En de helft van die bezoekers op je website was je gewoon zelf.quote:Op maandag 17 november 2025 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Flag counters op je zelfgemaakte websites en helemaal verbaasd en trots zijn als er iemand uit India of Colombia ofzo op je site heeft gekeken
Ongeveer net zoveel aan het web toevoegend als www.kanariepiet.com (die er in 1999 al was, en ik nog geruime tijd als startpagina heb gebruikt omdat 'ie zo lekker snel laadde).quote:Op maandag 17 november 2025 10:10 schreef borbit het volgende:
[..]
[..]
Ik had meerdere best uitgebreide tripod websites gemaakt over hobby's en interesses e.d. Leuk met plaatjes, opmaak en menuutjes enzo. CSS bestond nog niet echt dus alles met tabellen enzo. Maar ik had ook 1 website zonder enige opmaak met gewoon zwart op wit het woordje ''tieten'' en een tellertje. Dus was echt by far m'n meest bezochte website![]()
Nog een tijdsbeeld, gelukkig ooit gescreenshot: 2 Unlimited World Of Techno (en nee, dit was er níet een van mezelf).quote:Op maandag 17 november 2025 10:48 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn gratis Tripod-site van 25 jaar geleden is nog steeds online. Het geeft een mooi beeld van die tijd.
Mijn favo nummer van hen is nogsteeds: "I disappear" Dat is het nummer wat het hele napster balletje deed rollen...quote:Op maandag 17 november 2025 10:20 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik was echt fan van Metallica toen. Ik heb het toen een hele tijd niet meer geluisterd en zelf mijn fan page bij tripod omgebouwd tot een soort anti Metallica pagina. Tegenwoordig luister ik het af en toe wel weer maar het blijft een beetje steken.
Herkenbaar. Kon echt uren naar die Nedstat counters kijken.quote:Op maandag 17 november 2025 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Flag counters op je zelfgemaakte websites en helemaal verbaasd en trots zijn als er iemand uit India of Colombia ofzo op je site heeft gekeken
Ik vooral naar de middenperiode, al doet de door mij geposte content in dit topic anders vermoeden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Nu is dat gevoel verdwenen. Internet is veranderd, en helaas heeft het de mensheid in veel opzichten negatief beïnvloed. Soms verlang ik echt terug naar de tijd voorr internet, of in ieder geval naar de onschuldige beginjaren.
Kon veel eerder ook al, er waren genoeg online games waarbij je met mensen van over de hele wereld kon communiceren.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Later, in 2004, kwam World of Warcraft. Ook dat was iets ongekends, in contact komen met mensen uit Scandinavië, Finland overal vandaan.
Graphic design is my passionquote:Op maandag 17 november 2025 11:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nog een tijdsbeeld, gelukkig ooit gescreenshot: 2 Unlimited World Of Techno (en nee, dit was er níet een van mezelf).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik was actief op Kazaa (Napster was net voor mijn tijd, denk ik). en heb zo ongelofelijk veel muziek ontdekt die ik daarvoor niet kende. Ik gebruik nog wel eens Winamp met de lokale MP3s die ik heb, omdat er nog altijd nummers of artiesten zijn die niet aanwezig zijn op Spotify.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:39 schreef Eightyone het volgende:
Voor Spotify was dit nog een paar jaar een populaire manier om muziek te vinden.
[ afbeelding ]
+/- 2012 liet ik regelmatig Total Recorder lopen bij het luisteren naar zo'n lijstje. Wat mij betreft had het mogen blijven.
Maar goed, ik heb nog steeds het liefst door mensen gemaakte playlists, als het om het vinden van muziek gaat. En deze groep lijkt inmiddels sterk in de minderheid. Naast dat Spotify op een gegeven moment alle aandacht weg trok. Aan het einde heeft 22Tracks nog geprobeerd het concept daar in te bedden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |