Ik had eigenlijk alleen naar de vrouwen gekeken, Kupfernagel kwam ook een heel eind.quote:Op zondag 16 november 2025 14:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Matje ook wel zo'n reeks had kunnen hebben. Alleen heeft die bijna elk seizoen ergens een complete offday gehad.
Edit: als pcs klopt heeft MvdP een reeks van 66 tussen de Koppenberg 2018 en Heusden Zonder 2021.
Hij heeft zich vandaag al ziek gemeld.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toon heeft meteen een nieuwe brief van de UCI ontvangen.
Het leek of hij vierde van achteren was halverwege de eerste ronde. Inmiddels al weer behoorlijk opgeschoven.quote:
Jeroen en Thijs hadden het ook over de mannen bij het bespreken van of het al een keer was gebeurd.quote:Op zondag 16 november 2025 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk alleen naar de vrouwen gekeken, Kupfernagel kwam ook een heel eind.
Maar als de Jonas Creteurtjes altijd met meisjes op de proppen komen als het over een of ander record bij de mannen gaat dan moet je deze natuurlijk ook meenemen ja.
quote:Wordt Nieuwenhuis ploegmakker van Vanthourenhout nu Iserbyt lang out is?: "Heel voorbarig, maar er lopen gesprekken"
Is er een verschuiving op til in veldritland? Pauwels Sauzen-Altez Industriebouw wil de blessure van Eli Iserbyt opvangen en toont daarvoor interesse in Joris Nieuwenhuis (Ridley). "De ploegbaas van Nieuwenhuis en ik hebben de intentie om aan tafel te zitten en te bespreken of we de krachten kunnen bundelen", zegt Jurgen Mettepenningen.
Enkele jaren geleden was Pauwels Sauzen nog het dominante blok in het veld met 3 man op het podium (Iserbyt, Vanthourenhout en Sweeck).
Maar Sweeck verliet de ploeg van Mettepenningen en Iserbyt zit al een tijdje in het sukkelstraatje met een geknelde zenuw.
Daardoor staat Vanthourenhout er dit seizoen alleen voor. Volgens de tamtam zou Joris Nieuwenhuis daarom op weg zijn naar Pauwels Sauzen-Altez Industriebouw.
"Het klopt dat we door de blessure van Eli Iserbyt diep in de finale iemand minder hebben. We kijken hoe we dat op de een of andere manier misschien kunnen opvangen. En dan kom je al snel uit bij iemand die ook op een Ridley-fiets rijdt, en dat is dan Joris Nieuwenhuis."
"Maar het is allemaal heel voorbarig", benadrukt ploegbaas Jurgen Mettepenningen.
Betekent dat dan Nieuwenhuis naar Pauwels Sauzen-Altez Industriebouw zou trekken? "Dat weet ik niet", aldus Mettepenningen.
"Er lopen gesprekken tussen Jochim Aerts (van Ridley) en mij. Het is heel voorbarig om daar iets over te zeggen. Maar we hebben allebei de intentie om aan tafel te zitten en te bespreken wat mogelijk is om de krachten te gaan bundelen."
"We zouden misschien een blok kunnen vormen met Michael en Joris, maar dat is allemaal heel voorbarig."
Blijven donerenquote:Op maandag 17 november 2025 12:19 schreef Pistolero het volgende:
Fem van Empel past ook voor Wereldbeker Tábor.
Ach, ach, ach.
quote:Daar is de crosswinter! Tabor verwacht volgend weekend vriestemperaturen, reële kans op sneeuw
De eerste winterprik is een feit en dat zullen de veldrijders geweten hebben. Het Tsjechische Tabor, waar zondag de eerste manche van de Wereldbeker wordt gereden, verwacht de komende dagen de eerste sneeuw en volgend weekend komen de temperaturen niet boven het vriespunt uit.
Het is niet de eerste keer dat er in Tabor in de sneeuw gereden zal worden. Eind januari 2010 vond in de Tsjechische stad het WK veldrijden plaats en ook dat gebeurde in de sneeuw. Thuisrijder Zdenek Stybar ontgoochelde niet en snelde naar de wereldtitel, voor Klaas Vantornout en Sven Nys.
Maar dat was eind januari, nu zijn we pas eind november. Toch zal de wedstrijd ook nu naar alle waarschijnlijkheid in winterse omstandigheden gereden worden. Zowat alle weervoorspellers zien de temperaturen vanaf donderdag onder het nulpunt duiken met op donderdag en zaterdag een reële kans op sneeuwval. Ook zaterdag en zondag zou het permanent vriezen.
“Het is nog een beetje afwachten”, houdt Jan Nemec er de moed in namens het organisatiecomité. “Volgens de laatste berichten gaat de temperatuur rond het vriespunt schommelen. Er is kans op sneeuw, maar het zou zomaar kunnen dat het modderig en glibberig wordt. Maar koud zal het sowieso zijn.”
Fijne omstandigheden zullen het niet worden. En dat is vooral voor de allerjongste categorieën weinig prettig nieuws. De jongens juniores beginnen er al aan om 8u50, de meisjes starten een uur later. De wedstrijden voor de eliterenners vinden plaats om 13u00 (vrouwen) en 14u30 (mannen).
Ik zet mijn geld op Martin Bina.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:51 schreef TommyL0204 het volgende:
Stybar en Meeusen wrijven in hun handen.. Oh, wacht..
Moet altijd weer denken aan Bartje Wellens op het wk in Treviso als ik mij niet vergis. Kreeg het in de laatste ronde aan de stok met 'diejn Martin Bjiinaa 'quote:Op woensdag 19 november 2025 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Martin Bina.
Die ene keer dat het sneeuwde in Hoogerheide en Bina uit het niets won leeft nog altijd rent free in mijn hoofd.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:54 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Moet altijd weer denken aan Bartje Wellens op het wk in Treviso als ik mij niet vergis. Kreeg het in de laatste ronde aan de stok met 'diejn Martin Bjiinaa '
Weet je ook nog wie er derde werdquote:Op woensdag 19 november 2025 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ene keer dat het sneeuwde in Hoogerheide en Bina uit het niets won leeft nog altijd rent free in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |