Fort Boyard-achtig (voor de mensen op leeftijd)quote:
ahaaaaaaquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fort Boyard-achtig (voor de mensen op leeftijd)
Dat was pas leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fort Boyard-achtig (voor de mensen op leeftijd)
lekker voor de grootbekquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel knap voor zo'n eerste keer.
Fixedquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
Echt hoor, kutvragen, kutmuziekje, kunstgebit, kutaflevering.
Weet je wat je zou moeten terugkijken!quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
Echt hoor, kutvragen, kutmuziekje, kutgebit, kutaflevering.
4 kutjes tegelijk?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
Echt hoor, kutvragen, kutmuziekje, kutgebit, kutaflevering.
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wat je zou moeten terugkijken!
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat zitten er toch allemaal jaloerse meiden in de loods, tot maandag🤪
Ik vond het ongelooflijk kut de aflevering daarom kan ik het nu ook niet voor me houden om heel de tijd alles kut te noemen. Echt hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
4 kutjes tegelijk?
- TOP!
In de DBG loods?
-
Een mooi weekend en tot maandag.quote:
Jij ook een mooi weekend, vergeet je schoen niet te zetten en ik ben zeer eerlijk als ik zeg dat ik het echt niet ga kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een mooi weekend en tot maandag.
En laten we eerlijk zijn, weet dat je gaat kijken,en meezingen: morgen strand Sinterklaas op het zand van Texel, live op tv.
Zet voor alle zekerheid mijn linker en rechter schoen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook een mooi weekend, vergeet je schoen niet te zetten en ik ben zeer eerlijk als ik zeg dat ik het echt niet ga kijken.
Zeer verstandig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zet voor alle zekerheid mijn linker en rechter schoen.
Haha, ja altijd van 0.1 naar 121 km/u in 2 seconden. En het gaat vaak helemaal nergens overquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef schetterklep het volgende:
Ik moet zo lachen om die drama ghettima![]()
Vind het vooral grappig dat ze denken heel strategisch te kiezen en er zelf helemaal niks van bakkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij hebben die ratten vooral lol, kan er wel om lachen.
Heeft dit programma ook hard nodig in plaats van constante gedram om wel/niet/ohneemisschientoch koppeltjes, gestolen broodkruimels en de uitgekauwde acts van Roma. Al zat er van al van dat gister ook weer genoeg van in..
Haha inderdaad, maar heb niet echt het idee dat ze het zelf serieus nemen, ze hebben toch niks te verliezen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig dat ze denken heel strategisch te kiezen en er zelf helemaal niks van bakken
Ja, dat vind ik wel een minpuntje aan die rattentwist. Ze zijn op voorhand al zeker dat ze mogen blijven aan 't eind van de cyclus, dus is verliezen niet zo erg.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad, maar heb niet echt het idee dat ze het zelf serieus nemen, ze hebben toch niks te verliezen.
Ik wist niet eens welke kleur en tientje heeft. Ik betaal nooit cash.quote:
Zelfde hier, gewoon betalen met die smartphone!quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik wist niet eens welke kleur en tientje heeft. Ik betaal nooit cash.Ik weet wel de kleuren van de guldenbiljetten.
Zag er ook beelden van ja, vroeg me wel weer af wat het broertje van Floris en het zusje van Emma daar nou weer te zoeken hadden. Zet er een camera bij en die komen nog naar de opening van een enveloppe.quote:Op zondag 16 november 2025 02:44 schreef Cirilico het volgende:
De oud-bondgenoten hadden een reünie en de altijd gezellige Vincent klaagt dat 'ie niet was uitgenodigd.![]()
https://www.instagram.com/reel/DRDe-1oiCGa/?igsh=NGkzNXFjdGJsOXMz
Nick reageert.![]()
[ afbeelding ]
Ook wel triest als je levensgeluk afhangt van hoeveel fans je hebt. Go Vincent, blijf lekker jezelf en leef een normaal leven.quote:Op zondag 16 november 2025 02:44 schreef Cirilico het volgende:
De oud-bondgenoten hadden een reünie en de altijd gezellige Vincent klaagt dat 'ie niet was uitgenodigd.![]()
https://www.instagram.com/reel/DRDe-1oiCGa/?igsh=NGkzNXFjdGJsOXMz
Nick reageert.![]()
[ afbeelding ]
Echt achterlijk ja. Wat hebben die daar nu te zoeken? Spioneren of er misschien iets sappigs verteld wordt over Floris? Emma zal er zelf wel bij zijn geweest. Maar was Senna er dan ook, als Emma er was?quote:Op zondag 16 november 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zag er ook beelden van ja, vroeg me wel weer af wat het broertje van Floris en het zusje van Emma daar nou weer te zoeken hadden. Zet er een camera bij en die komen nog naar de opening van een enveloppe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |