Klopt. Maar je schreef dat de media ze opzoekt. Ze zoeken het zelf ook op.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Kinderen zijn nu eenmaal loyaal naar hun ouders.
Media zal op haar Social Media zijn gaan kijken, in die zin zoeken ze haar wel degelijk op.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Maar je schreef dat de media ze opzoekt. Ze zoeken het zelf ook op.
Je doet of ze afhankelijk zijn van Marco's geld. Volgens mij is dat niet zo.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Tsja, Marco was de grootste inkomstenbron voor de familie en dat die is weggevallen zal financieel wel pijn doen.
Denk dat ze wel hopen dat de kachel snel weer gaat roken.
quote:Op donderdag 13 november 2025 11:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Media zal op haar Social Media zijn gaan kijken, in die zin zoeken ze haar wel degelijk op.
quote:Jada Borsato is trots op haar vader Marco Borsato na de behandeling van de rechtszaak tegen hem. "We zijn blij dat het achter de rug is. We zijn heel trots op papa en hoe hij het heeft gedaan", vertelt ze bij Shownieuws.
Wat hebben die kinderen allemaal bereikt dan?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je doet of ze afhankelijk zijn van Marco's geld. Volgens mij is dat niet zo.
Ik heb geen flauw idee wat ze uitspoken en het interesseert me ook weinig moet ik zeggen. Maar ik hoorde Leontien in een podcast beweren dat ze hun eigen boontjes doppen.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat hebben die kinderen allemaal bereikt dan?
Wat hebben de kinderen van Taghi hier mee te maken?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:15 schreef matthijst het volgende:
Die 2 kids zijn toch ook van die influencende attention whores?
De koters van Taghi zaten niet op de gram lijkt me.
Lekker blijven ondervragen die blagen.
Helemaal als Marcootje straks 3 maanden de bak in moet.
Tranen wil ik zien![]()
Vraag dat aan Jippie:quote:Op donderdag 13 november 2025 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat hebben de kinderen van Taghi hier mee te maken?
Die hele familie is toch crimineel?
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hebben ze Taghi's kinderen ook gevraagd naar hun vader?
quote:Op donderdag 13 november 2025 12:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je doet of ze afhankelijk zijn van Marco's geld. Volgens mij is dat niet zo.
Zouden ze eindelijk een baan hebben gezocht?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze uitspoken en het interesseert me ook weinig moet ik zeggen. Maar ik hoorde Leontien in een podcast beweren dat ze hun eigen boontjes doppen.
Dan maak ik er "kamp Thielen" van, oke?quote:Op donderdag 13 november 2025 11:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve maar even mijn kritiek op het OM. Zoals bijv. de taps die ze niet in het dossier hebben gestopt.
Nee, dan de Thielens, dat zijn keurige modelburgers, wars van allerlei seksuele escapadesquote:Op donderdag 13 november 2025 12:15 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat mensen een viespeuk, die ze ook nog eens niet kennen, zo blijven verdedigen.
Dit is wel een beetje het soort reactie wat ik bedoel.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, dan de Thielens, dat zijn keurige modelburgers, wars van allerlei seksuele escapades![]()
Over blijven verdedigen gesproken![]()
Ja gek he?!quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje het soort reactie wat ik bedoel.
Dacht dat je een week geleden al klaar was met dit topic, tot aan de uitspraak.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja gek he?!
Wacht nou maar eerst wat de rechter er van vindt, hoe 'vies' Marco werkelijk geweest is, voordat je 'm met pek en veren aan de digitale schandpaal nagelt.![]()
Mag je wmb in de tussentijd je tieten flashen aan je buren![]()
Ik heb er iig geen dagtaak aan zoals jijquote:Op donderdag 13 november 2025 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dacht dat je een week geleden al klaar was met dit topic, tot aan de uitspraak.
Maar zie dat het je nog steeds raakt als ze je held afvallen
behalve dat je hier elke dag te vinden bent dan.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb er iig geen dagtaak aan zoals jij
De media zal dat niet eens durven opzoekenquote:Op donderdag 13 november 2025 13:15 schreef matthijst het volgende:
Die 2 kids zijn toch ook van die influencende attention whores?
De koters van Taghi zaten niet op de gram lijkt me.
Lekker blijven ondervragen die blagen.
Helemaal als Marcootje straks 3 maanden de bak in moet.
Tranen wil ik zien![]()
Ach, als ik toch mijn MyAT voor m'n neus heb .... even reageren op de losse onderbuikflodders, kleine moeite, zo gepieptquote:Op donderdag 13 november 2025 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
behalve dat je hier elke dag te vinden bent dan.
Of iemand een viespeuk is, zit vooral in de (eigen?) mores tot een opvatting en hier wmb hooguit als grensoverschrijdend is te benoemen.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:15 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat mensen een viespeuk, die ze ook nog eens niet kennen, zo blijven verdedigen.
Ik denk niet dat het vrijspraak wordt maar dan zal hij idd wel een soort Michael Jackson worden met de hele welles/nietes mythevorming erbij.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Of iemand een viespeuk is, zit vooral in de (eigen?) mores tot een opvatting en hier wmb hooguit als grensoverschrijdend is te benoemen.
Waar deze zaak om lijkt te gaan is dat een gangbare omgang anders wordt belicht dan dat ze lijkt te hebben plaatsgevonden.
Zelf vind ik het apart dat iemand op voorhand al schuldig wordt geacht omdat een persoon wordt aangeklaagd.
Ik benieuwd ga zijn hoe de rechter, dingen op grond waarvan, een afweging gaat maken.
Het bewijs bij elkaar genomen, lijkt mij te bestaan bestaan uit aannames die in de opzet daarvan niet te ontkennen zijn. Wordt schuld hier bewezen of (omdat) de onschuld niet aangetoond kan worden ?
De vraag wordt of Borsato vanwege de wat losse wijze van omgang met leden van een gezin die zeer nauw met hem verbonden was, aanranding kan worden verweten.
Ik vermoed ook dat hij bij vrijspraak, bij velen nog steeds schuldig zal worden geacht en zich sws zal moeten blijven verklaren.
Dit.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vrijspraak wordt maar dan zal hij idd wel een soort Michael Jackson worden met de hele welles/nietes mythevorming erbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |