SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar dat is toch stom. Want het is niet alsof ik een salaris met ze overhandel of zo.quote:
Misschien een bug?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is toch stom. Want het is niet alsof ik een salaris met ze overhandel of zo.
Deden de Duitsers toch sneller!quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan Polen annexeren. Duurt wel maar 280 jaar.
Dat vermoed ik.quote:
quote:[..]
Deden de Duitsers toch sneller!
Even hierop terug komen want anders voel ik me een eikelquote:Op maandag 10 november 2025 21:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik heb in mijn leven nooit online FPS games gespeeld, dus ik heb nooit echt kunnen oefenen toen ik jong was. Ik weet ook helemaal niet hoe je de muisgevoeligheid het beste instelt en al die opties. (zoveel sliders, zoveel opties) Dat is toch echt lastig om allemaal onder de knie te krijgen als je een veertigplusser bent. Ik kan wel beter worden, maar dat kost gewoon meer tijd dan als je jong bent. Ik denk ook dat veel mensen gewoon al vele jaren ervaring hebben met FPS games, en Arc raiders valt daar toch ook wel een beetje onder.
Van wie is deze advertentie?quote:Op woensdag 12 november 2025 15:10 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]Ik dacht dat FOK! erg was. PCGamesN was ooit een prima site
Tijd om weer geld uit te geven bij coolblue.nlquote:Op woensdag 12 november 2025 15:10 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]Ik dacht dat FOK! erg was. PCGamesN was ooit een prima site
Ik heb best wat over voor kwaliteit maar als het meer dan 1500 wordt vrees ik dat mn vriendin me verlaatquote:Op woensdag 12 november 2025 18:25 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat op dit moment de beste is etc weet ik ook niet. Ligt ook heel erg aan je budget.
Ik heb een oudere versie van deze (38" en geen oled)quote:Op woensdag 12 november 2025 18:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb best wat over voor kwaliteit maar als het meer dan 1500 wordt vrees ik dat mn vriendin me verlaat
Nice. Maar misschien als ik dan toch dat geld neerleg dat ik ook 4k erbij pak.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:47 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb een oudere versie van deze (38" en geen oled)
https://www.megekko.nl/pr(...)ng-monitor?r=bingmax
En je relatie blijft ook overeind![]()
Liever niet maar soms moeten offers gemaakt worden.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik hoor het al. Eigenlijk wil je gewoon van je vriendin af
Een lg cxquote:Op woensdag 12 november 2025 18:20 schreef ems. het volgende:
Ik wil dus zo'n dikke ultra wide screen scoren (voor pc). Iemand nog tips om rekening mee te houden?
Ik wil iig 240 Hz. Voor de rest heb je allemaal 4k/oled/uhd enzo en ik zie door de bomen het bos niet helemaal meer. Wat is nou het "beste"?
En zijn bepaalde merken exponentieel beter dan de goedkopere alternatieven?
ok, dit dan:quote:Op woensdag 12 november 2025 18:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Nice. Maar misschien als ik dan toch dat geld neerleg dat ik ook 4k erbij pak.
En misschien nog wat groter :p
Ik zit in hetzelfde schuitje momenteel maar dan voor een 1440p monitor, 4K is overkill.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:20 schreef ems. het volgende:
Ik wil dus zo'n dikke ultra wide screen scoren (voor pc). Iemand nog tips om rekening mee te houden?
Ik wil iig 240 Hz. Voor de rest heb je allemaal 4k/oled/uhd enzo en ik zie door de bomen het bos niet helemaal meer. Wat is nou het "beste"?
En zijn bepaalde merken exponentieel beter dan de goedkopere alternatieven?
Ik ben nu aan het flirten met dezequote:Op woensdag 12 november 2025 20:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje momenteel maar dan voor een 1440p monitor, 4K is overkill.
De Ultrawide Monitor Best Buy Guide van Tweakers heeft twee dagen geleden een update gehad dus mogelijk staat daar nog wat handige info in.
Verder staat Black Friday (of ja, Black month kunnen we wel zeggen tegenwoordig) voor de deur waar Tweakers een mooi overzicht heeft met de grootste prijsdalers. Black Friday 2025: De beste monitor deals. Nadeel is wel dat je niet op ultrawide kan filteren (zo ver ik kan zien). Bij de algemene price watch van monitoren kan je wel op ultrawide filteren en zien welke prijsdalingen er zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |