abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219270100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:19 schreef kree het volgende:
ik wil LTS>MTS>HTS systeem terug.

en je kunt het aan andere vragen die zelfde doen als ik .
die opleiding was beter. en nu lopen we tegen gevolgen aan in technisch personeel.
zoveel verbeterd en gevaarlijke situaties. omdat ze het niet weten omdat opleiding slecht is. ligt niet aan die mensen maar aan het systeem. enne jajajaja dan leren wij het ze wel ff bij. waar geen tijd voor is. omdat sowieso al tekort. technisch met ervaring.
Do what you love, love what you do!
pi_219270101
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:19 schreef kree het volgende:
ik wil LTS>MTS>HTS systeem terug.

en je kunt het aan andere vragen die zelfde doen als ik .
die opleiding was beter. en nu lopen we tegen gevolgen aan in technisch personeel.
Mijn broer deed Mavo-Havo-HTS-TU
pi_219270103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mijn broer deed Mavo-Havo-HTS-TU
Rijswijk toevallig?
pi_219270105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:23 schreef kree het volgende:

[..]
Rijswijk toevallig?
Haha, nee Delft, en is architect.
pi_219270108
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, nee Delft, en is architect.
ok nice, maar doet niks aan mijn punt na? ik denk er is geen goed personeel meer nu?

Hier nemen ze echt alles aan, wat geen probleem is? maar ze vergeten dat die opgeleid moeten worden ??? be
pi_219270109
vak kennis gaat weg, heel snel.
pi_219270110
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:26 schreef kree het volgende:
vak kennis gaat weg, heel snel.
Echt wel, ik vind mijn broer goede tekenaar, maar je moet hem geen hamer in de handen geven.. :D
pi_219270111
maarre oke wil hier geen drama over maken,. maar wil er graag soms wel kritisch over zijn :)
pi_219270113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:28 schreef kree het volgende:
maarre oke wil hier geen drama over maken,. maar wil er graag soms wel kritisch over zijn :)
Dus? Erover eens dat onderwijs bovenaan moet staan. Liefst gratis, ook voor vakopleidingen.
pi_219270114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt wel, ik vind mijn broer goede tekenaar, maar je moet hem geen hamer in de handen geven.. :D
AI en faken ze het mee, ik ben het er totaal niet mee eens hoe dit gaat, want uiteindelijk werkt t niet?

Maarja nu komen ze ermee weg denk wel.

Technische kennis van uit hart nu en geleerd is heel waardevol.
pi_219270115
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dus? Erover eens dat onderwijs bovenaan moet staan. Liefst gratis, ook voor vakopleidingen.
eens.... maar zonder AI en shortcuts die ze krijgen nu.

De echte die-hard kennis bijbrengen daar ben ik wel voorstander van.
pi_219270121
wat bederijven doen nu is allemaal maar aannemen als je schroevendraaier vast kunt houden en weet wat los en vast is nemen we je aan en lijden we je intern op?

Ok mijn mening en ervaring, dit sucks. want voor show van de bedrijven. Die gasten kunnen niks joh>

En elektro ik durf ze neit eens te laten doen als ze niet weten wat stroom en spanning is. en wat verschil.

Maarja joh boeit niet die bedrijven doen systeem iedereen tekent en verantwoordelijk ervoor.

Nou kan je vertellen. onder mijn aannemer niet in mij Watch. ik ga er niet in mee dit.
pi_219270123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:31 schreef kree het volgende:

[..]
eens.... maar zonder AI en shortcuts die ze krijgen nu.

De echte die-hard kennis bijbrengen daar ben ik wel voorstander van.
Haha, mee eens, al die amateurklussers die denken dat ze wel met een instructiefilmpje op youtube een huis kunnen verbouwen.
pi_219270131
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, mee eens, al die amateurklussers die denken dat ze wel met een instructiefilmpje op youtube een huis kunnen verbouwen.
was het maar in huis en klussers???

het is totaal verspreid in pro bedrijven. enne ja ik maak me er soms zorgen om, of iig als ik iemand mee heb met zo iets en denk die zet zich onder stroom en moet ff wat zeggen.

Lifg niet aan die kerels helemaal niet, maar omdat ze niet opgeleid worden. en wij moeten het doen ff in paar uurtjes over omdat er sowieso geen tech nis personeel is.
pi_219270134
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:35 schreef kree het volgende:
wat bederijven doen nu is allemaal maar aannemen als je schroevendraaier vast kunt houden en weet wat los en vast is nemen we je aan en lijden we je intern op?

Ok mijn mening en ervaring, dit sucks. want voor show van de bedrijven. Die gasten kunnen niks joh>

En elektro ik durf ze neit eens te laten doen als ze niet weten wat stroom en spanning is. en wat verschil.

Maarja joh boeit niet die bedrijven doen systeem iedereen tekent en verantwoordelijk ervoor.

Nou kan je vertellen. onder mijn aannemer niet in mij Watch. ik ga er niet in mee dit.
En daarom heeft het terugdraaien van de wet voor arbeidsmigranten door de VVD enorme gevolgen ter bescherming van juist dat vakmanschap.
pi_219270137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En daarom heeft het terugdraaien van de wet voor arbeidsmigranten door de VVD enorme gevolgen ter bescherming van juist dat vakmanschap.
denk je, er zijn er aantal die monteur zijn die amper NL kunnen praten of engels?

Maarja we moesten wel ff woke doen met bedrijf. want gaat goed in de media. :6

echt. ik heb er niks aan als collega. kan ze helpen enzo, maar voor het idee dat we. eer Joke moeten zijn. daar sowieso niet mee eens.
pi_219270139
american history X zegt het mss wel.
pi_219270141
ga buiten mijn boekje om te zeggen, maar ze nemen dus meer ondergekwalificeerd personeel aan om zeg maar het recht te trekken? of hoe noem je het?

Probleem is wij moeten ze allemaal opleiden en eerlijk gezegd ben ik er wel klaar mee.
pi_219270144
te oud man ben ik dit. wil best uitleggen. maarja een theorie leraar doet dat beter wss ZZP ah 1.5 ton per jaar. overdrijf niet eens.

Dikke luk ik doe me ding wel en hoor wel als er vragen zijn.
pi_219270146
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:42 schreef kree het volgende:

[..]
denk je, er zijn er aantal die monteur zijn die amper NL kunnen praten of engels?

Maarja we moesten wel ff woke doen met bedrijf. want gaat goed in de media. :6

echt. ik heb er niks aan als collega. kan ze helpen enzo, maar voor het idee dat we. eer Joke moeten zijn. daar sowieso niet mee eens.
Monteurs? Geen idee, misschien lui die zich als monteur voordoen. Er is een enorm groot tekort, dat kun jij ook niet ontkennen. Wat die wet wilde voorkomen (gore VVD heeft dat dus tegen gehouden) dat hun bazen precies moesten vertellen wie en waar iemand vandaan kwam en met welke kwaliteiten aangenomen was.
pi_219270147
bye meeste leraren niet zo goed en kan ik ze nog verbeteren zelfs vaak,,, maarja wat boeit t. zzp salaris al ontvangen en naar volgende.
pi_219270154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:44 schreef kree het volgende:
ga buiten mijn boekje om te zeggen, maar ze nemen dus meer ondergekwalificeerd personeel aan om zeg maar het recht te trekken? of hoe noem je het?

Probleem is wij moeten ze allemaal opleiden en eerlijk gezegd ben ik er wel klaar mee.
Je had/hebt dus een incompetente kutbaas.
pi_219270178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je had/hebt dus een incompetente kutbaas.
na nee helemaal niet? maar denken nog in in het oude idee voorall en dat technische handjes mss minder nodig zijn als 10 layer management erboven
pi_219270179
weet je ik als technisch monteur elektro, ik kan kiezen hoor nu op dit moment?

Bedrijven niet echt en daarom nemen ze allemaal maar aan
pi_219270180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 02:50 schreef kree het volgende:
bye meeste leraren niet zo goed en kan ik ze nog verbeteren zelfs vaak,,, maarja wat boeit t. zzp salaris al ontvangen en naar volgende.
Als zzp-er ben je tien keer de lul door de VVD, geen enkele sociaal vangnet heb je recht op, pensioenopbouw kun je schudden, veel te duur, ziek worden mag al helemaal niet.
En dan praat die feeks over hardwerkende Nederlanders.. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')