Duidelijk ook een liefhebber!quote:
Heb jij invloed op de muziekkeuze?quote:Op zondag 1 februari 2026 21:40 schreef Alcatranz. het volgende:
Het was weer leuk om als maker mee te lezenTot over (hopelijk) twee jaar!
Dacht ik ook al.quote:Op zondag 1 februari 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
Arme Daniel. Hij had in een ander seizoen kunnen winnen.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij invloed op de muziekkeuze?
Die van Jamai klonk lekkerder.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:34 schreef Slobeend het volgende:
Terechte winnaar maar ik vond de 5e van Daniël beter klinken.
Ik vond die Danzation van Daniel wel erg fijn klinken.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:19 schreef StevenHyde het volgende:
Vond de muziekkeuze niet zo veel aan deze finale. Maar genoten van Jamai deze editie. Gaat nooit meer overtroffen worden in dit programma.
quote:Betekent dit dat de baton nu voorgoed de kast in gaat? Of lonkt een carrièreswitch?
“Ik heb al een hele leuke baan bij RTL, dus ik ga niet op stel en sprong iets anders doen. Dat is ook een hele zware opleiding. Maar ik zeg niet dat ik er helemaal niets mee ga doen. Als er iets voorbijkomt wat passend is, dan zou ik dat zeker doen. Ik neem lekker de tijd om dat in de luwte te onderzoeken. Dit programma heeft me creatief verrijkt. Maar laat duidelijk zijn: ik ben nu niet te boeken als dirigent.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |