SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 11-11-2025 21:23:34 ]U MAD?
Kinderen houden van hun ouders ook al zijn ze zwaar crimineel.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Jada heeft op nu.nl dat ze ongelofelijk trots op haar vader is.
Wacht maar op de veroordeling.
Wij noemen dat "Probatio diabolica" oftewel 'duivelsbewijs'.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:40 schreef Vallon het volgende:
Het lijkt mij lastig en bijkans onmogelijk dat Borsato kan bewijzen dat geen sprake was van aanranding of intenties omdat het vermeende slachtoffer dat met haar door het OM onderzochte aangifte, immers aantoont. Sws is bewijs dat iets niet zo is, onmogelijk omdat het vermeende slachtoffer stelt dat het zo was.
Ze hoeft zich niet te bewijzen tegenover de media.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kinderen houden van hun ouders ook al zijn ze zwaar crimineel.
Ze zou zich er, denk ik, beter aan doen om zich hierover uit de media te houden.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Jada heeft op nu.nl verteld dat ze ongelofelijk trots op haar vader is.
https://www.nu.nl/achterk(...)s-heel-krachtig.html
Wacht maar op de veroordeling.
Dat geldt overigens ook voor Peter Plasman.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ze zou zich er, denk ik, beter aan doen om zich hierover uit de media te houden.
Het voegt juridisch niets toe aan de zaak en geeft alleen maar voer aan vooringenomenheid.
Precies, ik snap die media ook niet. Laat die kinderen met rust. Hebben ze Taghi's kinderen ook gevraagd naar hun vader?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hoeft zich niet te bewijzen tegenover de media.
Vind ik een wat lastige maar eensch dat hij er beter aandoet weg te bijven van zijn opdeling in kampen.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat geldt overigens ook voor Peter Plasman.
Dat zwartmaken is dan maar weer hoe Plasman dat blijft plaatsen in stelling nemen en de Knoops als advocaat van Borsato zich strikt beperken tot wat hun cliënt zelf aangaat.quote:bron: Gelderlander 08nov25
Advocaat Plasman noemt zaak-Borsato 'verbijsterend': 'Dat slachtoffer en moeder zo worden opgeknoopt'
Hij vindt dat hij niet anders kan dan tegengas geven. Omdat het kamp van Marco Borsato (58) zijn cliënt en haar moeder onnodig heeft zwartgemaakt. „Terwijl het totaal niet relevant is dat het er nogal losjes aan toeging in dat gezin”, zegt advocaat Peter Plasman in dit interview.
"Kampen", dat is toch inherent aan het strafrecht? Aangeefster/OM vs aangeklaagde? Bewijzen à charge vs à decharge?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vind ik een wat lastige maar eensch dat hij er beter aandoet weg te bijven van zijn opdeling in kampen.
Zijn klaagzang dat moeder en dochter het erg zwaar hadden en nog helemaal hun verhaal niet hebben kunnen doen .... hallooooow, de HELE aangifte (en aanklacht) is het -eenzijdige- verhaal van dat kamp! Dus OM krijgt card blanche om die versie uitgebreid de wereld in te slingeren en de aangeklaagde mag zich niet verdedigen op tegenspraak?quote:[..]
Dat zwartmaken is dan maar weer hoe Plasman dat blijft plaatsen in stelling nemen en de Knoops als advocaat van Borsato zich strikt beperken tot wat hun cliënt zelf aangaat.
Qua wet(tekst), lijkt het idd niet relevant met wat de (leef)omstandigheden en aanleidingen waren voor een "(mis?)daad". De Knoops zullen inzetten dat die grensoverschrijdende omgang in mores en mogelijk andere intenties voor het doen van aangifte, een ontlastende component heeft.
Het lastige is dat imo; de onstane omstandigheden hier niet los zijn te zien van context en sociale ethische aanvaarde normen die in die artiestengemeenschap gangbaar lijken te zijn geweest.
Lastig is ook òf en in hoeverre de omgang, een aanraking of opmerking idd seksueel van aard in doel was. Om vervolgens opgevat te kunnen worden als "ontuchtig".
Is een te verwachten handeling of gebruikelijke opmerking, waartegen geen enkel bezwaar is gemaakt; plots aan te merken als ongewenst ? De vraag wordt dan of en welk grensoverschrijdend gedrag is aan te merken als aanranding ?
De nieuwe wetgeving aangaande het onderwerp is daarin wat duidelijker omlijnd dan de oude.
Dat was een reactie op het feit dat de Knoopsjes bij Pauw gingen zitten. Logisch dat Plasman dan ook zijn kant van de zaak gaat belichten.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat geldt overigens ook voor Peter Plasman.
Ja dat snap ik, dat zei hij ook. Maar of dat optreden nou zo verstandig was ..... ik vond 'm nogal wanhopig in z'n pogingen, niet sterk.quote:Op donderdag 13 november 2025 00:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat was een reactie op het feit dat de Knoopsjes bij Pauw gingen zitten. Logisch dat Plasman dan ook zijn kant van de zaak gaat belichten.
Ik vond hem een stuk overtuigender dan het optreden van de Knoopsjes.quote:Op donderdag 13 november 2025 00:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dat zei hij ook. Maar of dat optreden nou zo verstandig was ..... ik vond 'm nogal wanhopig in z'n pogingen, niet sterk.
Dit, twee weken verder en de zaak tegen Marco is er niet sterker op geworden. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 00:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dat zei hij ook. Maar of dat optreden nou zo verstandig was ..... ik vond 'm nogal wanhopig in z'n pogingen, niet sterk.
Omdat de roddelkanalen geen juice produceren is de zaak tegen Marco er niet sterker op geworden? Volgens jou zijn de rechters dus nogal gevoelig voor trial by media? Waar blijkt dit uit? Waarom zouden ze zich niet gewoon focussen op wat er in het dossier staat?quote:Op donderdag 13 november 2025 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, twee weken verder en de zaak tegen Marco is er niet sterker op geworden. Maar we gaan het zien.
Ondertussen nog niet meer meldingen van ongewenst gedrag van Marco. Ook niet via de roddelkanalen.
Geen juice tegen Marco gespot in de krochten van social media. Je zou het wel verwachten in dat milieu van paupers.
Dat neem ik je niet kwalijk, jij bent dan ook van "kamp" OMquote:Op donderdag 13 november 2025 01:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik vond hem een stuk overtuigender dan het optreden van de Knoopsjes.
Je vergeet gemakshalve maar even mijn kritiek op het OM. Zoals bijv. de taps die ze niet in het dossier hebben gestopt.quote:Op donderdag 13 november 2025 05:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat neem ik je niet kwalijk, jij bent dan ook van "kamp" OM
Deze kinderen branden zelf een virtueel kaarsje op de dag van de zitting, open en bloot op een open Insta account. Die zoeken alle media min of meer zelf op.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, ik snap die media ook niet. Laat die kinderen met rust. Hebben ze Taghi's kinderen ook gevraagd naar hun vader?
Die Jada zoekt gewoon zelf de media op hoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze kinderen branden zelf een virtueel kaarsje op de dag van de zitting, open en bloot op een open Insta account. Die zoeken alle media min of meer zelf op.
Al vind ik dan alsnog dat ze met rust gelaten moeten worden, maar als ze zelf blijven posten, dan heeft het ook weinig nut.
Leontine is ook zo'n mooi voorbeeld, geen wonder eigenlijk dat die kinderen dan ook volgen.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Jada zoekt gewoon zelf de media op hoor.
quote:Op donderdag 13 november 2025 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze kinderen branden zelf een virtueel kaarsje op de dag van de zitting, open en bloot op een open Insta account. Die zoeken alle media min of meer zelf op.
Al vind ik dan alsnog dat ze met rust gelaten moeten worden, maar als ze zelf blijven posten, dan heeft het ook weinig nut.
Kinderen zijn nu eenmaal loyaal naar hun ouders.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die Jada zoekt gewoon zelf de media op hoor.
Klopt. Maar je schreef dat de media ze opzoekt. Ze zoeken het zelf ook op.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Kinderen zijn nu eenmaal loyaal naar hun ouders.
Media zal op haar Social Media zijn gaan kijken, in die zin zoeken ze haar wel degelijk op.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Maar je schreef dat de media ze opzoekt. Ze zoeken het zelf ook op.
Je doet of ze afhankelijk zijn van Marco's geld. Volgens mij is dat niet zo.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Tsja, Marco was de grootste inkomstenbron voor de familie en dat die is weggevallen zal financieel wel pijn doen.
Denk dat ze wel hopen dat de kachel snel weer gaat roken.
quote:Op donderdag 13 november 2025 11:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Media zal op haar Social Media zijn gaan kijken, in die zin zoeken ze haar wel degelijk op.
quote:Jada Borsato is trots op haar vader Marco Borsato na de behandeling van de rechtszaak tegen hem. "We zijn blij dat het achter de rug is. We zijn heel trots op papa en hoe hij het heeft gedaan", vertelt ze bij Shownieuws.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |