijstaat wat er allemaal in zit.quote:Op zondag 16 november 2025 17:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is toch wat letterlijk in de OP staat?je gaat toch geen 80 gerechten zitten googlen
Een fufu met egusi soep koop ik liever bij Abishola dan bij Pepijnquote:
Zeker nooit de smaakpolitie gekeken? Echt goor al die buitenlandse keukens.quote:Op zondag 16 november 2025 17:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een fufu met egusi soep koop ik liever bij Abishola dan bij Pepijn
Friet voor avondeten heb ik niet graag. Ik kijk naar Vietnamees ofzo denk ikquote:Op zondag 16 november 2025 17:11 schreef opgebaarde het volgende:
Dan toch maar een van de friet pannekoeken of pizza categorie. Of Afghaans, alles is goed en daar is geen enkel plaatje nodig
Rob Geus heeft niet eens een opleiding afgemaakt. Wat weet hij nou?quote:Op zondag 16 november 2025 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zeker nooit de smaakpolitie gekeken? Echt goor al die buitenlandse keukens.
Wat moet ik me hierbij voorstellen zonder te googlen?quote:Op zondag 16 november 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan er toch zelf ook wel een beetje een voorstelling bij maken als er bijstaat wat er allemaal in zit.
quote:Op zondag 16 november 2025 17:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rob Geus heeft niet eens een opleiding afgemaakt. Wat weet hij nou?
En het dan vies vinden als iemand langer dan een maand met zijn beddengoed doet, maar je bestelt wel eten bij zo'n gore tent. Eten dat je daadwerkelijk op moet eten, terwijl op een laken hoef je alleen maar te liggen.quote:Op zondag 16 november 2025 17:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rob Geus heeft niet eens een opleiding afgemaakt. Wat weet hij nou?
Maar dan zonder hoofdletter.quote:Op zondag 16 november 2025 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil geen zeikerd zijn, maar is het niet Allochtone in plaats van Allochtoonse?
??? Gadverdanmequote:Op zondag 16 november 2025 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[..]
En het dan vies vinden als iemand langer dan een maand met zijn beddengoed doet,
Die foto's zijn vaak zoquote:Op zondag 16 november 2025 17:01 schreef Mikeytt het volgende:
Man man man. Dat je geen foto op het menu zet bij een erwtensoep, Turkse pizza of kapsalon is acceptabel, maar als je allemaal allochtoonse gerechten op het menu zet, kan je toch niet verwachten dat iedereen weet wat dat is joh.??
Wil bestellen bij een Marokkaans restaurant, staat er "etli ekmek peynirli" alsof ik moet weten wat dat is80 gerechten op de menukaart en je moet ze allemaal gaan googlen omdat er geen foto's bij staan
Dat is iets met lamsvlees, salade en saus. En die ene ook nog met ei.quote:Op zondag 16 november 2025 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen zonder te googlen?
[ afbeelding ]
Ik vind dit geen inclusieve post.quote:Op zondag 16 november 2025 17:01 schreef Mikeytt het volgende:
Man man man. Dat je geen foto op het menu zet bij een erwtensoep, Turkse pizza of kapsalon is acceptabel, maar als je allemaal allochtoonse gerechten op het menu zet, kan je toch niet verwachten dat iedereen weet wat dat is joh.??
Wil bestellen bij een Marokkaans restaurant, staat er "etli ekmek peynirli" alsof ik moet weten wat dat is80 gerechten op de menukaart en je moet ze allemaal gaan googlen omdat er geen foto's bij staan
Prima foto's meestal. De beste Chinees hier heeft de beste foto'squote:Op zondag 16 november 2025 17:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die foto's zijn vaak zo![]()
Dan heb ik al geen zin meer in dat eten joh..
Ah ja, ietsquote:Op zondag 16 november 2025 17:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is iets met lamsvlees, salade en saus. En die ene ook nog met ei.
Een lam is een jong schaap en ei komt van de kip.
Alstu
Bedankt voor het delen.quote:Op zondag 16 november 2025 17:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vind dit geen inclusieve post.
Bij rigatonie staat er meestal ook een fotoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |