Het blijft voor mij een misselijkmakend elitair clubje.quote:Op zondag 16 november 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zag er ook beelden van ja, vroeg me wel weer af wat het broertje van Floris en het zusje van Emma daar nou weer te zoeken hadden. Zet er een camera bij en die komen nog naar de opening van een enveloppe.
Maar er was ~70/80 man, zag wel meer aanhang zoals die vriendin van John. Das dus niet 'iedereen is er'
Jason Bierens zei vandaag in zijn live dat iedereen iemand mee mocht nemen. Jason had Pieter mee, en Emma had Jente mee.quote:Op zondag 16 november 2025 15:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het blijft voor mij een misselijkmakend elitair clubje.
Elitair clubje met +1-privileges.quote:Op zondag 16 november 2025 17:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Jason Bierens zei vandaag in zijn live dat iedereen iemand mee mocht nemen. Jason had Pieter mee, en Emma had Jente mee.
Dat weten ze ook niet...quote:Op maandag 17 november 2025 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij SBS6 zijn ze blij. Best bekeken vooravond programma van SBS6 in 25 jaar. (Bron: insta)
Ben nu wel benieuwd wat het vorige programma was.
(Goudkust?)
vind haar een beetje een zemelquote:Op maandag 17 november 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Lisa heeft idd een oude kop en ze keek gruwelijk vuil naar de nieuwe.
Tja dagje ouder worden heh.....quote:Op maandag 17 november 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
recap voor @:Whuzz
zijn geheugen is niet meer wat het was
testosteron voor stotterende mensenquote:
al het verstand chemisch verwijderd met bleken van de tandjesquote:Op maandag 17 november 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij is zo slim.... Wat is er gebeurd?
op die ene die er 3 weken wasquote:Op maandag 17 november 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Jesse gaat op die andere Jesse en Thijs lijken. Zeiken zeiken zeiken, maar zelf verder helemaal niks kunnen/willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |