ja eens mee idd. maarja is het ooit zo anders gegaan dan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, humor en zelfspot is best belangrijk. Maar goed, hij laat wel een rotzooi achter.
Ik ook, breed middenkabinet. Ook al krijsen er velen dan weer dat het weer linkse rotsooi wordt. En direct een wet voorstellen dat een partij democratisch moet worden, eenmans partijen met one-issue onderwerpen direct afvoeren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:44 schreef kree het volgende:
weet niet ben wel beetje voor paarse. actie zoveel ofzo.
nouja ik denk beste, hoewel ik ook de rechtste standpunten wel begrijp. van PVV en etc.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, breed middenkabinet. Ook al krijsen er velen dan weer dat het weer linkse rotsooi wordt.
ik ben het met je eens, denk je zouden ze dit in Den Haag gaan begrijpen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, breed middenkabinet. Ook al krijsen er velen dan weer dat het weer linkse rotsooi wordt. En direct een wet voorstellen dat een partij democratisch moet worden, eenmans partijen met one-issue onderwerpen direct afvoeren.
Dat wetsvoorstel ligt volgens mij al op de planken, het betekent niet dat je daarmee het probleem van one-issue partijen oplost, hoor, maar dan vechten ze het iig onderling democratisch uit..quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, denk je zouden ze dit in Den Haag gaan begrijpen?
Tja, of je nu rechts of links genaaid wordt, genaaid word je..quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:52 schreef kree het volgende:
ik denk sowieso dat de 60% kiezer er alweer klaar mee is en denkt, t zal me een zorg zijn ook wat er gebeurt.,
en geef ze geen ongelijk. Maarja mss daarom zijn er dit soort topics
ja geen idee Fir. ik zeg maar gewoon wat ik denk ff vanuit mij. en zoek ik dingen nog na.quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat wetsvoorstel ligt volgens mij al op de planken, het betekent niet dat je daarmee het probleem van one-issue partijen oplost, hoor, maar dan vechten ze het iig onderling democratisch uit..
beetje waar ja. althans zolang ik me hier mee bemoei en belasting betaalquote:Op zaterdag 15 november 2025 00:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, of je nu rechts of links genaaid wordt, genaaid word je..
Vertel, wat voor problemen dan denk jij?quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja geen idee Fir. ik zeg maar gewoon wat ik denk ff vanuit mij. en zoek ik dingen nog na.
Maarja tis allemaal politieke mening.. en gelukkig mogen we dit hier en kiezen.
niet het kiessysteem. maar wat ze erna mee doen.
USA is helemaal nog veel erger. naaiha breek me de bek er niet over open.
over de manier waarop, jaaaaaa daar heb ik problemen mee.
wat ik denk en moet zeggen staaf het deels ook aan wat ik zie via YouTube ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vertel, wat voor problemen dan denk jij?
Beter onderwijs voorop.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik denk en moet zeggen staaf het deels ook aan wat ik zie via YouTube ofzo
maar probleem met de USA is dat ze daar geïndoctrineerd worden met hoe de USA was. zeg maar 100 jaar geleden.
En als ik wel eens zie van volgers die daar woonde en bv in EU. dan hebben ze meestal voorkeur voor EU
Maar dat hele systeem met kiezen is daar anders natuurlijk? het is bedrijfsmatig en politiek gedreven. met allerlei omkoop schandalen erin.
Oke wat denk jij?
nouja denk niet onwijs dat dat het enige is. en welke partij daar nu voor is (ja D66 denk jij wss). maar over het algemeen. wat je zei meer centrum dus.quote:
Kom op zeg, alles begint met goed onderwijs, leren zelf na te denken etc. Hoef je ook niet meer te spreken over dom-rechts dan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja denk niet onwijs dat dat het enige is. en welke partij daar nu voor is (ja D66 denk jij wss). maar over het algemeen. wat je zei meer centrum dus.
en ik ben beetje voor normen en waarden. naja SGP gaat weer te ver, maar CDA is altijd mooie midden voor mij.
ja zeker, zeg ik ook niet, want toch denk er dan over na he wat ik zou stemmen. maar weet alweer met dit. gaat niks uitkomen of een compromis enzo. en dat haat ik.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op zeg, alles begint met goed onderwijs, leren zelf na te denken etc. Hoef je ook niet meer te spreken over dom-rechts dan.
Nee he, jammer joh. Volgende keer maar weer gewoon iets anders stemmen dan of gewoon helemaal niks.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker, zeg ik ook niet, want toch denk er dan over na he wat ik zou stemmen. maar weet alweer met dit. gaat niks uitkomen of een compromis enzo. en dat haat ik.
want zeggen wat ze willen wel, als puntje bij paaltje komt, doen ze geen reet al 3 jaar niet he?
wss wat meest denken ja, stem volgende keer maar niet, want helpt toch niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee he, jammer joh. Volgende keer maar weer gewoon iets anders stemmen dan of gewoon helemaal niks.
Ah, uit de kast! Een FvD stemmert.quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:18 schreef kree het volgende:
als ik de hele leider was, dan zou ik de complete kamer eruit kicken nu.
En opnieuw beginnen.
nah als je gelezen hebt dan weet je dat ik dat totaal niet ben dusquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ah, uit de kast! Een FvD stemmert.
Vertel dat je moeder maar..quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
nah als je gelezen hebt dan weet je dat ik dat totaal niet ben dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |