abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219256856
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:15 schreef Lenny77 het volgende:
Nog meer onzin is daar dan als beloning nog een dikke vette cheque aan over te houden.
Hoewel ik het eens ben met het oordeel van de rechter dat de man niet ontslagen mocht worden, is de ontslagvergoeding van 34 duizend euro uiteraard buitensporig hoog. Misschien moeten we ons meer zorgen maken over de amerikanisering dan over de islamisering.
  donderdag 13 november 2025 @ 13:22:32 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219256876
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hoewel ik het eens ben met het oordeel van de rechter dat de man niet ontslagen mocht worden, is de ontslagvergoeding van 34 duizend euro uiteraard buitensporig hoog. Misschien moeten we ons meer zorgen maken over de amerikanisering dan over de islamisering.
Hij zal wel een jaarcontract hebben gehad, en bij tijdelijke contracten moeten ze dan de hele looptijd uitbetalen.
pi_219256879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als jij nou eens lekker verhuist naar het land van je dromen O+
Het is duidelijk dat je hart bij een andere manier van leven ligt dan de 'onze'.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219256900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hij zal wel een jaarcontract hebben gehad, en bij tijdelijke contracten moeten ze dan de hele looptijd uitbetalen.
Behalve bij ontslag in de… proeftijd!

Maar goed, ik verwacht dat in Hoger Beroep deze idioterie van tafel gaat.
  donderdag 13 november 2025 @ 13:29:26 #80
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219256910
Post er maar eens een foto bij van die vieze vrouw, wedden dat boze moslimmeneer niet de enige is die haar niet nog met een stok zou willen aanraken
Laffe huichelaar
  donderdag 13 november 2025 @ 13:31:14 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219256924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Behalve bij ontslag in de… proeftijd!

Maar goed, ik verwacht dat in Hoger Beroep deze idioterie van tafel gaat.
Klopt, maar in dit geval hebben ze blijkbaar de verkeerde werkwijze gehanteerd, dus dat is een dure fout van ze.
pi_219256925
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:49 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Nee dan ben je gewoon een debiel. Klaar.
Volgens mij is dit voor het eerst dat wij het eens zijn over iets!

Toch fijn dat dit onderwerp ons nader brengt. O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219256929
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt, maar in dit geval hebben ze blijkbaar de verkeerde werkwijze gehanteerd, dus dat is een dure fout van ze.
Ja, van onze belastingcenten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219256975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, de kantonrechter gelooft de uitleg niet. Maar dat is niet echt op iets gebaseerd anders dan: dat kun je in zo’n korte tijd niet zien. Wat een beetje een hele rare redenering is.

Nogmaals: ik verwacht toch echt dat in Hoger Beroep dit van tafel geveegd gaat worden.

Sowieso moeten we eens ophouden met religie een reden laten zijn om meer rechten te hebben dan anderen.
pi_219256987
D66 gaat dit soort gevallen meenemen in de begroting.
pi_219257001
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:39 schreef VEM2012 het volgende:

Sowieso moeten we eens ophouden met religie een reden laten zijn om meer rechten te hebben dan anderen.
Dit idd.

Hou die flauwekul achter de voordeur...
  donderdag 13 november 2025 @ 13:44:18 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219257003
Maar los van of rare islamitische regeltjes over wie je fysiek mag aanraken belachelijk zijn. Het is natuurlijk onzin om iemand er dan maar uit te flikkeren omdat het fragiele ego van die leidinggevende het niet aankan. Dat zegt namelijk niets over de geschiktheid voor het werk en is ook geen doelbewuste misdraging.

Volgens mij staat nergens in de wet een handengeefplicht vastgelegd en kan die man prima op een andere manier de nodige beleefdheid tonen naar zijn collega's en leidinggevende. En voor IT-werk is het ook niet relevant.

Verder hebben we nou eenmaal streng gelovige figuren in ons land. Dan is het wel fijn als dat soort lui gewoon aan het werk zijn. En om dat te gaan frustreren door op dit soort slakken zout te gaan leggen dat is niet heel verstandig.
pi_219257005
quote:
Misschien moeten we ons meer zorgen maken over de amerikanisering dan over de islamisering.
Neen, het groeiend aantal gelovigen is een veel groter probleem voor ons land, want ze zorgen voor drukte en storende geluiden in de verstedelijkte gebieden, waardoor normale mensen te weinig rust hebben.
  donderdag 13 november 2025 @ 13:49:35 #89
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219257019
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Volgens mij is dit voor het eerst dat wij het eens zijn over iets!

Toch fijn dat dit onderwerp ons nader brengt. O+
Daarbij ben ik ook nog eens dol op mexicano's _O_
pi_219257024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:44 schreef Hexagon het volgende:
Verder hebben we nou eenmaal streng gelovige figuren in ons land. Dan is het wel fijn als dat soort lui gewoon aan het werk zijn.
Nope, dit soort figuren moet je zsm uit je organisatie zien te verwijderen want ze ondermijnen het imago van je bedrijf.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219257073
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Los van de beweegredenen, is het gewoon onzin om iemand niet de hand te willen schudden omwille van het zijn van een vrouw.

Nog meer onzin is daar dan als beloning nog een dikke vette cheque aan over te houden.
Dit is gewoon belonen van zeer slecht gedrag. En een gevaarlijk precedent!
Ik vind dit allang geen onzin meer, zeker in het licht van de #MeToo-beweging, grensoverschrijdend gedrag en rechtszaken zoals die rond Marco Borsato. Alleen omdat het nu over de islam gaat, mogen we dit niet uit het oog verliezen. In die traditie wordt een vrouw niet de hand geschud, niet omdat het een vrouw is, want een vrouw schudt een man ook geen hand, maar juist om de eerder genoemde problemen te voorkomen. In dat licht is het dus geen 'slecht gedrag', maar had de man dit wel van tevoren duidelijk moeten communiceren.
  donderdag 13 november 2025 @ 14:08:19 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219257085
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Nope, dit soort figuren moet je zsm uit je organisatie zien te verwijderen want ze ondermijnen het imago van je bedrijf.
Hoe ondermijnt een of andere IT medewerker dat precies?
  donderdag 13 november 2025 @ 14:08:44 #93
3542 Gia
User under construction
pi_219257089
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:02 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Ik vind dit allang geen onzin meer, zeker in het licht van de #MeToo-beweging, grensoverschrijdend gedrag en rechtszaken zoals die rond Marco Borsato. Alleen omdat het nu over de islam gaat, mogen we dit niet uit het oog verliezen. In die traditie wordt een vrouw niet de hand geschud, niet omdat het een vrouw is, want een vrouw schudt een man ook geen hand, maar juist om de eerder genoemde problemen te voorkomen. In dat licht is het dus geen 'slecht gedrag', maar had de man dit wel van tevoren duidelijk moeten communiceren.
Dit. Heeft hij botweg de hand van de vrouw genegeerd of heeft hij netjes aangegeven dat zijn geloof het niet toestaat dat hij een vrouw op enige wijze aanraakt.

Maar ben het wel eens met degenen die hier aangeven dat zij hier komen wonen en zich maar aan te passen hebben aan onze gewoontes. Want hoever mag dat 'niet aanraken' van het andere geslacht gaan? Mag een mannelijke chirurg een vrouwelijke patient opereren? Of moet er ten alle tijden voorzien worden in een arts van hetzelfde geslacht?
pi_219257121
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:22 schreef Lenny77 het volgende:
Als jij nou eens lekker verhuist naar het land van je dromen O+
Het is duidelijk dat je hart bij een andere manier van leven ligt dan de 'onze'.
Waar slaat dat nou weer op?
En wat is "jullie" manier van leven?
pi_219257122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit. Heeft hij botweg de hand van de vrouw genegeerd of heeft hij netjes aangegeven dat zijn geloof het niet toestaat dat hij een vrouw op enige wijze aanraakt.

Maar ben het wel eens met degenen die hier aangeven dat zij hier komen wonen en zich maar aan te passen hebben aan onze gewoontes. Want hoever mag dat 'niet aanraken' van het andere geslacht gaan? Mag een mannelijke chirurg een vrouwelijke patient opereren? Of moet er ten alle tijden voorzien worden in een arts van hetzelfde geslacht?
Nou, dat laatste gebeurt ook al..

https://www.tubantia.nl/o(...)%2Fwww.google.com%2F

En hoe debiel het geloof eigenlijk is staat hier onder wel...
:')

https://www.reddit.com/r/(...)ointment_am_i/?tl=nl
  donderdag 13 november 2025 @ 14:20:37 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219257125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hallo???

We hebben het hier toch over het COA? :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219257126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hoe ondermijnt een of andere IT medewerker dat precies?
Wat heeft zijn functie er precies mee te maken? Het gaat om normen en waarden.
  donderdag 13 november 2025 @ 14:23:10 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219257131
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Gia het volgende:

[..]

De grens ligt bij of iemand zijn werk naar behoren kan uitoefenen.

Bij een IT medewerker is het vooral van belang dat hij toetsenborden en een muis aanraakt.
pi_219257149
Het gaat echt fundamenteel mis op het stuk dat je denkt dat je vanuit religie respect- en fatsoensnormen mag negeren. Kijk, dat je geen handen wil geven (om bijv. hygiėnische redenen) vind ik meer dan ok. Sterker nog: dat stomme handen schudden mag wat mij betreft sowieso opgedoekt worden.

Maar doelbewust onderscheid maken tussen mannen en vrouwen is gewoon niet ok. Je kan er allerlei mooie verhalen van maken, maar onderaan de streep staat de vrouw in dergelijke culturen gewoon gelijk aan een geit; niet meer en niet minder. Hoofddoek dragen, geen handen schudden, de keuken in en verder gewoon bakkes.

Moeten we die cultuur, waar wij rond 1800 ongeveer al afscheid van hebben genomen, nu doelbewust weer importeren? Mwoah. Ik vind daar wel iets van.
pi_219257177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 14:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De grens ligt bij of iemand zijn werk naar behoren kan uitoefenen.

Bij een IT medewerker is het vooral van belang dat hij toetsenborden en een muis aanraakt.
Echt complete onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')