quote:
Verbeterd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:47 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Opleiding is ongelijk aan welvaart, zo makkelijk is het niet. Nepotisme gaat steeds dominanter worden net als in usa Italië.
MBO.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef Jaeger85 het volgende:
Je bedoelt WOers en HBOers. Want praktische beroepen als loodgieter zullen niet zo snel vervangen worden door AI.
Ai wordt in stand gehouden door “humans in the loop” zoek het maar op. Miljoenen mensen. Ik raad je ook aan om 8 miljard mensen visualized te kijken dan kan je bedenken wat 8 miljard mensen kunnen bereiken qua informatie verwerking.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:04 schreef cosmosis het volgende:
AI vervangt de mens, zoals de mens de aap heeft vervangen...Natuurlijke evolutie, eng dat we niet meer de top of the foodchain zijn
Nee, dat klopt niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:04 schreef cosmosis het volgende:
AI vervangt de mens, zoals de mens de aap heeft vervangen...Natuurlijke evolutie, eng dat we niet meer de top of the foodchain zijn
Totdat je AGI krijgt.quote:Op zondag 16 november 2025 13:41 schreef knoopie het volgende:
Afgelopen week heb ik in ChatGPT weer een compleet gehallucineerd antwoord gekregen op een relatief feitelijke vraag. Als antwoord op de vraag welke geldende ISO normen er zijn voor een bepaald soort product, kreeg ik een compleet zelfbedacht antwoord. En dit soort hallucinaties gaat alleen maar erger worden omdat 50% van alle bron"informatie" op internet ondertussen ook door AI geschreven is, dus ze blijven elkaars onzin herhalen.
Als dat de concurrentie is, dan hoef ik voorlopig niet bang te zijn voor mijn inkomen.
quote:Op zondag 16 november 2025 15:39 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb al AI sinds de jaren 90, genaamd AI Bundy.
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zondag 16 november 2025 15:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarvan het nog steeds de vraag is of het er ooit komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |