oké mag ik dan ff serieuze vraag stellen/. en is niet om te zeuren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Altijd vanaf het eerste paarse kabinet. PvdA, een keertje VVD, SP een keertje, midden dus.
Ok, omdat jij een generatie jonger bent ga ik dat proberen uit te leggen, ik kom uit een PvdA/CDA nest, had een vriendinnetje uit een VVD-nest, kreeg verkering met iemand uit een VVD nest en was dolblij dat er iemand als van Mierlo opstond. Ophoepelen met dat gedoe, gewoon goed na denken. Sociaalliberaal.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
oké mag ik dan ff serieuze vraag stellen/. en is niet om te zeuren.
maar waarom was 66 dan altijd zo goed voor jou?
Probeer ff uit te leggen in wat je er aan had enzo. mss met studie of weet ijk veel?
Maar dat is net zo goed onderwijs, joh. Niks mis met vakscholen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:33 schreef kree het volgende:
denk nl mss dat CDA wat meer is van behouden oude. en D66 dat af wil breken alsof het neit boeiend is.?
En meer algemeen D66 was altijd pro studenten. en ben ik ook he?
beter, maar mis de vakscholen. want niks hebben we eraan mensen van uni komen die geen schroevendraaier vast kunnen houden.
hmms ik heb moeite met je uitspraak he? En zal uitleggen waarom.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, omdat jij een generatie jonger bent ga ik dat proberen uit te leggen, ik kom uit een PvdA/CDA nest, had een vriendinnetje uit een VVD-nest, kreeg verkering met iemand uit een VVD nest en was dolblij dat er iemand als van Mierlo opstond. Ophoepelen met dat gedoe, gewoon goed na denken. Sociaalliberaal.
Ga je mij nu bij de verwende boomer generatie mikken? Ik heb trouwens de laatste keer weer op PvdA/GL gestemd, juist omdat ik D66 zag groeien in de polls en Timmermans zag dalen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
hmms ik heb moeite met je uitspraak he? En zal uitleggen waarom.
Dat is namelijk als je het al goed hebt? dan woon je ergens anders, niet meer mee te maken enzo?
En dan is de VVD mss belastingtechnisch wel handiger.
Maarre denk je nog wel eens aan je zelf voor dat>
of voor weet ik hoeveel die hier moeite mee hebben?
En heb ik het niet eens over asielzoekers want dat is ander verhaal. mag allemaal en moet, zolang niet bij jullie in de achtertuin?
Tja?
Wel ja, joh, doe even een brexit, moet je daar de britten nu over horen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:41 schreef kree het volgende:
en heb vaker gezegd al hier of elders op Fok. we hadden de Benelux moeten behouden.
waarheid idd...quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wel ja, joh, doe even een brexit, moet je daar de britten nu over horen.
Niet zo extreem als Wilders? Dus toch een klein nalopertje van Baudet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:40 schreef kree het volgende:
ik ben niet zo extreem als wilders. en denk moeten we helpen. Maar ben het wel met he. eens mss teveel gaat worden om te handelen hier in NL. en met ons enzo.
nou en zeker met die baudett ben ik het niet eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet zo extreem als Wilders? Dus toch een klein nalopertje van Baudet.
Tja, goede campagne gevoerd met een positieve boodschap (zijn geldschieter heeft hem net in de rug geschoten als sponsor van de partij door Wijers te naaien, maar ok). Niemand wil meer dat negatieve gedoe en al 20 jaar gejammer van Wilders, dat gescheld minderminder en een minister Faber waar je je gewoon voor schaamt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou en zeker met die baudett ben ikhetr niet eens.
maar oke het is toch overduidelijk meerderheid die voor PVV stemenden.
ik snap het wel nl.
Ok dan D66. waarom stemmen daar een hoop op?
wmb hun voortouw erin nemen, tja VVD weer natuurlijk de "rijken"
maar is dat dan net niet het punt nu? en dat ze moeten denken als we wat goeds willen voor NL moeten we mss eens anders gaan. denken?quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, goede campagne gevoerd met een positieve boodschap (zijn geldschieter heeft hem net in de rug geschoten als sponsor van de partij door Wijers te naaien, maar ok). Niemand wil meer dat negatieve gedoe en al 20 jaar gejammer van Wilders, dat gescheld minderminder en een minister Faber waar je je gewoon voor schaamt.
Ja, zal het even afluisteren, best grappig wel.quote:Op zaterdag 15 november 2025 02:08 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen. hij leeft beetje mss in fantasy wereld die bovenstaande want ook niet alles is beter als in USA.
Maar hij maakt paar goeie punten. wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |