Maar het is niet racistisch, en kinderen hebben totaal geen probleem met zwarte pietquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een jaarlijks racistisch feest waar kleine kinderen mee worden verpest/besmet kun je best scharen onder leed.
Als kind zag ik ook geen probleem om de ruiten van mijn school in te gooien. Dus dat zegt allemaal niet zo veel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar het is niet racistisch, en kinderen hebben totaal geen probleem met zwarte piet
Hey kijk eens aan! Deze vergelijkt vandalisme met een laagje schminkquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als kind zag ik ook geen probleem om de ruiten van mijn school in te gooien. Dus dat zegt allemaal niet zo veel.
yep, in deze gevallen beide niet OK.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hey kijk eens aan! Deze vergelijkt vandalisme met een laagje schmink
misschien was je gewoon een vervelend kind?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als kind zag ik ook geen probleem om de ruiten van mijn school in te gooien. Dus dat zegt allemaal niet zo veel.
pffff... nog steeds vervelend. Nu als user.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien was je gewoon een vervelend kind?
wat dat betreft kunnen jullie elkaar de hand schuddenquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
pffff... nog steeds vervelend. Nu als user.
Ik gooi geen ruiten in.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat dat betreft kunnen jullie elkaar de hand schudden
ja maar als user ...quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik gooi geen ruiten in.
Ik laat mensen netjes uit de trein stappen
Als je mij echt zo vervelend vind, dan heb je daar je tools voor toch?quote:
niet ZO vervelendquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je mij echt zo vervelend vind, dan heb je daar je tools voor toch?
![]()
Ok ok ok ok.quote:
nee die roetpieten zijn gewoon kut, daar is zowel propiet als antipiet het wel over eensquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap niet da deze discussie nog relevant is, van mij had zwarte Piet nooit hoeven verdwijnen, maar zoals het nu is is het toch ook best?
Slecht voor het milieu, wat een bokkelul.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij komt al met de stoomboot!11!!!1
Nou, dat zegt toch wel iets over jou. Ik vond vandalisme altijd al not done, zelfs toen ik nog heel jong was.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En ook niet met witte. Je punt?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar het is niet racistisch, en kinderen hebben totaal geen probleem met zwarte piet
Eerder een paardenlul met schimmel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slecht voor het milieu, wat een bokkelul.
Nou ja, ik vind het allemaal wel best zoquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die roetpieten zijn gewoon kut, daar is zowel propiet als antipiet het wel over eens
wat het probleem met zwarte piet ook in godsnaam mogen zijn, roetpiet lost het niet op
Ga dan naar een Amerikaans forum. Daar heeft het zin.quote:
Oh okquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ga dan naar een Amerikaans forum. Daar heeft het zin.
Hier raakt het kant nog wal.
ik vond het allemaal al wel best zoquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het allemaal wel best zo
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen een wezen martelen en mensen die zich gekwetst VOELEN, omdat iemand zijn gezicht zwart heeft geschminkt, omdat ze zwart claimen als hun huidskleur, terwijl het helemaal geen huidskleur is. Indianen zijn toch ook niet woestboos omdat mensen verkleed als duivel zich rood schminken, 'alsof alle indianen duivels zijn!'quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Traditie is traditie toch. Of ben je soms erg hypocriet?
Gaat het toch ook al over, dat Sinterklaas maar moet gaan lopen, i.p.v. op een paard zitten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Next stop: een paard gebruiken voor een beetje entertainment is not done.
Er moet niet zo hard tegen geageerd worden, laat het aan de bevolking zelf over, in plaats van een klein clubje dat dit voor het hele land wil bepalen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik snap niet da deze discussie nog relevant is, van mij had zwarte Piet nooit hoeven verdwijnen, maar zoals het nu is is het toch ook best?
Ik vind het er ook een beetje viezig uit zien, maar de kinderen vinden het prima en buiten ´het ziet er niet uit´ is het enige argument dat ome jan geen roetveegpiet zou kunnen spelen. Waarvan ik geen idee heb of dat nou echt waar is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het allemaal wel best zo
Dan wel goed je waardevolle bezittingen verbergen als je je schoen zet.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:16 schreef oblo het volgende:
Ik stel voor lichtgetinte piet. Niet zwart en niet wit, een mooie compromis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |