Waarom benutten je dat dan?quote:Op maandag 10 november 2025 18:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, in zijn geheel niet.
Jij wel of blijft jij nu ook angstvallig stil?
Ik had hem ook liever aangeklaagd en veroordeeld gezien.quote:Op maandag 10 november 2025 19:29 schreef Mubassie het volgende:
Ik mag toch hopen dat deze schrale imbeciel bij geen enkele uni meer aan de bak komt.
Nee, iedereen in dit draadje heeft een grote liefde voor homo'squote:
'Benutten je dat dan' is erg raar Nederlands, maar goed...quote:
Plottwist.quote:Op maandag 10 november 2025 16:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij door het Kremlin wordt gesponsord om hier de boel op te hitsen.
aallah hu haqiqati.quote:Op maandag 10 november 2025 16:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad mensen zoals jij die zoveel om Palestijnen geven.
Maakt het plaatje wel compleet.quote:Op maandag 10 november 2025 19:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
'Benutten je dat dan' is erg raar Nederlands, maar goed...
Omdat Mootje_Utrecht wel vaker heeft aangegeven nogal pro-Islam te zijn en weinig op te hebben met dat lbhti gebeuren. En als je dan vervolgens Harry Petit als een held ziet....tsja....dat strookt best wel met elkaar.
Nou heeft die gast nog nooit op een reactie richting hem gereageerd, dus dat zal dit keer ook weer niet.
Dat geeft ook meteen de domheid van die Pettit aan.quote:Op maandag 10 november 2025 12:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je weet dat hij ook pro-homo en pro-transseksuelen is, toch?
Is dat het dan nog steeds een held voor jou of blijf je nu angstvallig stil?
Hou je maar bij coachen. Hoewel, ook dat loopt niet altijd lekker.quote:Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Hmm... ben benieuwd waar deze "toevalligheid" vandaan komt.
Misschien in Qatar?quote:Op maandag 10 november 2025 11:17 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd voor welke universiteit hij nu gaat werken
Dat is juist het punt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:07 schreef Hexagon het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder als mensen die bewijsbaar erg intelligent zijn zoals deze meneer Pettit, op andere vlakken ineens allerlei simplistische ongenuanceerde troep uitbraken, alsof ze in friettent "het vette mandje" zijn.
Je kan zijn naam niet eens goed spellen, dus zo'n held zal het niet zijn voor je.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:56 schreef Redlipslayd het volgende:
Harry Petit is een held en zal altijd zo herinnerd worden.
Het is een rasechte held.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan zijn naam niet eens goed spellen, dus zo'n held zal het niet zijn voor je.
En jij bent een rasechte troll. Mocht ik ooit het geluk hebben die Harry tegen te komen sla ik hem al zijn tanden uit zijn bek.quote:
Woestboos!quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
En jij bent een rasechte troll. Mocht ik ooit het geluk hebben die Harry tegen te komen sla ik hem al zijn tanden uit zijn bek.
Zoals ik al zei, je bent en troll, account recent aangemaakt om hier een beetje te komen zieken. Succes met op je knieen gaan voor die bruinhemd, ik hoop dat je er aids van krijgt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:09 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Woestboos!![]()
Als ik hem ooit tegen mag komen ga ik op mijn knieën voor 'm.
Haha, pas op je bloeddruk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je bent en troll, account recent aangemaakt om hier een beetje te komen zieken. Succes met op je knieen gaan voor die bruinhemd, ik hoop dat je er aids van krijgt.
Veel succes met je SOA dan snollletje.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:13 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Haha, pas op je bloeddruk.
Ik lik Harry helemaal schoon, van top tot teen.
Harry heeft geen SOA, Harry is een held, en helden hebben geen SOA's.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Veel succes met je SOA dan snollletje.
Zijn hele lelijke kankerkop is een grote SOA.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:16 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Harry heeft geen SOA, Harry is een held, en helden hebben geen SOA's.![]()
![]()
Wie heeft het over Harry?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:16 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Harry heeft geen SOA, Harry is een held, en helden hebben geen SOA's.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |