Ik wil dat verzoek anders best indienen. Wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 16 november 2025 17:12 schreef Fred_B het volgende:
Zou de Portugese bond al een verzoek hebben ingediend om Ronaldo 10 wedstrijden te schorsen?
Zonder Ronaldo winnen ze met 9-1. En gaan ze naar het WKquote:Op zondag 16 november 2025 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil dat verzoek anders best indienen. Wat heeft hij gedaan?
Och, dat laatste maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit.
Oh, hm.quote:Op zondag 16 november 2025 18:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zonder Ronaldo winnen ze met 9-1. En gaan ze naar het WK
Dat Portugal naar het WK gaat is nu een feit.quote:Op zondag 16 november 2025 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, hm.
En als hij wel speelt verliezen ze en gaan ze niet?
Dat is nogal een dilemma, ik wil hem graag laten schorsen, maar ik wil Portugal niet echt zien winnen.
Ah, dus naar het WK gaan ze toch al.quote:Op zondag 16 november 2025 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat Portugal naar het WK gaat is nu een feit.
Maar ze verloren van de week met 2-0 van Ierland , mede door de rode kaart van Ronaldo
We zijn het dus gewoon eens.quote:Op zondag 16 november 2025 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dus naar het WK gaan ze toch al.
Dan mag hij van mij geschorst worden, hoeft niet per se voor slechts die 10 wedstrijden van Fred.
Ja. En bij de mannen De Boo slechts 0,02 boven her WR.quote:Op zondag 16 november 2025 22:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nog bijna door de 36 seconden grens ook
Het viel me vanmiddag op dat je er niet was. Maar of dat een goed teken is, laat ik in het midden.quote:Op zondag 16 november 2025 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorryMaar een weekendje rust zal jullie goed hebben gedaan.
Zou er ook een bubbelbadminton-vereniging zijn?quote:Op zondag 16 november 2025 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wáárdeloos. Dit is Badmintonvereniging Het Mosseltje-onwaardig
Schaam jullie!
Ja erg leuk! Twee verjaardagen en nog wat andere sociale dingen dus druk maar heel leukquote:Op zondag 16 november 2025 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het viel me vanmiddag op dat je er niet was. Maar of dat een goed teken is, laat ik in het midden.
Goed weekend gehad?
Radio 2 is wel de fijnste kantoor radio.quote:Op maandag 17 november 2025 09:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben overduidelijk in de 30 als ik de kantoorradio op Radio 2 zet omdat ik even normale muziek en geen popiejopie DJ's wil horen
Uiteraard is de onvermijdelijk Davina Michelle ook te horenquote:Op maandag 17 november 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Radio 2 is wel de fijnste kantoor radio.
Oei, dan zou je zelfs wel eens in de 40 kunnen zijn!quote:Op maandag 17 november 2025 09:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben overduidelijk in de 30 als ik de kantoorradio op Radio 2 zet omdat ik even normale muziek en geen popiejopie DJ's wil horen
Gelukkig komt straks Ruud de Wild. Zodat ik de radio weer op Qmusic kan zetten. Niet dat die nou een goede middagshow hebben maar toch.quote:Op maandag 17 november 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, dan zou je zelfs wel eens in de 40 kunnen zijn!
Ik heb tegenwoordig vaak 538 als kantoorradio en dat betekent midlife crisis leeftijd denk ikquote:Op maandag 17 november 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, dan zou je zelfs wel eens in de 40 kunnen zijn!
Die trek ik ook niet.quote:Op maandag 17 november 2025 12:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig komt straks Ruud de Wild. Zodat ik de radio weer op Qmusic kan zetten. Niet dat die nou een goede middagshow hebben maar toch.
Beterschapquote:Op maandag 17 november 2025 12:17 schreef Arizona het volgende:
Overigens vandaag niet, ik lig ziek op de bank. Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, extreem moe. Maar geen koorts. Dus geen griep denk ik. Maar wat voor vaags ik wel onder de leden heb… geen idee.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig vaak 538 als kantoorradio en dat betekent midlife crisis leeftijd denk ik
Ja, was ook leukquote:Op maandag 17 november 2025 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja erg leuk! Twee verjaardagen en nog wat andere sociale dingen dus druk maar heel leukEn jij?
Ja. Zaterdag was de laatste dag van een plaatselijk queer festival. Dat was erg leuk, goede optredens gezien. De bingo met een dragqueen was grappig. Ze schijnt bekend te zijn, maar ik ken haar niet.quote:
Dat is wel een beetje lullig ook voor die artiest.quote:Op maandag 17 november 2025 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Zaterdag was de laatste dag van een plaatselijk queer festival. Dat was erg leuk, goede optredens gezien. De bingo met een dragqueen was grappig. Ze schijnt bekend te zijn, maar ik ken haar niet.
Het was jammer dat bijna iedereen voor het laatste optreden al naar huis ging. Bij Babs stonden nog maar een stuk of 15 mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |