Ja, dat vind ik wel een minpuntje aan die rattentwist. Ze zijn op voorhand al zeker dat ze mogen blijven aan 't eind van de cyclus, dus is verliezen niet zo erg.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad, maar heb niet echt het idee dat ze het zelf serieus nemen, ze hebben toch niks te verliezen.
Ik wist niet eens welke kleur en tientje heeft. Ik betaal nooit cash.quote:
Zelfde hier, gewoon betalen met die smartphone!quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik wist niet eens welke kleur en tientje heeft. Ik betaal nooit cash.Ik weet wel de kleuren van de guldenbiljetten.
Zag er ook beelden van ja, vroeg me wel weer af wat het broertje van Floris en het zusje van Emma daar nou weer te zoeken hadden. Zet er een camera bij en die komen nog naar de opening van een enveloppe.quote:Op zondag 16 november 2025 02:44 schreef Cirilico het volgende:
De oud-bondgenoten hadden een reünie en de altijd gezellige Vincent klaagt dat 'ie niet was uitgenodigd.![]()
https://www.instagram.com/reel/DRDe-1oiCGa/?igsh=NGkzNXFjdGJsOXMz
Nick reageert.![]()
[ afbeelding ]
Ook wel triest als je levensgeluk afhangt van hoeveel fans je hebt. Go Vincent, blijf lekker jezelf en leef een normaal leven.quote:Op zondag 16 november 2025 02:44 schreef Cirilico het volgende:
De oud-bondgenoten hadden een reünie en de altijd gezellige Vincent klaagt dat 'ie niet was uitgenodigd.![]()
https://www.instagram.com/reel/DRDe-1oiCGa/?igsh=NGkzNXFjdGJsOXMz
Nick reageert.![]()
[ afbeelding ]
Echt achterlijk ja. Wat hebben die daar nu te zoeken? Spioneren of er misschien iets sappigs verteld wordt over Floris? Emma zal er zelf wel bij zijn geweest. Maar was Senna er dan ook, als Emma er was?quote:Op zondag 16 november 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zag er ook beelden van ja, vroeg me wel weer af wat het broertje van Floris en het zusje van Emma daar nou weer te zoeken hadden. Zet er een camera bij en die komen nog naar de opening van een enveloppe.
Het blijft voor mij een misselijkmakend elitair clubje.quote:Op zondag 16 november 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zag er ook beelden van ja, vroeg me wel weer af wat het broertje van Floris en het zusje van Emma daar nou weer te zoeken hadden. Zet er een camera bij en die komen nog naar de opening van een enveloppe.
Maar er was ~70/80 man, zag wel meer aanhang zoals die vriendin van John. Das dus niet 'iedereen is er'
Jason Bierens zei vandaag in zijn live dat iedereen iemand mee mocht nemen. Jason had Pieter mee, en Emma had Jente mee.quote:Op zondag 16 november 2025 15:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het blijft voor mij een misselijkmakend elitair clubje.
Elitair clubje met +1-privileges.quote:Op zondag 16 november 2025 17:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Jason Bierens zei vandaag in zijn live dat iedereen iemand mee mocht nemen. Jason had Pieter mee, en Emma had Jente mee.
Dat weten ze ook niet...quote:Op maandag 17 november 2025 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij SBS6 zijn ze blij. Best bekeken vooravond programma van SBS6 in 25 jaar. (Bron: insta)
Ben nu wel benieuwd wat het vorige programma was.
(Goudkust?)
vind haar een beetje een zemelquote:Op maandag 17 november 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Lisa heeft idd een oude kop en ze keek gruwelijk vuil naar de nieuwe.
Tja dagje ouder worden heh.....quote:Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
recap voor @:Whuzz
zijn geheugen is niet meer wat het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |