SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
de meeste bejaarden die ik ken(de) gaan wel optijd naar bed maar zijn vaak ook heel vroeg wakkerquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg bejaarden die om middernacht naar bed gaan en heel lang uitslapen
gelukkig was voorrijkosten niet zoveelquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vragen al gerust 150 euro aan voorrijkosten tegenwoordig
quote:42 Tipaan Pa Wong Kai (kipfilet met hele woeste saus)
Hoop dat het dan alleen een simpele verstopping isquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
gelukkig was voorrijkosten niet zoveel
ik ga het wel merken, sowieso loopt het niet lekker door en hangt ook regelmatig een stanklucht in badkamer dus wellicht kan hij dat ook fixen
zover ik weet is er per "streng" woningen een standpijp waar de boel op wordt aangeslotenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat het dan alleen een simpele verstopping isWeet niet of dat in zo'n appartement naar een centrale plek wordt afgevoerd of per woning
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:28 schreef mschol het volgende:
iets anders: mijn chinees heeft een intressant gerecht:
[..]
Nou ik welquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar met later bedoel ik niet op zo'n bejaarden tijdstip.
Weet ikquote:
Hopen dat het snel verholpen is dan en niet alles verstopt zit omdat iemand zijn ossenwit uit de friteuse door de gootsteen heeft gekieperdquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zover ik weet is er per "streng" woningen een standpijp waar de boel op wordt aangesloten
dan had ik er bij vaatwasser en wc ook last van moeten hebben, en dat lijkt er niet opquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat het snel verholpen is dan en niet alles verstopt zit omdat iemand zijn ossenwit uit de friteuse door de gootsteen heeft gekieperd
gewoon het hele pak erbij pakkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb er een heerlijk glaasje melk bijgepakt maar hij is wel erg snel leeg aan het gaan.
Nou doen dan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja in principe zou dat net zo goed kunnen.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja in principe zou dat net zo goed kunnen.
het glas heb ik overgeslagen, gewoon gelijk het pak gepaktquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik heb net weer een glas ingeschonken.
Pak. Dat. Pak.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik heb net weer een glas ingeschonken.
Kroepoek hier.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry ik ben er toch weer. Net tiramisupizza gehad. Nu mimosas met grappige sap drinken. Goed leven.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry ik ben er toch weer. Net tiramisupizza gehad. Nu mimosas met grappige sap drinken. Goed leven.
Living on the edgequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Eerst proeven, dan hatenquote:
En lekker.quote:
Dit las ik raar iets als loempia met speculaasquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
Ik ga nog een loempia bakken denk ik.
Of thee met gevuld speculaas.
Snap ik, ik ben onweerstaanbaarquote:
Het is altijd tijd om te snacken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
9 uur op vrijdagavond is ook een prima tijd om te snacken.
Rukken mensen daar echt op?quote:
Het kan allemaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit las ik raar iets als loempia met speculaas
cats will be catsquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Waarom gaat een kat altijd op schoot liggen als net alles buiten handbereik ligt.
Waar kopen we die?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Oh nu heb ik heimwee naar die speculoos donut van gister (en eergisteren).
Ieder zijn kink.quote:
Ik had chicken donuts.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
Oh nu heb ik heimwee naar die speculoos donut van gister (en eergisteren).
Redelijke overleden subforum, kom hooguit wel eens in de SCquote:
Zeker. Wil ook niet zeggen dat mijn bron beter is. Maar klinkt gewoon zo old school, rukken op forumcontent.quote:
Oeiiiiii.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
Hij was wel echt heel lekker met de juiste hoeveelheid vulling maar ook genoeg kruimels bovenop.
"Oh, iemand liket mijn post!"quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker. Wil ook niet zeggen dat mijn bron beter is. Maar klinkt gewoon zo old school, rukken op forumcontent.
Ja ik heb hier in de wijk een Jumbo en een Lidl ongeveer naast elkaar maar ik vind de Jumbo qua assortiment toch net chiller.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:08 schreef Donna het volgende:
Ik woonde voorheen naast de Jumbo. Nu kom ik er eigenlijk nooit meer.
Overwegend Lidl hier.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:08 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook schuinboven de Jumbo gewoond.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:08 schreef Donna het volgende:
Ik was ook bij de jumbo vandaagquote:
heb jij nog meegekregen wat er gebeurd was bij mijn flat?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was ook bij de jumbo vandaag
Komt wel dichtbij zo
Huh zit toch ook Dirk bij jou in de wijk?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
AH hoofdzakelijk, zit ook wel een jumbo maar ben gewoon minder fan van hun aanbod.
aldi/lidl is te ver
ga soms nog wel eens langs de dirk in het centrum
Neequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
heb jij nog meegekregen wat er gebeurd was bij mijn flat?
Gesundheitquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:13 schreef Donna het volgende:
Ik woon nu dichtbij een Poiesz. Daarna AH, Lidl en Aldi naast elkaar.
Kom het meeste bij de Poiesz en daarna AH.
Aldi en Lidl zie ik veel te veel lekkers/leuks en dan neem ik dat allemaal mee. Op 1 of andere manier heb ik dat bij andere supermarkten niet.
Same.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt willen dat Dirk hier dichtbij zat.
ik weet alleen een hoogvliet bij Van Stolberglaanquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh zit toch ook Dirk bij jou in de wijk?
https://nos.nl/artikel/25(...)minicaanse-republiekquote:
OnlySnap.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon een archief van Snapchat screen recordings aanleggen
Ja maar dit is gratis. Pure winstquote:
gebruikt men dat ?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon een archief van Snapchat screen recordings aanleggen
Ja wist ik ook niet, dacht dat die app al jaren verleden tijd wasquote:
ik heb het nooit gebruikt, maar goed; ik ben misschien niet het beste voorbeeld van hippe trends volgenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja wist ik ook niet, dacht dat die app al jaren verleden tijd was
Gek ik had ergens onthouden dat je in Palestein woondequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet alleen een hoogvliet bij Van Stolberglaan
dirk zit alleen in palenstein en in centrum afaik
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)minicaanse-republiek
quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gek ik had ergens onthouden dat je in Palestein woonde
Ik heb het 1x gebruikt. Dat was 1x teveel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het nooit gebruikt, maar goed; ik ben misschien niet het beste voorbeeld van hippe trends volgen
Hip is het volgens mij al tien jaar niet meer. Maar wel handig om naakts te sturenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het nooit gebruikt, maar goed; ik ben misschien niet het beste voorbeeld van hippe trends volgen
Daar zijn andere apps voorquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hip is het volgens mij al tien jaar niet meer. Maar wel handig om naakts te sturen
Stuur je die nog regelmatig dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hip is het volgens mij al tien jaar niet meer. Maar wel handig om naakts te sturen
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn andere apps voor
Poiesz en Dirk zitten hier niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:13 schreef Donna het volgende:
Ik woon nu dichtbij een Poiesz. Daarna AH, Lidl en Aldi naast elkaar.
Kom het meeste bij de Poiesz en daarna AH.
Aldi en Lidl zie ik veel te veel lekkers/leuks en dan neem ik dat allemaal mee. Op 1 of andere manier heb ik dat bij andere supermarkten niet.
Nou, anderequote:
Goed verhaal, lekker kortquote:
Volgens mij is het niet 1 familie, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Poiesz en Dirk zitten hier niet.
Ik ken die eerste naam vooral van mijn Informatie/computer docent op het HBO, die heette zo. Geen idee of hij iets te maken heeft met de supermarkt. Hij was wel van geboorte een Rotterdammer en dat kon je nog wel horen.
MBO zat in Weert
Normaal duurt het langerquote:
Ik ken het ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Poiesz is hier echt een onbekend fenomeen
in den haag heb ik er volgens mij 1 gezien, ergens bij rijswijk ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Poiesz is hier echt een onbekend fenomeen
Neeeeee nog niet. Februariquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je daar al eens geweest??
Met de motor?quote:
Ja zat te denken daar Royal Enfield Himalayan 411 te halen, maar misschien is een busje toch handiger. Moet even kijken hoe het looptquote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
in den haag heb ik er volgens mij 1 gezien, ergens bij rijswijk ofzo
Hoeveelste land gaat dat worden??quote:
Ik ook niet, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ken het alleen via Fok
Nóóit reclame van gespot
Met al die diersoorten daar is iets wat afgesloten kan worden wel handiger ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja zat te denken daar Royal Enfield Himalayan 411 te halen, maar misschien is een busje toch handiger. Moet even kijken hoe het loopt
Of nouja. Ze zakken wel eens wat af, maar niet zo ver het land in.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Alleen in het Noorden.
60, maar 65 als ik via de omweg Maleisië, Brunei, Filippijnen, Taiwan, Singapore gaquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveelste land gaat dat worden??
Echt mooi hoe veel landen jij al bezocht hebt![]()
een fried out combiquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja zat te denken daar Royal Enfield Himalayan 411 te halen, maar misschien is een busje toch handiger. Moet even kijken hoe het loopt
Nieuw Zeeland geweest?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
60, maar 65 als ik via de omweg Maleisië, Brunei, Filippijnen, Taiwan, Singapore ga
WereldNijntje.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
60, maar 65 als ik via de omweg Maleisië, Brunei, Filippijnen, Taiwan, Singapore ga
Nog niet. Ik plan ook niet te veel voor m'n tijd daar, want geen idee hoe alles gaat lopen. Maar ik ben dan wel in de buurt, dus zou leuk zijnquote:
Tsja, je moet wat om het leuk te houdenquote:
met een hoofd vol lopende dodenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit een liedje van voor jouw tijd
quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leuk tochquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kom nog niet eens aan de 10 volgens mij
• Nederland
• Belgie
• Frankrijk
• Luxemburg
• Duitsland
• Oostenrijk
• Tsjechie
• Slovenie
• Kroatie
9 dus
Ja, en er gaat echt nog wel een land bijkomen, maar voorlopig blijven het bij plannen in mijn hoofd.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:39 schreef Donna het volgende:
Ik kom ook lang niet aan 10.
Nederland
België
Frankrijk
Luxemburg
Polen
Denemarken
Zweden
Canada
Landen bezochtquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waren het trouwens vakanties of gewoon landen die we bezocht hebben.
Want Frankrijk was met school.
Ja, dan de 10 die ik nu genoemd heb.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Landen bezocht
Frankrijk was met de voetjebal in mijn geval
En ik bedoelde ook echt voet aan de grond gezet. Dus landen waar je overheen vliegt tel ik persoonlijk niet mee
ik heb alle provincies in NL wel al gehadquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb straks eerder zes continenten bezocht dan dat ik in Friesland of Groningen geweest ben en ik vind dat hilarisch
Ik mis er 3quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb alle provincies in NL wel al gehad
die landen heb ik echt bezocht, USA was maar een dagje seattle maar toch meer dan alleen achter de douanequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waren het trouwens vakanties of gewoon landen die we bezocht hebben.
Want Frankrijk was met school.
Lekker lijstjequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Nederland
Engeland
België
Frankrijk
Spanje
Portugal
Noorwegen
Denemarken
Duitsland
Oostenrijk
Liechtenstein
Italië
Kroatië
Slovenië
Griekenland
Cyprus
Turkije
Thailand
Verenigde Staten
Mexico
Curaçao
Aruba
Plus nog Israël en een zooi Caribische landen tijdens cruisesquote:
ze weten niet beter dan dat bij Zwolle de wereld ophoudtquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:52 schreef Donna het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom om Friesland eens te bezoeken hoor.
Ik heb er familie wonen. Al is zij (nicht) gewoon Brabants, maar haar man is Friesquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:52 schreef Donna het volgende:
veel te nat..quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:52 schreef Donna het volgende:
Nou das echt niet zo dus.... welkom.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze weten niet beter dan dat bij Zwolle de wereld ophoudt
Ga maar eens naar Emmer-Compascuumquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze weten niet beter dan dat bij Zwolle de wereld ophoudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ben ik al geweestquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga maar eens naar Emmer-Compascuum
quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn lijstnet geen 67SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik ben zeker wel in alle provincies geweestquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij wel in iedere provincie geweest
quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn lijstOja Dominicaanse Republiek ook ooit een week gezeten. En 2 weken JamaicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Er is ooit een KSC BBQ meet geweest in een gehucht in de Achterhoek. Dat was ook echt in the middle of the cowsquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik al geweest
en ook in Tietjerksteradeel
Bij Trevland toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ooit een KSC BBQ meet geweest in een gehucht in de Achterhoek. Dat was ook echt in the middle of the cows
de broers van mijn oma hadden een boerderij met koeien op het Friese platteland. daar kon je gillen zo hard je wilde en geen buur die last van je had.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ooit een KSC BBQ meet geweest in een gehucht in de Achterhoek. Dat was ook echt in the middle of the cows
Was dit bij Trev?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar keer rond 2012-2016 gemeet, daarna raakte ie kwijtquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Jeetje Trev, die had ik nog op MSN. Ancient history
VHS, wowquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
ik zou net NCIS OG gaan kijken maar de bieb heeft me een VHS met de reguliere NCIS meegegeven... dus toen heb ik die maar gekeken.
Nu moet ik op zoek naar een bieb waar NCIS OG afl 4 wel echt de juiste is
Ja toen hij die vriendin kreeg, ineens was 'ie wegquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar keer rond 2012-2016 gemeet, daarna raakte ie kwijt
Ja dat mis ik wel aan waar ik samenwoonde met de vader van m'n meiden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
de broers van mijn oma hadden een boerderij met koeien op het Friese platteland. daar kon je gillen zo hard je wilde en geen buur die last van je had.
ja een piratenVHSquote:
snappikwel ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat mis ik wel aan waar ik samenwoonde met de vader van m'n meiden.
Heb nog wel ergens tig banden en een recorder, niet aangesloten. Loopt dat nog een beetje op nieuwe tv's?quote:
ik keek op de leptopquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb nog wel ergens tig banden en een recorder, niet aangesloten. Loopt dat nog een beetje op nieuwe tv's?
Ook een FOkster CrystalAnn oidquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja toen hij die vriendin kreeg, ineens was 'ie weg
Wij hadden gelukkig geen boerderij. Wel een mooi vrijstaand huis met groot erf.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
snappikwel ja.
vond het ook altijd heerlijk daar. De geur had best wat minder gemogen maar dat rook je pas als je weer thuis was... daar was je er aan gewend
Was echt wel een toffe meet. Bijna iedereen van toen is van FOK/KSC verdwenenquote:
Ik was er voor het eerst bij de hotel meet bijquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was echt wel een toffe meet. Bijna iedereen van toen is van FOK/KSC verdwenen
Alleen Fles, ik en soms DaMart zo uit het hoofd.
Miniem overigens ook heel soms
Ohhh, KGquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er voor het eerst bij de hotel meet bij
Daar was ik dan weer niet bijquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er voor het eerst bij de hotel meet bij
Jeetje, ik wist niet dat jij oud genoeg was voor msnquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Jeetje Trev, die had ik nog op MSN. Ancient history
@DaMart ook al een tijd niet gezien hierquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was echt wel een toffe meet. Bijna iedereen van toen is van FOK/KSC verdwenen
Alleen Fles, ik en soms DaMart zo uit het hoofd.
Miniem overigens ook heel soms
Ja, ik had het vanaf 2007 of zoiets.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat jij oud genoeg was voor msn
toen was ik er al even klaar mee volgens mijquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik had het vanaf 2007 of zoiets.
Nog veel met FOK!kers ge'MSN't
Toen zat ik nog niet eens op fokquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik had het vanaf 2007 of zoiets.
Nog veel met FOK!kers ge'MSN't
Ik ook niet, 2007 was groep 7 voor mijquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, 2007 was groep 7 voor mij
Ja, zo iets dacht ik alquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, 2007 was groep 7 voor mij
Toen was ik 24. Toen was het leven nog 1 lang weekendquote:
Ik heb dat nog steeds geloof ikquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen was ik 24. Toen was het leven nog 1 lang weekend
Ik was 17. Ik werkte al fulltime en verder was het 1 groot feest.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen was ik 24. Toen was het leven nog 1 lang weekend
Niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds geloof ik
Jonkie wordt 30 over een maand of 5quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch.
Jij blijft altijd onze jonkie
ja, 16tm20 was sowieso fun.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was 17. Ik werkte al fulltime en verder was het 1 groot feest.
Vind dat echt 1 van de beste jaren haha.
Relatief jonkiequote:Op vrijdag 7 november 2025 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonkie wordt 30 over een maand of 5
Toen was ik aan het moederen haha.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 16tm20 was sowieso fun.
Terugkijkend denk ik de 27-28-29 misschien de leukste jaren waren qua feesten, maar ik klaag over het algemeen niet snel over mijn leven
quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen zin meer in vandaag dus ik ga slapen.
Ttustequote:Op vrijdag 7 november 2025 22:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb er geen zin meer in vandaag dus ik ga slapen.
Echt?quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
ik heb die leeftijd maar weinig aan gevonden eigenlijk
Dakgitarist was later??quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was 11. Groot fan van U2, Green Day, Red Hot Chili Peppers en Kaiser Chiefs. Na school speelde ik Club Penguin en RuneScape en MSN'de ik met vrienden. Of speelde ik buiten met kinderen uit de straat.
totaal tegenovergestelde van mij dus..quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Echt?
Ik had geld zat, een auto, veel vriendinnen, veel feestjes. De mooiste mannen (nouja jongens) en elke week wel een paar keer uit eten enzo. Love it!
Al doe ik dat nu ook wel weer. Lang leve co-ouderschap. Ben de halve week vrij.
Toen woonde ik pas op mezelf, had te veel geld en te veel hardstyle/hardcore festivalsquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Toen was ik aan het moederen haha.
Nog steeds honger.
Hmmm jammer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
totaal tegenovergestelde van mij dus..
Ahhhh. Haha. Nice idd!quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen woonde ik pas op mezelf, had te veel geld en te veel hardstyle/hardcore festivals
Toen was ik 14 of 15 denk ikquote:
Nja, ik studeerde in de buurt en was vroeger vooral goed in geld uitgeven en niet sparen dus op mezelf wonen was geen hoge prio.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhhh. Haha. Nice idd!
Ja ik was 16 toen ik uit huis ging.
Ja, ben ook in Turkije geweest, maar dat was enkel op het vliegveld. Dus dat vind ik niet tellen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
die landen heb ik echt bezocht, USA was maar een dagje seattle maar toch meer dan alleen achter de douane
Waar kwam je dan vandaan? Normaal gesproken zou ik niet vanuit NL naar Griekenland via Turkije vliegen??quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ben ook in Turkije geweest, maar dat was enkel op het vliegveld. Dus dat vind ik niet tellen.
Dat was op weg naar Griekenland.
Is er wel een periode die je echt uitmuntend leuk vond zeg maar?quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, doe je niks aan; had het ook niet echt heel slecht verder
Jaaa snap ik. En nu weer terug daar, dat is ook wel bijzonder lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik studeerde in de buurt en was vroeger vooral goed in geld uitgeven en niet sparen dus op mezelf wonen was geen hoge prio.
Eerste tijd dat ik een baan had woonde ik ook nog thuis dus toen had ik ooeens echt geld te veel.
En tegenwoordig heb ik het huis van mn vader gekocht dus woon ik weer terug "thuis"
Ik was dertig ofzo hahahaquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhhh. Haha. Nice idd!
Ja ik was 16 toen ik uit huis ging.
Op zich wel, maar het is niet dat ik in dit huis oud wil worden ofzo. Dit was financieel gewoon een goede keuzequote:Op vrijdag 7 november 2025 22:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa snap ik. En nu weer terug daar, dat is ook wel bijzonder lijkt me.
Leuke thuiskomst van vakantie zo.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Goeeeed ik had het toch over de oppaskat die vanmorgen op de mat had gekotst en de zachte kak in de kattenbak? De baasjes zijn net een uurtje geleden thuisgekomen en zitten nu bij de dierenarts. Ik had ze vanmorgen erover geappt en ze maakten zich niet zo'n zorgen geloof ik. Nu voel ik me wel schuldig dat ik misschien met dat beestje naar de dierenarts had gemoeten? Dit is waarom ik m'n vee naar een oppas breng
in heel mn leven? als ik er zo over terug denk, nee niet echt dat ik zo snel weet.. (genoeg leuk hoor, niet uitmuntend leuk)quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Is er wel een periode die je echt uitmuntend leuk vond zeg maar?
Ze waren ook amper vier dagen weg. Moet je net zien. Maar dit heeft ze zondag dan ook al gedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuke thuiskomst van vakantie zo.
Maar goed, dat is natuurlijk niet jouw fout
Gewoon leuk genoeg is natuurlijk sowieso dikke prima.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
in heel mn leven? als ik er zo over terug denk, nee niet echt dat ik zo snel weet.. (genoeg leuk hoor, niet uitmuntend leuk)
mn zzp periode was fijn, want zelf mn werktijden bepalen, en best wat centen krijgen maar ook weer niet perfect achter, dan had ik toen wel gespaard voor een huis enzo
Hoe lang wordt die era?quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat m'n Australië era het beste moment van m'n leven wordt of in ieder geval het begin daarvan. Maar ja, wil ook weer niet te delulu zijn.
Volgens mij ga je nu ook best vaak met vakantie toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Beste jaren waren voor mij toch wel 20-27 ofzo, veel op vakantie, veel uitgaan, geen vaste relatie en nog thuis wonen. Niemand verantwoording af hoeven leggen
Tuurlijk. Ook top hoor, maar anders.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ga je nu ook best vaak met vakantie toch?
en achteraf kan ik er weinig aan veranderenquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Gewoon leuk genoeg is natuurlijk sowieso dikke prima.
jong en ongewild en oud en ongewildquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Jong en vrijgezel versus oud en getrouwd
Destijds voor mij ook jong en verlegen dus ook ongewildquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
jong en ongewild en oud en ongewild![]()
![]()
Nice. Wanneer ga je?quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Destijds voor mij ook jong en verlegen dus ook ongewild
Ik zou ook best zonder duidelijke planning willen reizen, mja getrouwd met iemand die het liefst alles vooraf regeltquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice. Wanneer ga je?
Ik zou dit niet kunnen handelen. Ik zou willen dat ik dat beter kon
Februari. En waarom niet? Juist makkelijker dan beperkte tijd moeten plannenquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice. Wanneer ga je?
Ik zou dit niet kunnen handelen. Ik zou willen dat ik dat beter kon
Mijn hoofd kan niet goed met die onzekerheid omgaan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Februari. En waarom niet? Juist makkelijker dan beperkte tijd moeten plannen
Kun je niet eens afzonderlijk op reis dan? Of wil je dat niet?quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou ook best zonder duidelijke planning willen reizen, mja getrouwd met iemand die het liefst alles vooraf regelt
Op vakantie boek ik meestal alleen de hotels en een beetje een globale planning van de omgeving, maar dat regel ik dan ter plekke wel als het moetquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou ook best zonder duidelijke planning willen reizen, mja getrouwd met iemand die het liefst alles vooraf regelt
True True, ik zat van 20-27 ook regelmatig te balen van het gebrek aan relatie en vriendenquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Beste tijd is zo lastig om te bepalen omdat je toch meestal alleen de 'positieve' zaken uit een periode herinnert. Zo herinner ik me uit de eerste maanden van mijn revalidatie dat ik vooral hele dagen kon genieten van gamen op de playstation en onbeperkt snacken. Terwijl ik in werkelijkheid aan alle kanten open lag, twee keer daags thuiszorg kreeg en vrijwel wekelijks naar het ziekenhuis moest.
Met een groepsreis dan wel want alleen alleen was voor mij niksquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Kun je niet eens afzonderlijk op reis dan? Of wil je dat niet?
Ja net als dat je van vakanties vaak alleen de leuke dingen onthoudt. De dingen als een matig toiletbezoek of een paar slechte nachten slaap die vergeet je zo weerquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True True, ik zat van 20-27 ook regelmatig te balen van het gebrek aan relatie en vrienden
Qua sociaal leven was die periode de beste voor mij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True True, ik zat van 20-27 ook regelmatig te balen van het gebrek aan relatie en vrienden
Voor mij dus voornamelijk door de vele vakanties, in NL behelpen met reünies van die vakanties.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Qua sociaal leven was die periode de beste voor mij.
Koos Werkloosquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:04 schreef gianni61 het volgende:
Maar word je dan digital nomad en blijf je hier werken of ga je daar iets zoeken? Of misschien helemaal niet werken, dat kan natuurlijk ook.
Is dat een beetje te doen in Australië? Dacht dat ze vrij lastig deden met visum? Vriendin van me was daar bijna op "gepakt".quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koos WerkloosHeb genoeg spaargeld om een flinke tijd op te teren. Mocht ik wat geld nodig hebben zal ik tijdelijk daar gaan werken, denk ik
Ik heb Working Holiday Visa dus dan mag het gewoonquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen in Australië? Dacht dat ze vrij lastig deden met visum? Vriendin van me was daar bijna op "gepakt".
Gelukkig. Die vriendin had mazzel anders had ze weer meteen terug gekund.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb Working Holiday Visa dus dan mag het gewoon
oh.. ik kan juist levendig wat anders herinnerenquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat je van vakanties vaak alleen de leuke dingen onthoudt. De dingen als een matig toiletbezoek of een paar slechte nachten slaap die vergeet je zo weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat ik niks leuks herinner maar dat is wel een grote herinnering hoor..
Ja, precies die instelling zou ik dus wat meer willen hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koos WerkloosHeb genoeg spaargeld om een flinke tijd op te teren. Mocht ik wat geld nodig hebben zal ik tijdelijk daar gaan werken, denk ik
Heeft mij ook een halfjaar geduurd om deze beslissing te durven maken hoor en ik ben nog steeds wel een beetje huiverigquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, precies die instelling zou ik dus wat meer willen hebben.
weltrustenquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:26 schreef gianni61 het volgende:
Maar nu eerst in stand-by
Oftewel slapen. Goedenacht
quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. ik kan juist levendig wat anders herinnerenMja, ik ben ook een keer met de ambulance afgevoerd, maar toch kan ik me vooral de leuke dingen van die vakantie herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, precies die instelling zou ik dus wat meer willen hebben.
Welterusten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:26 schreef gianni61 het volgende:
Maar nu eerst in stand-by
Oftewel slapen. Goedenacht
ik denk dat het ook wel verschilt of je het zelf meemaakt of iemand in je omgevingquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook een keer met de ambulance afgevoerd, maar toch kan ik me vooral de leuke dingen van die vakantie herinneren
Dat zal ook wel meewerken inderdaad. Plus iedereen ervaart een situatie op zijn eigen manier, dat is een onmeetbaar ietsquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het ook wel verschilt of je het zelf meemaakt of iemand in je omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |