SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:15 schreef zeeland6 het volgende:
Ik heb uitgebreide info van door jullie zeer gewaardeerde ondernemer Indian, SIzz etc ontvangen. Wat ik al lange tijd vermoedde blijkt waarheid.wel vervelend. Ik had dat niet verwacht van deze ondernemer. Juist omdat dit m.i. een voorbeeld was van super goede communicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang het goed gaat met de winkel, communiceren ze over het algemeen welquote:Op donderdag 4 december 2025 12:36 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
wel vervelend. Ik had dat niet verwacht van deze ondernemer. Juist omdat dit m.i. een voorbeeld was van super goede communicatie.
Er is nog een hypotheekrecht waar flink op is afgelost dus dat is tenminste een stok achter de deur. En ik heb wel vertrouwen in HCN voor de afhandeling.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:50 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zo lang het goed gaat met de winkel, communiceren ze over het algemeen wel
Binnen 30 seconden vol. Meegedaan met schijf 2.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:18 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Vanmiddag de herfinanciering Ilyas op SIG: https://investeren.sameni(...)l-65-herfinanciering
Fun fact: in de FA van 2022 wordt gerekend met huurinkomsten van 16.800/jr, in de huidige FA met 7.860/jr wat leidt tot een exploitatietekort van maar liefst 9.731 per jaar. Zie daar het meedogenloze effect van de wet betaalbare huur.
Zelf zit ik ook in het project met de hypotheek. Dat project komt zeker wel goed.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is nog een hypotheekrecht waar flink op is afgelost dus dat is tenminste een stok achter de deur. En ik heb wel vertrouwen in HCN voor de afhandeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Fredericm op 04-12-2025 20:04:42 ]
Logisch, toen was de rente op de spaarrekening ook een stuk hoger.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:49 schreef quepos het volgende:
[..]
De rentes van 9% bij een directlening van Collin lijken voorbij. Voorheen kreeg je dat minimaal bij een lening als deze.
quote:Op donderdag 4 december 2025 17:59 schreef Fredericm het volgende:
Linkje p*regiato bij Collin.
Er zijn wel een paar vlaggetjes, wel 9,5% renteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderpand stond eind 2023 te koop met vraagprijs toen 325K. 11 maanden later taxatie 475K. Opmerkelijk, ik geloof de taxatiewaarde niet. Adres op Google geblurred. Laat em lopen. Wel aantrekkelijke rente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik me niet vergis is op die bedrijfsruimte zo'n 25% afgelost, maar er is ook nog een project met de rechten op de inventaris en bouwkundige aanpassingen (neem ik aan?) die in een apart project zijn gefinancierd. Als ze echt overgaan tot verkoop ben ik benieuw wat er voor voor de andere projecten uiteindelijk over blijft en vooral hoe ze dat "netjes" gaan verdelen, want daar gaan mogelijk wel wat belangen door elkaar lopen verwacht ik. Ik blijf nog even de hoop houden dat het met een "sizzer" toch goed af kan lopen .quote:Op donderdag 4 december 2025 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is nog een hypotheekrecht waar flink op is afgelost dus dat is tenminste een stok achter de deur. En ik heb wel vertrouwen in HCN voor de afhandeling.
Het werd wel te koop aangeboden als een klushuis destijdsquote:Op donderdag 4 december 2025 20:08 schreef Olifant123 het volgende:
[..]
Onderpand stond eind 2023 te koop met vraagprijs toen 325K. 11 maanden later taxatie 475K. Opmerkelijk, ik geloof de taxatiewaarde niet. Adres op Google geblurred. Laat em lopen. Wel aantrekkelijke rente.
Als ik de kerstboom aan B.V.'s zie krijg ik al hoofdpijnquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:08 schreef Fredericm het volgende:
En opeens toch weer 9% leningen bij Collin. Wat vinden jullie van Viva voyage. Eerste hypotheek met LTV van 91% op Mauritsweg 32 in Rotterdam. Wordt verbouwd tot hostel of appartementen. Overbruggingfinanciering totdat vergunningen verstrekt zijn.
De broers Zhang hebben bij HCN ook Sing Pong / Comet Club.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik de kerstboom aan B.V.'s zie krijg ik al hoofdpijnHet is voor mij onvoldoende te beoordelen om daar een gevoel bij te krijgen en geen idee hoe kansrijk het is dat ze de vergunning kunnen verkrijgen. Aangezien ik vanwege box3 peildatum toch voor 1 januari niets mee neem, ga ik er op dit moment ook niet verder induiken en dat is wel nodig om hier meer gevoel bij te krijgen.
Linkje, gaat wel snel vol.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:08 schreef Fredericm het volgende:
En opeens toch weer 9% leningen bij Collin. Wat vinden jullie van Viva voyage. Eerste hypotheek met LTV van 91% op Mauritsweg 32 in Rotterdam. Wordt verbouwd tot hostel of appartementen. Overbruggingfinanciering totdat vergunningen verstrekt zijn.
Valt wel mee toch met die kerstboom? Het zijn drie ondernemers dus logisch dat daar wat BV's onder hangen maar uiteindelijk tekenen alle drie de topholdings mee dus is de hele kerstboom daarmee betrokken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik de kerstboom aan B.V.'s zie krijg ik al hoofdpijnHet is voor mij onvoldoende te beoordelen om daar een gevoel bij te krijgen en geen idee hoe kansrijk het is dat ze de vergunning kunnen verkrijgen. Aangezien ik vanwege box3 peildatum toch voor 1 januari niets mee neem, ga ik er op dit moment ook niet verder induiken en dat is wel nodig om hier meer gevoel bij te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |