abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219255023
quote:
88s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:20 schreef Aether het volgende:
Wel handig die boomerbuttons /s

[ afbeelding ]
Te groot voor mijn handen, maar dat was de vorige steam controller ook.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219255033
die steam frame klinkt tof maar vrees dattie al gauw veel te zwaar is voor veel of lang gebruik
pi_219255041
Even een tip, heb een spelletje gekregen van iemand en het is echt heel vet.
Winter Burrow. Het is een beetje cozy grove-achtig; maar veel mooier vormgegeven. Mooiere wereld, en zo schattig. Denk dat dit in mijn top twee of drie komt van favoriete spellen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219255054
quote:
88s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:20 schreef Aether het volgende:
Wel handig die boomerbuttons /s

[ afbeelding ]
ik heb de vorige steam controller en tenzij ze standaard configuraties grondig hebben herzien weet ik niet of het nou handig werkt voor non controller games.
ik haakte iig af bij het volledig configureren van de controller en debuggen van je control scheme
pi_219255152
Hands-On with Steam Machine: Valve's New PC/Console Hybrid
https://www.digitalfoundr(...)new-pcconsole-hybrid
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219255547
pi_219255710
quote:
Dar moest ik ook aan denken _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 november 2025 @ 09:41:36 #38
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219255730
quote:
SteamCube!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219256102
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een tip, heb een spelletje gekregen van iemand en het is echt heel vet.
Winter Burrow. Het is een beetje cozy grove-achtig; maar veel mooier vormgegeven. Mooiere wereld, en zo schattig. Denk dat dit in mijn top twee of drie komt van favoriete spellen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa, deze gespeeld op Gamescom afgelopen augustus. O+

Staat ook op GamePass voor de mensen die dat hebben.
pi_219256106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dar moest ik ook aan denken _O-
Met de Game Boy Player lijkt het nog meer.

pi_219256322
Gabecube
pi_219256348
quote:
8s.gif Op woensdag 12 november 2025 21:02 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik ben nu aan het flirten met deze :P
Ik heb nu deze op 't oog. Zat eerst te kijken naar een ultrawide maar nu de Steam Machine aangekondigd is wil ik misschien toch een 'normaal' formaat met betere specs.

Ik was van plan ergens volgens jaar een nieuwe PC te gaan bouwen maar dat gaat een Steam Machine worden. Kan de frau op de Steam Deck. O+
pi_219256372
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
SteamCube!
Kun je mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen? Steam is sowieso een fantastisch bedrijf vanwege de library, maar ik weet niet zo goed wat ik wil. Game sowieso altijd op mijn laptop, want dat vind ik fijner, maar die trekt niet alles. PC heb ik gewoon geen ruimte voor en geen zin om daar een plek voor in te delen. Met consoles zit je weer niet met de perks die steam heeft.

Dus ik moet kiezen tussen een hele goede laptop of een Steam Machine. Is het probleem dan alleen de kosten?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219256488
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kun je mij uitleggen waarom ik deze zou moeten kopen? Steam is sowieso een fantastisch bedrijf vanwege de library, maar ik weet niet zo goed wat ik wil. Game sowieso altijd op mijn laptop, want dat vind ik fijner, maar die trekt niet alles. PC heb ik gewoon geen ruimte voor en geen zin om daar een plek voor in te delen. Met consoles zit je weer niet met de perks die steam heeft.

Dus ik moet kiezen tussen een hele goede laptop of een Steam Machine. Is het probleem dan alleen de kosten?
Plug and play.

PC gaming met het gemak van consoles in de woonkamer (zo zie ik het iig).
  donderdag 13 november 2025 @ 12:14:13 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_219256554
Mijn vriend heeft een steamdeck. Ik ben zelf wel benieuwd naar de VRbril. Maar kijk ik nou over de specs end ergelijke heen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219256874
quote:
2s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:14 schreef Troel het volgende:
Mijn vriend heeft een steamdeck. Ik ben zelf wel benieuwd naar de VRbril. Maar kijk ik nou over de specs end ergelijke heen?
Heeft gewoon een productpagina met alle specs?

Digital Founfry heeft een hands-on:

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 13 november 2025 @ 13:39:56 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_219256978
quote:
2s.gif Op donderdag 13 november 2025 13:22 schreef Drankster het volgende:

[..]
Heeft gewoon een productpagina met alle specs?

Digital Founfry heeft een hands-on:

Bekijk deze YouTube-video
*sommige specificaties kunnen nog veranderen voordat de producten officieel verkrijgbaar zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Games donderdag 13 november 2025 @ 15:36:28 #48
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_219257410
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 07:31 schreef mschol het volgende:

[..]
ik heb de vorige steam controller en tenzij ze standaard configuraties grondig hebben herzien weet ik niet of het nou handig werkt voor non controller games.
ik haakte iig af bij het volledig configureren van de controller en debuggen van je control scheme
Maar gelukkig kun je ook gewoon andere controllers van Xbox, Nintendo en PlayStation, 8-bit Do controllers koppelen aan Steam OS.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games donderdag 13 november 2025 @ 16:12:01 #49
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_219257569
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 11:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik zat nog te kijken om één van m'n oude Windows 10 desktops te vervangen en ik wilde toch eigenlijk afstappen van Windows voor PC-gaming, sinds ik al een Steam Deck in bezit heb en meerdere keren in de week gebruik. Steam OS i.c.m Proton is echt de afgelopen jaren ontzettend goed geworden betreft compatibility met Windows games en ik gebruik het naar alle tevredenheid. Ik gebruik de Steam Deck voornamelijk voor indie-en AA-games en wat AAA-titels van een paar jaar oud. Maar goed, dingen zoals Persona 5 Royal, Nier Automata, Ghost of Tsushima en Spider-man Remastered zouden er bijvoorbeeld prima op moeten kunnen draaien (dat doet de Steam Deck ook al redelijk goed).

Echter ik ben nog wel een beetje terughoudend met de Steam Machine als het gaat om toekomstbestendigheid zeker gezien ze wat skimpen op het videogeheugen, Steam OS vind ik nog steeds niet helemaal plug & play zoals een Nintendo of PlayStation console, maar het komt er tegenwoordig wel dichtbij in de buurt. Alsin Big Picture is redelijk goed te bedienen met een controller maar Steam Verified Games zijn een beetje hit & miss qua prestaties, maar het ligt maar net aan wat je verwachtingen zijn. Verwacht gewoon niet de laatste AAA-games te kunnen spelen op de hoogste grafische instellingen met hoge fps, maar ik denk meer medium grafische instellingen met een resolutie van 1440p ergens tussen de 60 fps Het zal niet de meest nieuw technologische hardware bevatten, maar de generatie van afgelopen jaar. 4K60 fps zou ik meer verwachten voor games die wat grafisch minder eisend zijn. En je zult even op de koop toe moeten nemen dat je geen games kan spelen met Kernel anti-cheat zoals de Call of Duties en Battlefield 6. (Al werken Arc Raiders en Helldivers 2 bijvoorbeeld dan weer wel.) Ik speel dat soort spellen toch niet, dus voor mij is het geen issue.

Ik zocht al een tijdje naar een compacte pc die ik voor de woonkamer ook kon gebruiken omdat ik gewoon niet graag achter m'n thuiswerkbureau zit te gamen, dus dit zou eigenlijk wel ideaal qua formaat zijn en ben ik meteen van die Windows spyware/AI meuk af mits het een beetje aantrekkelijk geprijsd is. Voornaamste voordeel van dat ding qua gemak zou zijn dat je veel minder gezeur hebt met de standaard PC-troubleshooting in Windows, zoals blauwe schermen, driver-issues, crashes en quick/sleep/resume, games downloaden op de achtergrond terwijl dat ding in sleepmode staat wat gewoon niet onder Windows werkt. Dus ik ben op zich wel gematigd enthousiast, maar ik wacht nog wel even de uiteindelijke reviews af, voordat ik ga kopen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_219257887
pi_219258003
Godver wat duurde die werkdag lang. Maar nu tijd voor Anno :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 14 november 2025 @ 08:54:17 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219261990
EUV:

Mijn koning had enkel drie dochters gekregen. :o

Nu hij dood is, is de oudste dochter koningin van het land. Echter is haar jongere zus de heir. Nu vroeg ik mij af, kan ik ergens zien wie de tweede en derde in lijn zijn? 🤔

De zoon van mijn koningin is de Duke van de Teutonen. :D Was wel een apart moment toen de vorige dood was, maar die zoon nog niet oud genoeg was, toen was de koningin de regentes van de Teutonen en heir van mijn land. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219270505
er is binnen steam geen mogelijkheid een geldbedrag cadeau te doen toch?
dat zou e.v.t. moeten via een fysiek kaartje?

of zie ik een optie over het hoofd?
  zaterdag 15 november 2025 @ 08:57:32 #54
136 V.
Like tears in rain...
pi_219270603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:28 schreef mschol het volgende:

Volgens mij is het alleen via kaartjes die bij de Appie en Primera hangen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219270655
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:28 schreef mschol het volgende:

Wallet, add funds to account, dan
bij redeem steam gift cards

Dan purchase digitale giftcards
Select amount
Select friend
pi_219271013
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Wallet, add funds to account, dan
bij redeem steam gift cards

Dan purchase digitale giftcards
Select amount
Select friend
:o ik herken die pagina.. ooit dus wel eens gezien
hebben ze goed verstopt zeg _O_

https://store.steampowered.com/digitalgiftcards/selectgiftcard
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 november 2025 @ 09:55:05 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219271083
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:47 schreef mschol het volgende:

[..]
:o ik herken die pagina.. ooit dus wel eens gezien
hebben ze goed verstopt zeg _O_

https://store.steampowered.com/digitalgiftcards/selectgiftcard
Hello my friend!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219271100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hello my friend!
:wtf:
pi_219271198
Proton 10.0-3 Released For Steam Play With Dozens Of Fixes, More Games Working
https://www.phoronix.com/news/Proton-10.0-3-Released

- Act of War: Direct Action (with AMD GPUs)
- Arken Age
- Fairy Fencer F Advent Dark Force
- Far Horizon
- Firefly Village
- Gemstones
- Grim Fandango Remastered (AMD & Intel GPUs)
- Mary Skelter: Nightmares
- Ninja Reflex: Steamworks Edition
- SSR Wives: The Murder Of My Winter Crush Demo
- Starlight Re:Volver
- The Crew Motorfest
- The Riftbreaker: Multiplayer Playtest
- Viking Rise: Valhalla
pi_219272328
*O* *O* *O* Half-Life 3 geruchten. *O* *O* *O*

Je moet toch wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')