en in dit geval was de vorm dus ook nog eens foutief door de zinsnede 'de kamer besluit'quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit soort populistische nepmoties zijn eerlijk gezegd ook doodvermoeiend.
quote:Wijers blijkt zich niet alleen op de avond van de verkiezingen zeer negatief uitgelaten te hebben over VVD-leider Dilan Yesilgöz.
Een boevenbende aan oplichters, die UU-geld doorsluizen voor eigen gewin, en die patenten jatten van wetenschappers aan de UvA om daar miljoenen mee te verdienen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Jetten had het vaak over de vorige formatie. Niks was goed en alles was fout.
Koekje van eigen deeg dus.
Privé appje met iemand 1-op-1. Het lek is boven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:29 schreef capricia het volgende:
Deze er toch nog maar even bij, gewoon ter info:
[ afbeelding ]
Wat me ook opvalt:
In het nieuwe verhaal vanmiddag van de NRC over die appjes worden de uitspraken van Wijers op dat podium niet herroepen of gerectificeerd, maar gewoon herhaald.
[..]
Volgens mij is dit juist een reden om de Koning erbuiten te houden, want die had net zo goed op aanraden van D66 en CDA Wijers en Buma benoemd tot informateurs en dan was op deze manier de Koning beschadigd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:35 schreef capricia het volgende:
Misschien moet de koning zich maar weer met de formaties bemoeien. Sinds dat niet meer is, is het een en al ellende. Geen enkele formatie is normaal verlopen.
[ x ]
In het NRC artikel staat het anders, gaat het over meerdere mensen. Maar goed, denk dat dat er niet zoveel meer toe doet voor zijn vertrek.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Privé appje met iemand 1-op-1. Het lek is boven.
Dat zullen we nooit weten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens mij is dit juist een reden om de Koning erbuiten te houden, want die had net zo goed op aanraden van D66 en CDA Wijers en Buma benoemd tot informateurs en dan was op deze manier de Koning beschadigd.
Maar dat komt niet door de ordewijziging die de Koning uit het proces heeft gehaald, die opereerde überhaupt niet autoritair in dat proces, maar enkel faciliterend.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten.
Maar ik vind het gewoon een zooitje sinds ze het zelf doen.
Welke indrukwekkende staat van dienst?quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:46 schreef Gimmick het volgende:
Zonde dat de formatie nu niet gebruik kan maken van Wijers en zijn indrukwekkende staat van dienst. Wat voor signaal geven we af aan andere externe deskundigen als zo je doopceel wordt gelicht voor een paar weken advies? Wie heeft daar nog zin in?
Minister van Economische Zaken is geen flutbaantje, hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welke indrukwekkende staat van dienst?
4 jaar, 30 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Minister van Economische Zaken is geen flutbaantje, hoor.
Nou, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wiebes heeft het net zo lang gedaan en ik hoop toch niet dat je wilt beweren dat Wiebes een indrukwekkende staat van dienst heeft![]()
Indrukwekkend was Wiebes zeker maar dat is hier heel wat minder complimenteus dan iemand het kan opvatten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4 jaar, 30 jaar geleden.
Wiebes heeft het net zo lang gedaan en ik hoop toch niet dat je wilt beweren dat Wiebes een indrukwekkende staat van dienst heeft![]()
Zijn cv zal ongetwijfeld bij die van jou verbleken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welke indrukwekkende staat van dienst?
Nee maar Wijers heeft natuurlijk wel een belangrijke verandering op zijn conto staan als minister van ez:quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
4 jaar, 30 jaar geleden.
Inderdaad, Dilan is hier op het forum (vandaag zelfs nog) voor heel wat ergere zaken uitgemaaktquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja het kan niet als verkenner, maar net doen alsof het allemaal heel erg verschrikkelijk en kenmerkend voor het huidige politieke klimaat is gaat me ook wat ver.
Wiebes was prima, maar zijn voorganger was natuurlijk Henk Kamp en dat is de persoon die men neerzet als men wil dat er niets verandert en alles geblokkeerd wordt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:04 schreef Hanca het volgende:
Je kunt over Wiebes zeggen wat je wil, maar hij heeft uiteindelijk wel die gaskraan dicht gekregen. Iets wat volgens al zijn voorgangers onmogelijk was.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:46 schreef Gimmick het volgende:
Zonde dat de formatie nu niet gebruik kan maken van Wijers en zijn indrukwekkende staat van dienst. Wat voor signaal geven we af aan andere externe deskundigen als zo je doopceel wordt gelicht voor een paar weken advies? Wie heeft daar nog zin in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |