Ik acht die kans 0,0.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:43 schreef EsserS het volgende:
Zou Jamal zijn huidige, succesvolle carrière aan de wilgen hangen om naar het conservatorium te gaan om jarenlang opgeleid te worden voor dirigent? Dat lijkt onwaarschijnlijk maar ik ben Jamai niet.
Denk ik ook.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik acht die kans 0,0.
Financieel is dat voor hem totaal oninteressant…
Ik hoop zo erg dat hij dat gaat doen. Zou toch geweldig zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:43 schreef EsserS het volgende:
Zou Jamal zijn huidige, succesvolle carrière aan de wilgen hangen om naar het conservatorium te gaan om jarenlang opgeleid te worden voor dirigent? Dat lijkt onwaarschijnlijk maar ik ben Jamai niet.
Niet alles gaat over geld.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik acht die kans 0,0.
Financieel is dat voor hem totaal oninteressant…
Van Keulen werpt op dat Jamai naar het conservatorium moet gaan, om een topdirigent te worden. De zanger en tevens presentator reageert: „Die gedachte is natuurlijk wel door mijn hoofd gegaan. Het is ook wel een jongensdroom natuurlijk die nu uitkomt, dat je hiervoor staat. Maar ik onderschat echt niet de opleiding en ik heb al een heel leuke baan hè. Ik ben heel blij met de dingen die ik doe. Er is wel een vuurtje aangegaan. Wat er dan uitrolt, is voor de toekomst.”quote:Op zondag 25 januari 2026 21:43 schreef EsserS het volgende:
Ja, dat heeft hij gezegd. Feiten:quote:Op maandag 26 januari 2026 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Keulen werpt op dat Jamai naar het conservatorium moet gaan, om een topdirigent te worden. De zanger en tevens presentator reageert: „Die gedachte is natuurlijk wel door mijn hoofd gegaan. Het is ook wel een jongensdroom natuurlijk die nu uitkomt, dat je hiervoor staat. Maar ik onderschat echt niet de opleiding en ik heb al een heel leuke baan hè. Ik ben heel blij met de dingen die ik doe. Er is wel een vuurtje aangegaan. Wat er dan uitrolt, is voor de toekomst.”
Nee, niet alles. Maar van alleen lof en applaus rookt de kachel niet.quote:
Er zijn misschien ook mogelijkheden om het eerst en tijdje parttime te proberen als hij dat zou willen. Hij zal ook nog toelatingsexamen moeten doen en meestal begin je eerst met een instrument en komt orkest directie er dan bij. En ik weet eerlijk gezegd niet of hij als zanger wel door de audities komtquote:Op maandag 26 januari 2026 17:01 schreef EsserS het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij gezegd. Feiten:
1. hij heeft lol met wat hij nu aan het doen is in de amusementsindustrie en verdient er een aardig centje mee; hij hoeft dus niks anders te gaan doen
2. hij wordt dit jaar 40.
Dus: gaat hij kiezen voor een onzekere (m.n. financiële) toekomst of gaat hij door met wat hij nu aan het doen is?
Nee, dat gaf ‘ie zelf al zo’n beetje aan. Maar hij zou het wel kúnnen als ‘ie zou willen. Die wordt gerust toegelaten.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:43 schreef EsserS het volgende:
edit: er is wel een bachelorvariant:quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee, dat gaf ‘ie zelf al zo’n beetje aan. Maar hij zou het wel kúnnen als ‘ie zou willen. Die wordt gerust toegelaten.
Hij heeft in het verleden iig ook gedrumd en in een blaasorkest gezeten, dus naast zingen heeft ‘ie nog 2 opties om te proberenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn misschien ook mogelijkheden om het eerst en tijdje parttime te proberen als hij dat zou willen. Hij zal ook nog toelatingsexamen moeten doen en meestal begin je eerst met een instrument en komt orkest directie er dan bij. En ik weet eerlijk gezegd niet of hij als zanger wel door de audities komt
Vandaag Le Sacre weer eens geluisterd
Zie hierboven; hij speelt meerdere instrumenten. Al zal zingen wel z’n beste kant zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
edit: er is wel een bachelorvariant:
https://www.conservatoriu(...)ctie/orkestdirectie/
Maar blijft staan dat je deze niet zelfstandig kan doen en dat je ook een instrument (zang) aan het conservatorium moet studeren voordat je kunt aanmelden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |