Jij bent psychiater?quote:Op donderdag 13 november 2025 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit heerschap op basis van zijn mentale stoornis
Dat mag jij vinden. Iedereen heeft daar zijn eigen mening over uiteraard, maar waar trek jij dan die grens? Hoeveel mensen met afwijkende denkbeelden (qua respect/omgangsnormen-/waarden) wil jij naar binnen hengelen todat je zegt: nu blijft er weinig meer over van onze eigen normen en waarden?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook niet oké, iemand die er zulke denkbeelden op na houdt hoort in Nederland niet thuis vind ik. Maar waar het om gaat is of het een terecht ontslag is en dat is het niet.
Geen hand geven staat niet gelijk aan minderwaardig. Het is van een achterlijkheid dat dit zo wordt rondgepompt.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit heerschap op basis van zijn mentale stoornis meent dat hij vrouwen als minderwaardig mag zien en behandelen.
Nou, dat doe je dan maar lekker thuis.
Als iemand uit overtuiging anders met de in onze maatschappij als normaal geziene omgangsvormen om wil gaan is daar best (heel veel) ruimte voor. Maar er is geen ruimte voor een verschillende benadering van mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Iedereen heeft daar zijn eigen mening over uiteraard, maar waar trek jij dan die grens? Hoeveel mensen met afwijkende denkbeelden (qua respect/omgangsnormen-/waarden) wil jij naar binnen hengelen todat je zegt: nu blijft er weinig meer over van onze eigen normen en waarden?
Ik vind dat we daar best selectief in mogen zijn. Maar goed. Just my 2 cents.
Gaat om twee verschillende dingen, de man is hier nu eenmaal en daar hebben we het mee te doen. Zoals ik al zei vind ik mensen met zulke opvattingen een mismatch met Nederland.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Iedereen heeft daar zijn eigen mening over uiteraard, maar waar trek jij dan die grens? Hoeveel mensen met afwijkende denkbeelden (qua respect/omgangsnormen-/waarden) wil jij naar binnen hengelen todat je zegt: nu blijft er weinig meer over van onze eigen normen en waarden?
Ik vind dat we daar best selectief in mogen zijn. Maar goed. Just my 2 cents.
zo nog een splijtzwam gemaakt dank u wel meneer de rechter.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:11 schreef Cruzinats het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)o-mee/104562623.html
Ontslagen COA-medewerker die weigerde de hand van vrouwelijke teamleider te schudden, krijgt van rechter 34.000 euro mee
[..]
We kunnen allemaal wel raden in welke hoek we dit moeten zoeken. De rechtspraak in Nederland geeft hiermee een duidelijke boodschap af - je dient de islamisering maar gewoon te accepteren en Nederland moet zich aanpassen
[..]
Altijd vervelend als je weer een kneiterharde lans krijgt op werk wanneer een vrouwelijke collega er op staat om een handdruk te geven.
Ik heb niet bij maar wel veel met het COA gewerkt en je verkoopt nu onzin. Juist daar wordt gehamerd op het laten zien hoe het hier gaat en op het geven van het goede voorbeeld. Om te doen alsof het daar een lekker divers feestjes is waarbij iedereen de eigen regels aanhoudt is het opzettelijk verdraaien van de realiteit.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als je bij het COA werkt, dan heb je te maken met mensen uit allerlei verschillende culturele achtergronden. Dan kun je verwachten dat je te maken krijgt met mannen die een vrouw geen hand willen schudden. Daar moet je maar tegen kunnen. En als je daar niet tegen kan, dan moet je niet bij het COA gaan werken.
Doe niet zo ongelofelijk naief!!! Dat wegkijken van dit soort problemen maakt dit land helemaal kapot!quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef dop het volgende:
[..]
Hoe denk je dat deze geloofsregels in de islam terecht zijn gekomen?
Er wordt in het topic door diverse users nogal specifiek een probleem van gemaakt dat het een moslim zou betreffen, iets wat geheel niet op te maken is uit het nieuwsbericht.
Er zijn meerdere geloofsovertuiging waar bij mannen en vrouwen elkaar niet de hand schudden.
Ik denk dat de meeste mannen op de werkvloer wel slim genoeg zijn om die poging niet te wagen. Dat staat gelijk aan een rugmassage.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een strenggelovige moslima op de werkvloer gezien dus ik denk dat dat helemaal niet voorkomt.
Naïef, is niet weten hoe de feiten zijn, maar er wel een heel specifieke mening op na houden.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:22 schreef matspontius het volgende:
[..]
Doe niet zo ongelofelijk naief!!! Dat wegkijken van dit soort problemen maakt dit land helemaal kapot!
Ja hoor professor - wat jij wil. Als je het niet wil zien is het er ook niet toch...... Wat een naiviteit 😶quote:Op donderdag 13 november 2025 19:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals het heeft niks met onder de duim houden te maken.
Aha, een nieuwe definitie van naiviteit - dank daarvoor ☝️quote:Op donderdag 13 november 2025 19:57 schreef dop het volgende:
[..]
Naïef, is niet weten hoe de feiten zijn, maar er wel een heel specifieke mening op na houden.
Nou voor een tandarts zou het wel gek zijn niet?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:43 schreef Since2003 het volgende:
Toch bizar dat je iemand zou moeten kunnen dwingen een ander fysiek aan te raken. Want anders, je baan.
De rechter keek ook naar zijn functie...quote:Op donderdag 13 november 2025 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou voor een tandarts zou het wel gek zijn niet?
In het hele artikel staat nergens dat het hier een moslim betreft. Komt nu eerst eens met de feiten, en een linkje naar de uitspraak van de rechter.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Paradox van tolerantie.
Links denk in dogma's; de moslim is slachtoffer, de moslim is zielig. Die zullen de absurditeit van hun denken nooit erkennen.
Dat je je baan hierdoor verliest is wel discutabel inderdaad maar,quote:Op donderdag 13 november 2025 19:43 schreef Since2003 het volgende:
Toch bizar dat je iemand zou moeten kunnen dwingen een ander fysiek aan te raken. Want anders, je baan.
In dit artikel niet maar in andere wel - dus informeer je eens beter voordat je door het stof kruipt voor je geloofsgenoten 🤮🤮quote:Op donderdag 13 november 2025 20:05 schreef dop het volgende:
[..]
In het hele artikel staat nergens dat het hier een moslim betreft. Komt nu eerst eens met de feiten, en een linkje naar de uitspraak van de rechter.
Ik ben atheïst pipo.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:10 schreef matspontius het volgende:
[..]
In dit artikel niet maar in andere wel - dus informeer je eens beter voordat je door het stof kruipt voor je geloofsgenoten 🤮🤮
In de uitspraak staat dat hij het vanwege zijn geloofsovertuiging weigerde.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:17 schreef dop het volgende:
[..]
Ik ben atheïst pipo.
En dan zelf het woord respect in je mond nemen, je lijkt niet eens te weten wat dat is.
Maar kom gerust met een linkje naar het hele verhaal en de uitspraak, van de rechter.
Dan kunnen we het werkelijk over de feiten hebben. Kun je de stemming makerij verder achterwege laten.
Jep, en wat staat er nog meer in?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:24 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
In de uitspraak staat dat hij het vanwege zijn geloofsovertuiging weigerde.
In andere artikelen staat dat het om een islamiet gaat (joh....) maar dat wil deze wanna be atheist uiteraard niet zien want dat kan zijn empathisch vermogen niet aan 🤣quote:Op donderdag 13 november 2025 20:24 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
In de uitspraak staat dat hij het vanwege zijn geloofsovertuiging weigerde.
Joh het lukt je met geen mogelijkheid om met linkjes te komen en naar de feiten te kijken.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:30 schreef matspontius het volgende:
[..]
In andere artikelen staat dat het om een islamiet gaat (joh....) maar dat wil deze wanna be atheist uiteraard niet zien want dat kan zijn empathisch vermogen niet aan 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |