Evangeliseren.quote:Op maandag 10 november 2025 09:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Het enige wat je in dit topic doet is zogenaamd “interessante” tweets en filmpjes posten, verder heb ik je nooit enige inhoudelijke inbreng zien leveren. Dus ik vraag me af wat je doel is?
Wat lul je nou ongelooflijke mongool dat je bent. Ik ben een paar dagen niet online geweest en daarnaast is hier niks verwijderd.quote:Op maandag 10 november 2025 12:18 schreef LXIV het volgende:
Er zijn weer allerlei posts weggehaald uit dit topic die imo de policy op geen enkele manier overschreden maar enkel niet in het straatje van de mod straatcommando pasten. Dit begint echt op soviet-praktijken te lijken hier waarbij onwelgevallige opinies weggepoetst worden.
Deed je dat altijd maar.quote:Op maandag 10 november 2025 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Soms is het beter om maar niks te zeggen. Dat doe ik dus ook maar.
Over niveau spreken, maar tegelijkertijd met invectieven strooien, lijkt me wat paraxodaal.quote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat lul je nou ongelooflijke mongool dat je bent. Ik ben een paar dagen niet online geweest en daarnaast is hier niks verwijderd.
En wat in de vorige topics verwijderd is weet ik niet, maar gezien het erbarmelijke niveau van een aantal kneuzenusers hier verbaast het me niets als eea verwijderd is.
Ontzettend vervelend.quote:Op maandag 10 november 2025 15:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Over niveau spreken, maar tegelijkertijd met invectieven strooien, lijkt me wat paraxodaal.
https://www.bbc.com/news/articles/cp85dvnkpv4oquote:Trump gives Hungary one-year exemption from Russian energy sanctions
Ben ook niet 100% zeker, misschien met meer verstand ervan wat kan zeggen. Mij viel alleen laatst op in een topic waar zeker weten e.e.a. was verwijderd, dat de laatste post #301 had. Vandaar dat ik aanneem dat het nummeren gewoon doorgaat.quote:Op maandag 10 november 2025 14:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die nummert gewoon terug. Daar kun je dat niet aan zien.
Meestal kun je het zien aan het totaal aantal posts, of dat er een pagina mist.quote:Op maandag 10 november 2025 15:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben ook niet 100% zeker, misschien met meer verstand ervan wat kan zeggen. Mij viel alleen laatst op in een topic waar zeker weten e.e.a. was verwijderd, dat de laatste post #301 had. Vandaar dat ik aanneem dat het nummeren gewoon doorgaat.
Ach, dan hoeven ze het er bijvoorbeeld niet over te hebben dat Rusland dagelijks honderden drones en raketten afvuurt en dat er daardoor regelmatig burgerslachtoffers vallen. Want Zelensky stond voor een foute vlag.quote:Op maandag 10 november 2025 15:18 schreef The-BFG het volgende:
Nog steeds over dat Zelensky filmpje? Terwijl de grote "wappie" sites er amper aandacht aan besteden.. Sommige doen wel heel veel moeite om maar iets te vinden om Zelensky als kwaadaardig weg te zetten.
Je kan het best hebben over zo'n domme fout, want dat is het gewoon. Maar dat gebeurt niet.quote:Op maandag 10 november 2025 15:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ach, dan hoeven ze het er bijvoorbeeld niet over te hebben dat Rusland dagelijks honderden drones en raketten afvuurt en dat er daardoor regelmatig burgerslachtoffers vallen. Want Zelensky stond voor een foute vlag.
Dat komt doordat het oud nieuws is.quote:Op maandag 10 november 2025 15:18 schreef The-BFG het volgende:
Nog steeds over dat Zelensky filmpje? Terwijl de grote "wappie" sites er amper aandacht aan besteden.. Sommige doen wel heel veel moeite om maar iets te vinden om Zelensky als kwaadaardig weg te zetten.
Phoe phoe die paar soldaten die met het NS flirten.. Dan kan je van elk land wel gaan zeggen dat ze banden hebben met het NS.quote:Op maandag 10 november 2025 15:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat komt doordat het oud nieuws is.
De banden met het NS zijn al jarenlang bekend.
Nee en daarmee beantwoord je meteen de vraag waarom hij zoveel weerstand oproept.quote:Op maandag 10 november 2025 15:29 schreef Zoddie het volgende:
Ik denk niet dat Oekraine een betere leider had kunnen hebben dan Zelensky.
Hij is jong, heeft charisma, heeft lef, staat duidelijk voor de gewone mens, ondanks alle pogingen op zijn leven blijft hij openbaar gaan en blijft hij in zijn land.
Vraag me af of een oude bromsnor zonder die charisma ook zoveel buitenlandse hulp bij elkaar zou kunnen rapen.
1) Schelden staat je niet, zeker niet als modquote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat lul je nou ongelooflijke mongool dat je bent. Ik ben een paar dagen niet online geweest en daarnaast is hier niks verwijderd.
En wat in de vorige topics verwijderd is weet ik niet, maar gezien het erbarmelijke niveau van een aantal kneuzenusers hier verbaast het me niets als eea verwijderd is.
Een oudere leider zou het simpelweg de energie ontbreken om steeds overal op bezoek te gaan zodoende steun te verwerven. Wat dat betreft lijkt Zelenski er ook niet bepaald jonger op geworden.quote:Op maandag 10 november 2025 15:29 schreef Zoddie het volgende:
Hij is jong, heeft charisma, heeft lef, staat duidelijk voor de gewone mens, ondanks alle pogingen op zijn leven blijft hij openbaar gaan en blijft hij in zijn land.
Vraag me af of een oude bromsnor zonder die charisma ook zoveel buitenlandse hulp bij elkaar zou kunnen rapen.
Dat is nog los van de constante dreiging om omgelegd te worden.quote:Op maandag 10 november 2025 16:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een oudere leider zou het simpelweg de energie ontbreken om steeds overal op bezoek te gaan zodoende steun te verwerven. Wat dat betreft lijkt Zelenski er ook niet bepaald jonger op geworden.
Absoluut. Zeker in de begindagen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:29 schreef Zoddie het volgende:
denk dat die buitenlandse hulp meer te maken heeft met Poetin zijn war of words tegen de NATO dan met Zelensky tbhquote:Op maandag 10 november 2025 15:29 schreef Zoddie het volgende:
quote:Spreek elkaar normaal aan. Post serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |