Kun je niet gewoon een keer een vraag stellen zonder er direct een whatabout aan te hangen?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jullie dit soort reacties ook weghalen als het om iemand van kleur gaat.
Mijn reactie daar was bedoeld om dat verschil te benoemenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja wat dacht je, het topic loopt een keertje zonder gezeik over buitenlanders, dus dan begin ik er maar zelf over?
En dan nog klagen in feedback ook
Ja sorry was linkje vergetenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een keer een vraag stellen zonder er direct een whatabout aan te hangen?
Mods ... waarom zijn mijn posts weg?
Insertlink
Klaar, genoeg, weet ik niet ga ik ff voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug, bedankt en fijne avond
Nee was gewoon weer kaolo irritant.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mijn reactie daar was bedoeld om dat verschil te benoemen
Blanke.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:07 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn mijn reacties over de witte huidskleur van de verdachte weggehaald?
Gaan de mods ook vegen als iemand opmerkingen maakt over een donkere huidskleur?
Zeg gewoon wit. We leven in 2025.quote:Op vrijdag 14 november 2025 01:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blanke.
Dat andere is bedoeld om onderuit te halen, als soort racial slure.
Anno 2025 is er altijd wel ergens iemand op zijn teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zeg gewoon wit. We leven in 2025.
Dank je, jij ook!quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Jaaaaaaaweer wat om over te zeuren.
Fijn weekend allen ❤️
Gewoon witquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die dan drogredenen verzinnen om ergens tegen te zijn en te verbieden. Ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Anno 2025 is er altijd wel ergens iemand op zijn teentjes getrapt.
Mijn huidskleur is niet wezenlijk veranderd de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
witte kracht?quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
wat heb jij tegen wit?quote:
ik ben een feeksquote:
Ben je nou echt zo verbitterd of lijkt dat maar zo. Vraag mij echt af of je op een mooie zonnige dag alleen de schaduwen ziet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die dan drogredenen verzinnen om ergens tegen te zijn en te verbieden. Ik noem geen namen.
He's barking up against the wrong tree zoals ze dat in mooi Frans zeggen. De boel hier verzuren gaat niet helpenquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo verbitterd of lijkt dat maar zo. Vraag mij echt af of je op een mooie zonnige dag alleen de schaduwen ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |