Veel succes met je SOA dan snollletje.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:13 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Haha, pas op je bloeddruk.
Ik lik Harry helemaal schoon, van top tot teen.
Harry heeft geen SOA, Harry is een held, en helden hebben geen SOA's.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Veel succes met je SOA dan snollletje.
Zijn hele lelijke kankerkop is een grote SOA.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:16 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Harry heeft geen SOA, Harry is een held, en helden hebben geen SOA's.![]()
![]()
Wie heeft het over Harry?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:16 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Harry heeft geen SOA, Harry is een held, en helden hebben geen SOA's.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2025 19:29 schreef Mubassie het volgende:
Ik mag toch hopen dat deze schrale imbeciel bij geen enkele uni meer aan de bak komt.
Goh… dus hij gaat afpersing en illegale geld transacties die terroristen financieren bestuderen? Toch ook een schande dat een Nederlandse stad als Amsterdam überhaupt in een rijtje staat met Accra en Beirutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2026 08:48 schreef Regilio_ het volgende:
Een kleine greep uit zijn oevre van afgelopen weekend:
[ x ][ x ][ x ]Het gaat niet zo goed met Harry. Eigenlijk heeft hij wat aandacht en liefde nodig. En dit is zijn wanhoopskreet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
[ x ][ x ][ x ]Het zou mij echt totaal niet verbazen als er een keer één van zijn studenten zichzelf opblaast ergens en blijkt dat Petit hem heeft aangemoedigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ x ][ x ][ x ]Echt, dat zo'n compleet gestoorde randdebiel überhaupt op een Uni aangenomen wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft het zelf over 'another institution", wat dan vertaald wordt met uni, maar dat kan natuurlijk ook één of ander bolwerk van sovereign citiziens of XR zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Echt, dat zo'n compleet gestoorde randdebiel überhaupt op een Uni aangenomen wordt...
Ik denk dat hij wat aandacht betreft, hij inmiddels de aandacht heeft van de diverse veiligheids- en inlichtingendiensten in diverse landen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met Harry. Eigenlijk heeft hij wat aandacht en liefde nodig. En dit is zijn wanhoopskreet.
Hoe kom je bij het debiele verzinsel dat er in GL-kringen veel symphatisanten te vinden zijn van het regime in Iran?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:08 schreef ReplaR het volgende:
Het zal me niks verbazen als binnenkort de Khamenei-files utikomen wie die allemaal sponsort, daar zal harry opstaan net zoals de hele groenlinks fractie.
quote:Op maandag 2 maart 2026 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat aandacht betreft, hij inmiddels de aandacht heeft van de diverse veiligheids- en inlichtingendiensten in diverse landen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |