zoveel verbeterd en gevaarlijke situaties. omdat ze het niet weten omdat opleiding slecht is. ligt niet aan die mensen maar aan het systeem. enne jajajaja dan leren wij het ze wel ff bij. waar geen tijd voor is. omdat sowieso al tekort. technisch met ervaring.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:19 schreef kree het volgende:
ik wil LTS>MTS>HTS systeem terug.
en je kunt het aan andere vragen die zelfde doen als ik .
die opleiding was beter. en nu lopen we tegen gevolgen aan in technisch personeel.
Mijn broer deed Mavo-Havo-HTS-TUquote:Op zaterdag 15 november 2025 02:19 schreef kree het volgende:
ik wil LTS>MTS>HTS systeem terug.
en je kunt het aan andere vragen die zelfde doen als ik .
die opleiding was beter. en nu lopen we tegen gevolgen aan in technisch personeel.
Rijswijk toevallig?quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mijn broer deed Mavo-Havo-HTS-TU
ok nice, maar doet niks aan mijn punt na? ik denk er is geen goed personeel meer nu?quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, nee Delft, en is architect.
Dus? Erover eens dat onderwijs bovenaan moet staan. Liefst gratis, ook voor vakopleidingen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:28 schreef kree het volgende:
maarre oke wil hier geen drama over maken,. maar wil er graag soms wel kritisch over zijn
AI en faken ze het mee, ik ben het er totaal niet mee eens hoe dit gaat, want uiteindelijk werkt t niet?quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt wel, ik vind mijn broer goede tekenaar, maar je moet hem geen hamer in de handen geven..
eens.... maar zonder AI en shortcuts die ze krijgen nu.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dus? Erover eens dat onderwijs bovenaan moet staan. Liefst gratis, ook voor vakopleidingen.
Haha, mee eens, al die amateurklussers die denken dat ze wel met een instructiefilmpje op youtube een huis kunnen verbouwen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
eens.... maar zonder AI en shortcuts die ze krijgen nu.
De echte die-hard kennis bijbrengen daar ben ik wel voorstander van.
was het maar in huis en klussers???quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, mee eens, al die amateurklussers die denken dat ze wel met een instructiefilmpje op youtube een huis kunnen verbouwen.
En daarom heeft het terugdraaien van de wet voor arbeidsmigranten door de VVD enorme gevolgen ter bescherming van juist dat vakmanschap.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:35 schreef kree het volgende:
wat bederijven doen nu is allemaal maar aannemen als je schroevendraaier vast kunt houden en weet wat los en vast is nemen we je aan en lijden we je intern op?
Ok mijn mening en ervaring, dit sucks. want voor show van de bedrijven. Die gasten kunnen niks joh>
En elektro ik durf ze neit eens te laten doen als ze niet weten wat stroom en spanning is. en wat verschil.
Maarja joh boeit niet die bedrijven doen systeem iedereen tekent en verantwoordelijk ervoor.
Nou kan je vertellen. onder mijn aannemer niet in mij Watch. ik ga er niet in mee dit.
denk je, er zijn er aantal die monteur zijn die amper NL kunnen praten of engels?quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daarom heeft het terugdraaien van de wet voor arbeidsmigranten door de VVD enorme gevolgen ter bescherming van juist dat vakmanschap.
Monteurs? Geen idee, misschien lui die zich als monteur voordoen. Er is een enorm groot tekort, dat kun jij ook niet ontkennen. Wat die wet wilde voorkomen (gore VVD heeft dat dus tegen gehouden) dat hun bazen precies moesten vertellen wie en waar iemand vandaan kwam en met welke kwaliteiten aangenomen was.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
denk je, er zijn er aantal die monteur zijn die amper NL kunnen praten of engels?
Maarja we moesten wel ff woke doen met bedrijf. want gaat goed in de media.![]()
echt. ik heb er niks aan als collega. kan ze helpen enzo, maar voor het idee dat we. eer Joke moeten zijn. daar sowieso niet mee eens.
Je had/hebt dus een incompetente kutbaas.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:44 schreef kree het volgende:
ga buiten mijn boekje om te zeggen, maar ze nemen dus meer ondergekwalificeerd personeel aan om zeg maar het recht te trekken? of hoe noem je het?
Probleem is wij moeten ze allemaal opleiden en eerlijk gezegd ben ik er wel klaar mee.
na nee helemaal niet? maar denken nog in in het oude idee voorall en dat technische handjes mss minder nodig zijn als 10 layer management erbovenquote:Op zaterdag 15 november 2025 02:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je had/hebt dus een incompetente kutbaas.
Als zzp-er ben je tien keer de lul door de VVD, geen enkele sociaal vangnet heb je recht op, pensioenopbouw kun je schudden, veel te duur, ziek worden mag al helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:50 schreef kree het volgende:
bye meeste leraren niet zo goed en kan ik ze nog verbeteren zelfs vaak,,, maarja wat boeit t. zzp salaris al ontvangen en naar volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |