abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219257718

Signalement verdachte:

- Geslacht: Man
- Postuur: normaal
- Huidskleur: licht
- Haar: donker
- Leeftijd: 26 (naar eigen zeggen)
- Shirt: lichtgekleurd met verm. apenkop op linkerborst
- Broek: bruin/beige
- Bijzonderheden: noemt zich 'Jan uit Asten-Heusden'

'Jan uit Asten-Heusden' wordt gezocht na het mishandelen van twee meisjes

De politie laat donderdagmiddag weten op zoek te zijn naar 'Jan uit Asten-Heusden'. In de nacht van 4 augustus heeft hij in Zeilberg twee tienermeisjes mishandeld. Eén van hen is ook door hem ook aangerand. De verdachte krijgt een week de tijd om zich te melden bij de politie, anders wordt er een foto van zijn gezicht verspreid.

De jongeman ontmoet de meiden eerder op de avond in een café aan de Blasiusweg en stelt zich daar voor als 'Jan'. Of dit zijn echte naam is, weet de politie niet. In het café is hij tegenover één van de meisjes al handtastelijk, waarna het slachtoffer aangeeft dit niet fijn te vinden en van hem wegloopt.

Aanranding

De twee meiden komen rond 03.00 uur buiten en worden opnieuw door dezelfde man aangesproken. Ook is hij weer handtastelijk. Eén van de meiden wordt ook door de verdachte aangerand en valt samen met hem op de grond.

Toen het meisje zich samen met haar vriendin verzette tegen de man, begon hij te trappen en te slaan. Als omstanders naderen, pakt hij zijn fiets en gaat hij er vandoor.

Nog geen 5 a 10 minuten later komt de verdachte alleen weer naar de meiden teruggefietst en begint hij tegen ze te praten. Zij vragen hem meteen om weg te gaan, terwijl omstanders de politie bellen en de man in een filmpje vastleggen. Dit zorgt ervoor dat de verdachte uiteindelijk echt weg gaat.

Wie denkt te weten wie de man is, wordt dringend verzocht contact op te nemen met de opsporingstiplijn (0800-6070) of anoniem via Meld Misdaad Anoniem (0800-7000).
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  Spellchecker donderdag 13 november 2025 @ 16:35:52 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219257762
Op 4 augustus strafbare feiten gepleegd.

En nu nog een week respijt voordat hij met zijn smoel openbaar staat. :r
  donderdag 13 november 2025 @ 16:38:09 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219257782
We zitten al in November, die week maakt ook niet meer uit
Want het wetboek ken ik ook
pi_219257785
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 16:35 schreef maily het volgende:
Op 4 augustus strafbare feiten gepleegd.

En nu nog een week respijt voordat hij met zijn smoel openbaar staat. :r
Dit. Nagel zo'n lamlul meteen aan de schandpaal. Bij voorkeur letterlijk. Aan zijn balzak. Met roestige spijkers graag.

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219257811
Ik snap best dat ze even tijd nodig hebben of de verhalen van de meiden kloppen, en ze zeker willen weten dat ze de goede verdachte in beeld hebben.

Maar daar heb je geen +3 maanden voor nodig :') En dan nog blurren ook
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  roze donderdag 13 november 2025 @ 16:54:09 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219257869
Oh daar zijn ze weer lekker op tijd bij.
Your beauty never ever scared me.
pi_219257938
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:04 schreef capricia het volgende:
Maar even serieus: waarom wordt er steeds zo lang gewacht met het vrijgeven van dit soort foto's en dan nog gebeurt ook?
Het laatste omdat de privacyregels in Nederland heel streng zijn en omdat verdachten ontzettend veel rechten hebben.
En het eerste deel van je vraag: omdat de politie naar zoveel daders op zoek is dat als ze na een week al een opsporingsbericht zouden versturen dat we in Nederland dagelijks opsporingsberichten zouden zien en de gemiddelde burger dan stopt met aandacht te verlenen aan zo'n bericht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219257992
quote:
- Bijzonderheden: noemt zich 'Jan uit Asten-Heusden'
Niet bepaald een metropool.

quote:
Het dorp telde op 1 januari 2023 2.550 inwoners.
Als Jan uit Asten-Heusden daadwerkelijk een Jan uit Asten-Heusden is, zouden de overige inwoners van Asten-Heusden hopelijk toch wel snel deze handtastelijke medebewoner van Asten-Heusden moeten kunnen herkennen.
pi_219257999
Gewoon de oven in. @RamboDirk
pi_219258029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het laatste omdat de privacyregels in Nederland heel streng zijn en omdat verdachten ontzettend veel rechten hebben.
En het eerste deel van je vraag: omdat de politie naar zoveel daders op zoek is dat als ze na een week al een opsporingsbericht zouden versturen dat we in Nederland dagelijks opsporingsberichten zouden zien en de gemiddelde burger dan stopt met aandacht te verlenen aan zo'n bericht.
Het is toch aanranding enzo. Zou ik echt nul tolerantie voor hebben.
Dat ze het niet dezelfde avond vrijgeven begrijp ik. Maar drie maanden of langer wachten, is echt te lang, wat mij betreft.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219258103
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat ze het niet dezelfde avond vrijgeven begrijp ik. Maar drie maanden of langer wachten, is echt te lang, wat mij betreft.
Ben ik met je eens. Blijkbaar denkt het OM daar anders over en/of ze zijn gebonden aan strikte regels wanneer zo'n opsporingsbericht verzonden mag worden en op welke wijze dat dan mag.
pi_219258109
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Ook uit het oogpunt van gevaar op herhaling zie ik graag dat dit soort daders zo snel mogelijk van straat worden gehaald. Jan uit Asten-Heusden heeft nu dik drie maanden extra de tijd gehad om meisjes kennis te laten maken met z'n grijpgrage handjes.
pi_219258115
Jan de Seksman 🤣
pindazakje
pi_219258122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ben ik met je eens. Blijkbaar denkt het OM daar anders over en/of ze zijn gebonden aan strikte regels wanneer zo'n opsporingsbericht verzonden mag worden en op welke wijze dat dan mag.
Ik pleit ervoor om bij aanranding, verkrachting, mishandeling enzo (dus de categorie misdrijven en niet door rood licht fietsen :D ), na twee a drie weken een geblurde foto te publiceren. Zodat omstanders en voorbijgangers het zich nog kunnen herinneren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219258136
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik pleit ervoor om bij aanranding, verkrachting, mishandeling enzo (dus de categorie misdrijven en niet door rood licht fietsen :D ), na twee a drie weken een geblurde foto te publiceren. Zodat omstanders en voorbijgangers het zich nog kunnen herinneren.
Ik stem voor als ik daarvoor de mogelijkheid krijg.
pi_219258156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik stem voor als ik daarvoor de mogelijkheid krijg.
Is dat niet omdat ze gewoon te weinig personeel hebben? Dat het 3 maanden duurt.

(is maar een gok hoor)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Spellchecker donderdag 13 november 2025 @ 17:58:17 #17
197773 crew  maily
pi_219258161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Is dat niet omdat ze gewoon te weinig personeel hebben? Dat het 3 maanden duurt.

(is maar een gok hoor)
NWS / Politie wacht fietsers op bij lampjes-uitgifte actie
pi_219258242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

(is maar een gok hoor)
Als het alleen dat zou zijn, dan verwacht je eerder dat ze zaken met minder impact of met een lagere pakkans laten liggen. Deze daad heeft veel impact gehad bij zijn slachtoffers en hij gaat echt wel snel gepakt worden zodra ze de duidelijke beelden en zijn stem openbaar maken.
  donderdag 13 november 2025 @ 18:20:41 #19
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219258284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon de oven in. @:rambodirk
pi_219258370
quote:
Beetje flauw.

Degene die dat doen zijn politiestudenten, geen rechercheurs.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219258440
Ik las Jane Austen.
Solly. :@ :@ :@
pi_219258501
Lastig zoeken met zo'n foto
Robert Moog died for our synths
pi_219258509
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik las Jane Austen.
Ook al tijden niets meer van haar vernomen
  donderdag 13 november 2025 @ 19:17:41 #24
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219258800
quote:
De politie laat donderdagmiddag weten op zoek te zijn naar 'Jan uit Asten-Heusden'. In de nacht van 4 augustus heeft hij in Zeilberg twee tienermeisjes mishandeld.
Die kan ondertussen al 30 vrouwen verkracht hebben. Lekker gewerkt jongens. #werkenbijdepolitie
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219258947
De gemeente Asten heeft 17.412 inwoners (per 1 januari 2025) en bestaat uit drie dorpen: Asten (13.796 inwoners), Heusden (2.615 inwoners) en Ommel (1.001).
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_219259002
Asten en Ommel klinken wel als plaatsnamen waar nog een letter mist
pi_219260321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon de oven in. @:rambodirk
Eens. Maar vooraf nog even z’n kloten tussen twee bakstenen kletsen.
U MAD?
  Spellchecker donderdag 13 november 2025 @ 21:53:35 #28
197773 crew  maily
pi_219260356
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Eens. Maar vooraf nog even z’n kloten tussen twee bakstenen kletsen.
wel uitkijken voor je vingers :Y :!
pi_219261575
Is dit de nieuwe “lichte” huidskleur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')