Eens. Zoveel beter dan Isabelle en ook Annickquote:Op maandag 12 januari 2026 12:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Snap ik, maar meestal zie je het orkest over een bredere lijn oordelen. Dan komt Froukje nog steeds met kop en schouders boven Isabelle uit.
Die is zo veel beter dan de rest dat hij dat ook nog kan hebbenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:39 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hopelijk heeft Jamai nu niet net zijn dag niet......
Heiligschennis!quote:Op zondag 18 januari 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ook bekend als:
Bekijk deze YouTube-video
Sorry, ik houd van klassieke muziek én van dance muziek en kan die cross-overs vaak wel waarderen…quote:
Ik heb daar op zich ook geen moeite mee alleen niet met een requiem dat iemand min of meer voor zijn eigen dood geschreven heeft. En dan ook nog met een vrolijk deuntje eronderquote:Op zondag 18 januari 2026 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik houd van klassieke muziek én van dance muziek en kan die cross-overs vaak wel waarderen…
William Orbit, wel duizend keer gedraaidquote:Op zondag 18 januari 2026 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal de trance versie van het Adagio for Strings maar niet posten.
Was wel een grotere hit dan de versie die we nu zullen gaan horen…
Laat u de kist maar zakken…quote:Op zondag 18 januari 2026 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
Ze hebben wel vrolijke koormuziek deze aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |