Dit. Nagel zo'n lamlul meteen aan de schandpaal. Bij voorkeur letterlijk. Aan zijn balzak. Met roestige spijkers graag.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:35 schreef maily het volgende:
Op 4 augustus strafbare feiten gepleegd.
En nu nog een week respijt voordat hij met zijn smoel openbaar staat.
Het laatste omdat de privacyregels in Nederland heel streng zijn en omdat verdachten ontzettend veel rechten hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:04 schreef capricia het volgende:
Maar even serieus: waarom wordt er steeds zo lang gewacht met het vrijgeven van dit soort foto's en dan nog gebeurt ook?
Niet bepaald een metropool.quote:- Bijzonderheden: noemt zich 'Jan uit Asten-Heusden'
Als Jan uit Asten-Heusden daadwerkelijk een Jan uit Asten-Heusden is, zouden de overige inwoners van Asten-Heusden hopelijk toch wel snel deze handtastelijke medebewoner van Asten-Heusden moeten kunnen herkennen.quote:Het dorp telde op 1 januari 2023 2.550 inwoners.
Het is toch aanranding enzo. Zou ik echt nul tolerantie voor hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het laatste omdat de privacyregels in Nederland heel streng zijn en omdat verdachten ontzettend veel rechten hebben.
En het eerste deel van je vraag: omdat de politie naar zoveel daders op zoek is dat als ze na een week al een opsporingsbericht zouden versturen dat we in Nederland dagelijks opsporingsberichten zouden zien en de gemiddelde burger dan stopt met aandacht te verlenen aan zo'n bericht.
Ben ik met je eens. Blijkbaar denkt het OM daar anders over en/of ze zijn gebonden aan strikte regels wanneer zo'n opsporingsbericht verzonden mag worden en op welke wijze dat dan mag.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is toch aanranding enzo. Zou ik echt nul tolerantie voor hebben.
Dat ze het niet dezelfde avond vrijgeven begrijp ik. Maar drie maanden of langer wachten, is echt te lang, wat mij betreft.
Ook uit het oogpunt van gevaar op herhaling zie ik graag dat dit soort daders zo snel mogelijk van straat worden gehaald. Jan uit Asten-Heusden heeft nu dik drie maanden extra de tijd gehad om meisjes kennis te laten maken met z'n grijpgrage handjes.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is toch aanranding enzo. Zou ik echt nul tolerantie voor hebben.
Dat ze het niet dezelfde avond vrijgeven begrijp ik. Maar drie maanden of langer wachten, is echt te lang, wat mij betreft.
Ik pleit ervoor om bij aanranding, verkrachting, mishandeling enzo (dus de categorie misdrijven en niet door rood licht fietsenquote:Op donderdag 13 november 2025 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Blijkbaar denkt het OM daar anders over en/of ze zijn gebonden aan strikte regels wanneer zo'n opsporingsbericht verzonden mag worden en op welke wijze dat dan mag.
Ik stem voor als ik daarvoor de mogelijkheid krijg.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om bij aanranding, verkrachting, mishandeling enzo (dus de categorie misdrijven en niet door rood licht fietsen), na twee a drie weken een geblurde foto te publiceren. Zodat omstanders en voorbijgangers het zich nog kunnen herinneren.
Is dat niet omdat ze gewoon te weinig personeel hebben? Dat het 3 maanden duurt.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik stem voor als ik daarvoor de mogelijkheid krijg.
NWS / Politie wacht fietsers op bij lampjes-uitgifte actiequote:Op donderdag 13 november 2025 17:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze gewoon te weinig personeel hebben? Dat het 3 maanden duurt.
(is maar een gok hoor)
Als het alleen dat zou zijn, dan verwacht je eerder dat ze zaken met minder impact of met een lagere pakkans laten liggen. Deze daad heeft veel impact gehad bij zijn slachtoffers en hij gaat echt wel snel gepakt worden zodra ze de duidelijke beelden en zijn stem openbaar maken.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze gewoon te weinig personeel hebben? Dat het 3 maanden duurt.
(is maar een gok hoor)
Beetje flauw.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Politie wacht fietsers op bij lampjes-uitgifte actie
Die kan ondertussen al 30 vrouwen verkracht hebben. Lekker gewerkt jongens. #werkenbijdepolitiequote:De politie laat donderdagmiddag weten op zoek te zijn naar 'Jan uit Asten-Heusden'. In de nacht van 4 augustus heeft hij in Zeilberg twee tienermeisjes mishandeld.
wel uitkijken voor je vingersquote:Op donderdag 13 november 2025 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Maar vooraf nog even z’n kloten tussen twee bakstenen kletsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |