Ik had eigenlijk alleen naar de vrouwen gekeken, Kupfernagel kwam ook een heel eind.quote:Op zondag 16 november 2025 14:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Matje ook wel zo'n reeks had kunnen hebben. Alleen heeft die bijna elk seizoen ergens een complete offday gehad.
Edit: als pcs klopt heeft MvdP een reeks van 66 tussen de Koppenberg 2018 en Heusden Zonder 2021.
Hij heeft zich vandaag al ziek gemeld.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toon heeft meteen een nieuwe brief van de UCI ontvangen.
Het leek of hij vierde van achteren was halverwege de eerste ronde. Inmiddels al weer behoorlijk opgeschoven.quote:
Jeroen en Thijs hadden het ook over de mannen bij het bespreken van of het al een keer was gebeurd.quote:Op zondag 16 november 2025 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk alleen naar de vrouwen gekeken, Kupfernagel kwam ook een heel eind.
Maar als de Jonas Creteurtjes altijd met meisjes op de proppen komen als het over een of ander record bij de mannen gaat dan moet je deze natuurlijk ook meenemen ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |