abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219270186
wijken we wel af van onderwerp maarja haha. wat maakt t uit ff.
Do what you love, love what you do!
pi_219270187
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:05 schreef kree het volgende:
wijken we wel af van onderwerp maarja haha. wat maakt t uit ff.
Boeit dat, dan wordt het wel gewist, dit gaat om de kern juist.
pi_219270188
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als zzp-er ben je tien keer de lul door de VVD, geen enkele sociaal vangnet heb je recht op, pensioenopbouw kun je schudden, veel te duur, ziek worden mag al helemaal niet.
En dan praat die feeks over hardwerkende Nederlanders.. :r
VVD geen fan van ik
pi_219270194
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Boeit dat, dan wordt het wel gewist, dit gaat om de kern juist.
nah dit wissen ze. niet, en kan zeggen waarom, het valt niemand aan :)

meningen geven is ok, hoe soms het er ook niet mee eens zijn. en als ze dir wissen, dan heb ik ff discussie met FA denk :P
pi_219270197
ik hoop btw dat er goed kabinet uit komt. Maar als ik ze zo allemaal hoor, twijfels over of het wel lukt.
pi_219270212
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:09 schreef kree het volgende:
ik hoop btw dat er goed kabinet uit komt. Maar als ik ze zo allemaal hoor, twijfels over of het wel lukt.
Kijk, als D66 stapt in een midden rechts kabinet met de VVD en JA21 dan is dat nog te links in de ogen van die achterban van minions van Wilders, dus sowieso is niks goed.
Dilan moet dat eens een keer gaan beseffen. En ja, ook de VVD werd als links gevonden.

Niet meer toegeven aan die groep kiezers die het eens zijn met oproerkraaiers met omgekeerde vlaggen.
pi_219270213
ik ben het onwijs eens trouwens met die filmpjes die ik poste idd wtf USA. houtje poten van Europa af.
pi_219270215
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kijk, als D66 stapt in een midden rechts kabinet met de VVD en JA21 dan is dat nog te links in de ogen van die achterban van minions van Wilders, dus sowieso is niks goed.
Dilan moet dat eens een keer gaan beseffen. En ja, ook de VVD werd als links gevonden.

Niet meer toegeven aan die groep kiezers die het eens zijn met oproerkraaiers met omgekeerde vlaggen.
Dilan stemt zelf ook gewoon PVV
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_219270217
quote:

[..]

quote:

[..]

nee ik denk. dat ze kabinet moeten vormen met de partijen die de meeste stemmen hadden en het fucking uit zoeken onder elkaar? hoe lastig is dat?\

of gaan we weer een vermogen uitgeven wat stemmen kost en wij betalen./ ?
pi_219270223
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:18 schreef kree het volgende:

[..]
[..]
nee ik denk. dat ze kabinet moeten vormen met de partijen die de meeste stemmen hadden en het fucking uit zoeken onder elkaar? hoe lastig is dat?\

of gaan we weer een vermogen uitgeven wat stemmen kost en wij betalen./ ?
Wilders leidt een ondemocratische partij met een stel imbeciele meelopers (moet zeggen, uitgezonderd Bosma dan) met maar een onderwerp, iedereen het land uit die hier niet past en dan is alles opgelost.
pi_219270226
PVV-CDA. en wat hebben we nog nodig volgends jullie? VVD mat in de oppositie wmb. leert ze ook gelijk les.
pi_219270230
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wilders leidt een ondemocratische partij met een stel imbeciele meelopers (moet zeggen, uitgezonderd Bosma dan) met maar een onderwerp, iedereen het land uit die hier niet past en dan is alles opgelost.
tja ik werk ook met dat soort figuren op werk?

Daar moet ik ook maar mee leven en mee samenwerken. en uiteindelijk gaat dat meestal prima.

Waarom heeft kabinet andere pussy gevevoeligen?
want hun willen toch het beste> en snappen wat volk wil?
pi_219270233
kleuters zijn het, heb er geen beter woord voor gewoon.\

leer maar eens samen te werken, zeg maar net zoals de rest van NL moet doen in werk en met alles eigenlijk? ook regelgeving,

Dat soort kabinet zou ik waarderen, dingen opzei zetten en eindelijk eens wat doen.
pi_219270236
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:16 schreef kree het volgende:
ik ben het onwijs eens trouwens met die filmpjes die ik poste idd wtf USA. houtje poten van Europa af.
Heb het eerste filmpje uitgekeken en snap de verbazing wel. SVP hier geen USA polarisatie.
pi_219270240
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb het eerste filmpje uitgekeken en snap de verbazing wel. SVP hier geen USA polarisatie.
naja dat filmpje belicht maar paar dingen. maar snap jij me dan ff tussen jouw en mij.

Dat ik er gewoon totaal klaar mee ben hoe kinderacht de regering doet met samenwerken ej ik dat elke dag moet doen op mijn werk?

Je hoeft niet iedereen leuk te vinden, maar als ik zo moeilijk zou doen als regering??? dan was ik denk al ontslagen.
pi_219270246
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
of we het nou ooit eens zijn, ha. waardeer dat je de moeite doet om ff te bekijken iig.
pi_219270247
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:28 schreef kree het volgende:

[..]
naja dat filmpje belicht maar paar dingen. maar snap jij me dan ff tussen jouw en mij.

Dat ik er gewoon totaal klaar mee ben hoe kinderacht de regering doet met samenwerken ej ik dat elke dag moet doen op mijn werk?

Je hoeft niet iedereen leuk te vinden, maar als ik zo moeilijk zou doen als regering??? dan was ik denk al ontslagen.
Er is hier maar een die kinderachtig doet en dat is Dilan, want zit nog in de campagne modus en is allang blij dat ze haar kiezers weer heeft bijgetrokken in de belofte niet mee te regeren met PvdA/GL. Zij is diegene die moeilijk doet.
pi_219270255
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Er is hier maar een die kinderachtig doet en dat is Dilan, want zit nog in de campagne modus en is allang blij dat ze haar kiezers weer heeft bijgetrokken in de belofte niet mee te regeren met PvdA/GL. Zij is diegene die moeilijk doet.
tja waar. maar het is grote partij ook VVD

En tja zou andere richting op gaan eigenlijk en leer VVD maar eens lesje weer. arrogante naja

niet mijn partij dat, laat het maar eens die andere doen wmb.
pi_219270263
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 03:41 schreef kree het volgende:

[..]
tja waar. maar het is grote partij ook VVD

En tja zou andere richting op gaan eigenlijk en leer VVD maar eens lesje weer. arrogante naja

niet mijn partij dat, laat het maar eens die andere doen wmb.
Zo is dat, ik blijf het wel volgen maar ik denk ook 'ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was"

;) :D
pi_219270265
quote:
0s.gif Op H. zaterdag 15 november 2025 03:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zo is dat, ik blijf het wel volgen maar ik denk ook 'ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was"

;) :D
tja tuurlijk voor mij ook laat, maar voor VVD stem ik nooit en hoop dat ze eens een lesje leren keer.

we zullen zien. truste jij ook fiz. we zien ff later als onze meest slimme van NL eruit zijn :')
pi_219270266
  zaterdag 15 november 2025 @ 07:08:19 #197
511161 Meningbastion
Bolwerk van feitelijkheid
pi_219270381
quote:

[..]

Dilan moet helemaal niks. Als progressief Nederland iets wil, dan zonder de VVD. Veel succes daarmee maat.
"In evidence we trust, faith is for the uncertain"
pi_219270937
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 07:08 schreef Meningbastion het volgende:

[..]
Dilan moet helemaal niks. Als progressief Nederland iets wil, dan zonder de VVD. Veel succes daarmee maat.
Wat zou, volgens jou, voor de komende jaren de zaken moeten zijn waar het komend kabinet aan gaat werken?
  zaterdag 15 november 2025 @ 09:53:33 #199
511161 Meningbastion
Bolwerk van feitelijkheid
pi_219271070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Wat zou, volgens jou, voor de komende jaren de zaken moeten zijn waar het komend kabinet aan gaat werken?
Een ongelofelijk streng asielmigratiebeleid: voor ongewenste buitenlanders moet een dystopische toekomst in Nederland in het verschiet liggen. Dus nog extremer, nog onverbiddelijker dan "Trump en ICE".

The Rest is Politics ......
"In evidence we trust, faith is for the uncertain"
pi_219271084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:53 schreef Meningbastion het volgende:

[..]
Een ongelofelijk streng asielmigratiebeleid: voor ongewenste buitenlanders moet een dystopische toekomst in Nederland in het verschiet liggen. Dus nog extremer, nog onverbiddelijker dan "Trump en ICE".

The Rest is Politics ......
Gewoon dommige extreemrechtse drek dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')