Helga Salamons, Derk Boswijk, én van Rossem ook?quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:36 schreef sp3c het volgende:
rob de wijk is een expert, dat heeft hij niet zelf verklaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helga Salamons, Derk Boswijk, én van Rossem ook?geen idee wie die vogels zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
We gaan het ooit meemaken. We weten onvoldoende of de wreedheden die wij zo nu en dan zien beleid is of immoraliteit op de werkvloer.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hen niets tegen van Wijk, geen idee waar dat idee vandaan komt.
Context is leuk als het relevant is, Nederland is geen Rusland en wat er gebeurt is is heel kut allemaal, maar heeft niks te maken met dit conflict. NS2 heeft ook niets te maken met de commandostructuur.
En dat gestuntel? Nou, dat heeft er dus direct mee te maken. Als je als co (ff geen idee hoe die lui daar heten)rapporteert dat er een zwoele pantserkolom (@:bansheeboy) aan komt rollen en het antwoord is dat je je bek moet houden en je je jongens zonder afdoende wapens dat kutdorp in moet sturen gaat dat mis. Er is been zelfsturend en corrigerend vermogen omdat dat zo opgesteld is..dat is het grote verschil met westerse structuren.
Tel daarbij op dat er vaak gelogen of zelfs hele veldslagen verzonnen worden, dan komt er een heleboel ruis op de lijn. Ken je dat spelletje van vroeger nog waarin je in een cirkeltje zit en de juf "tafel " tegen het eerste kind zegt en ze dat moeten doorfluisteren? En dat het laatste kind dan iets roept van "mercedes"? Dat speelt daar dus.
Nogmaals, ze zaten daar zo in vastgezeten dat er meerdere generaals aan het front zijn gesneuveld.
Nou ja, niet om je bericht plat te slaan maar er is ook nooit officieel een order gegeven voor de endlosung/Holocaust. Dat was bewust, zodat er geen paper trail en dus aansprakelijkheid zou zijn. Gelukkig dachten ze er in Neurenberg anders overquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We gaan het ooit meemaken. We weten onvoldoende of de wreedheden die wij zo nu en dan zien beleid is of immoraliteit op de werkvloer.
Mocht op den duur blijken dat ik er toch naast zat en er bewijs is dat het Kremlin doelbewust de bevolking van Oekraïne terroriseerde krijg jij van mij een bos bloemen.
Voorlopig staat die theorie bij mij in dezelfde hoek als ns2, chips uit wasmachines voor raketbesturing, rusland binnen één jaar door munitie heen, Zijlstra's aanwezigheid in een Datsja waar hij Poetin kon afluisteren. Etc.
Dit vliegt zo uit de bocht dat ik hardop moest lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, niet om je bericht plat te slaan maar er is ook nooit officieel een order gegeven voor de endlosung/Holocaust. Dat was bewust, zodat er geen paper trail en dus aansprakelijkheid zou zijn. Gelukkig dachten ze er in Neurenberg anders over
Dat ga ik niet kijken hoorquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op 38;30 ongeveer.
Bekijk deze YouTube-video
Verder niet mijn cup of thee
Begrijp je dit ook al niet?quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit vliegt zo uit de bocht dat ik hardop moest lachen.
Mijn hemel.
Inzake oorlogsmisdaden is het 1 op 1 van toepassing.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit vliegt zo uit de bocht dat ik hardop moest lachen.
Mijn hemel.
Jawel. Maar de vergelijking mist elke vorm van rede. Ronduit potsierlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Begrijp je dit ook al niet?
Dat vond ik persoonlijk van de vergelijking met Indonesië. Die slaat ook nog eens helemaal nergens op, deze vergelijking wel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Maar de vergelijking mist elke vorm van rede. Ronduit potsierlijk.
En dat weet jij zelf ook.
Precies. Beter laat je sowieso die vergelijkingen/parallellen achterwege als het gaat om deze discussie. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En nee de Russen zitten nog lang niet op het niveau van de nazi's en dat het punt ook niet.
quote:Voorlopig staat die theorie bij mij in dezelfde hoek als ns2, chips uit wasmachines voor raketbesturing, rusland binnen één jaar door munitie heen, Zijlstra's aanwezigheid in een Datsja waar hij Poetin kon afluisteren. Etc.
Ironisch dat jij het vervelend vind dat mensen vergelijkingen maken die je zelf niet vind kloppen. In dit geval is het een hele relevante vergelijking.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies. Beter laat je sowieso die vergelijkingen/parallellen achterwege als het gaat om deze discussie. Nergens voor nodig.
Ik vind het interessant waarom je dit negeert:
[..]
Zo. Blazen ze daar op elkaars toeter?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb ook foto's van Trump en Poetin.
Je had liever het origineel gehad natuurlijk, maar dat zou teveel opvallen...quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dat is wat we zien.
Maar welke bezieling zit er achter? Sommige mensen hebben een uit van Obama, of een auto van een merk die men mooi vindt.
Ik heb een ui van Elon Musk die in al zijn emotie en enthousiasme een gebaar maakt dat zijn hart naar het publiek toe gaat.
titel zegt oorlog in Oekrainequote:Op vrijdag 14 november 2025 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat over Putin die foto's van Trump zou hebben, lijkt mij wel relevant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |