Kan me niet herinneren dat een dienst daardoor zijn prijzen weer heeft aangepast.quote:Op maandag 10 november 2025 12:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat. Door het downloaden worden zij weer gedwongen normaal te gaan doen. Ze zijn van het alternatief op downloaden zelf de dief geworden.
De grootte van je TV is omgekeerd evenredig gelijk aan de grootte van je portemonnee.quote:Op maandag 10 november 2025 11:59 schreef Document1 het volgende:
Eigenlijk bizar dat ze nog steeds 1080p aanbieden, wie heeft er nou nog een hdtv?
quote:Op maandag 10 november 2025 12:11 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die geen (enkel) TV (abbo) heeft dan?
Zolang de thuiskopieheffing bestaat vind ik dat ik er al voor betaald heb ja.quote:Op maandag 10 november 2025 12:00 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het zo raar dat mensen dan gelijk weer roepen dat ze weer gaan downloaden, alsof je recht hebt op die content.
Ik vind het zo raar dat mensen opkomen voor miljarden bedrijven die geld geven aan een president die openlijk vijandig tegen Nederland is.quote:Op maandag 10 november 2025 12:00 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het zo raar dat mensen dan gelijk weer roepen dat ze weer gaan downloaden, alsof je recht hebt op die content.
Aan mij ook niet, als ik iets wil zien lukt dat altijd.quote:Op maandag 10 november 2025 12:46 schreef Hathor het volgende:
Ze doen hun best maar, streamingdiensten zijn aan mij niet besteed.
Vanaf welk device heb je dit bericht getypt?quote:Op maandag 10 november 2025 12:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat mensen opkomen voor miljarden bedrijven die geld geven aan een president die openlijk vijandig tegen Nederland is.
Interessante invalshoek. En waar. Ik neem braaf die diensten af. Maar als ik nu kijk wat zo’n Viaplay levert voor dat geld…quote:Op maandag 10 november 2025 12:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat. Door het downloaden worden zij weer gedwongen normaal te gaan doen. Ze zijn van het alternatief op downloaden zelf de dief geworden.
Inderdaad, daar hebben we het internet voor.quote:Op maandag 10 november 2025 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aan mij ook niet, als ik iets wil zien lukt dat altijd.
Bij mij blijkbaar 20 euro, ik heb zojuist mijn abbo opgezegd.quote:Op maandag 10 november 2025 11:37 schreef Scuidward het volgende:
Wat zou voor mensen de bovengrens zijn? Ik denk dat het rond de 20 ligt (en dat men dan niet 3 diensten afneemt).
Nee, me too. Ik wil ook niet te veel achter mijn scherm zitten. Heb wel een tijdje zo'n illegale dienst op internet kunnen volgen en toen keek ik allemaal van die Naked and afraid, en SAS Australia series dat vond ik wel leuk.quote:Op maandag 10 november 2025 12:11 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die geen (enkel) TV (abbo) heeft dan?
quote:Op maandag 10 november 2025 12:00 schreef Gunner het volgende:
Jij gunt mooie vrouwen dus geen royale inkomsten?quote:Op maandag 10 november 2025 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die anno 2025 nog betalen voor streamingdiensten die je ook gratis kan kijken
Tnxquote:Op maandag 10 november 2025 14:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij gunt mooie vrouwen dus geen royale inkomsten?
Een vet Amerikaanse.quote:Op maandag 10 november 2025 13:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vanaf welk device heb je dit bericht getypt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |