Zoervleisquote:Op woensdag 19 november 2025 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik eet al best veel kip.
En zoek nu eigenlijk zo’n 12 uur slowcooker sudderpotje met rundvlees![]()
Dus deze bewaar ik voor niet-vakantietijd.
Goeie! Al lang niet meer gemaakt.quote:
Maar dan koop je wel paard, toch?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goeie! Al lang niet meer gemaakt.
Via jouw link kwam ik ook op deze https://miljuschka.nl/stoofschotel-met-bokbier/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Boeh!quote:Op woensdag 19 november 2025 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan koop je wel paard, toch?
Omdat het kan
quote:Op woensdag 19 november 2025 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen....de plant van mijn ouders (uit 1959) lijkt het weer te gaan doen. Het ging de afgelopen jaren heel slecht met de plant maar opeens kwam er weer een beetje leven in en nu lijkt het erop dat er een bloem in komt.
[ afbeelding ]Superleuk, mijn geboortejaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werk niet, al vanaf vrijdag niet.quote:
Zet je dan werk ook op het bespreeklijstje? Te vroeg op plaatsen gedrukt.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik werk niet, al vanaf vrijdag niet.
Vlg week maandag mss weer, hoofd doet lief![]()
Tnx voor vragen
Ga wel zo weer naar huisarts voor rib![]()
quote:Op woensdag 19 november 2025 13:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik werk niet, al vanaf vrijdag niet.
Vlg week maandag mss weer, hoofd doet lief![]()
Tnx voor vragen
Ga wel zo weer naar huisarts voor rib![]()
Ik heb tijd gereserveerd voor 1 klacht, dus nee en is ook niet nodig.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zet je dan werk ook op het bespreeklijstje?
Jawel. Maar het regent de hele dag.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stoof
Pot
Ben je intact op je werk gearriveerd?
Dat is idd de oorzaak. Druppel was de hartuitstortcollegadie meervanmijhoudtdanikvanhaar.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je bordje is natuurlijk ook wel idioot vol, zeker de laatste tijd.
Nietquote:Op woensdag 19 november 2025 15:54 schreef Blues het volgende:
Mo middag echo rib.Na de kapper. Dagje zelfzorg
![]()
Zal ik wel of niet ff zwaaien op mn poli? Of sneaky in en uit
Echt nietquote:Op woensdag 19 november 2025 15:54 schreef Blues het volgende:
Mo middag echo rib.Na de kapper. Dagje zelfzorg
![]()
Zal ik wel of niet ff zwaaien op mn poli? Of sneaky in en uit
Maak er een TT over in het volgende deelquote:Op woensdag 19 november 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
het is best goed gegaan vandaag. Alleen regende het de hele godganselijke klotedag en dat is gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |