Krijg meteen deze weer in m'n hoofd. Alweer 20 jaar oud.quote:
Hoe dan? Ik heb nog nooit zo'n aanbieding gehad. Mobiele pop up of op pc?quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik klik bij HBO eens in de zoveel tijd aan dat ik wil opzeggen en dan komt er een scherm in beeld dat ik 6 maanden 50% korting krijg, of een andere aanbieding, om te blijven. Zo heb ik altijd HBO met korting.
Op beide. Zowel mobiele website als op de desktop.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb nog nooit zo'n aanbieding gehad. Mobiele pop up of op pc?
/Carequote:Op dinsdag 11 november 2025 15:56 schreef Gunner het volgende:
Uiteindelijk is het allemaal een FWP. Je hebt geen recht om al deze content te kijken en als je de prijs je niet meer bevalt zeg je lekker op. Het kan allemaal zo simpel zijn. Het is geen eerste levensbehoefte.
Om het als argument gebruiken om het dan maar wel te downloaden.. tsjah.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:13 schreef Eightyone het volgende:
Eerst maak je mensen verslaafd, en als ze niet meer zonder kunnen laat je ze steeds meer betalen.
Nou is een prijsstijging zoals deze op zich niet zo erg, maar alles gaat stijgen en als mensen met een kleinere beurs moeten gaan snijden, zal deze maandlast als eerst verdwijnen. Very slim.quote:Op maandag 10 november 2025 11:28 schreef Moonversion het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)e-euros-duurder.html
[..]
[ link | afbeelding ]Dat wordt weer downloaden, die prijzen
Ik voor bijna ¤ 150. Er moet E5 (98) in. En dan ga ik nog waar het onder de ¤ 2 is, bij de grens.quote:
Ook eens geprobeerd maar wat blijkt, ik heb die korting al omdat ik sinds het begin lid ben. Dus de aanbieding die ik krijg is precies dezelfde prijs. Teleurstellend.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik klik bij HBO eens in de zoveel tijd aan dat ik wil opzeggen en dan komt er een scherm in beeld dat ik 6 maanden 50% korting krijg, of een andere aanbieding, om te blijven. Zo heb ik altijd HBO met korting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |