quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook gewoon standaard nu naar de WC een keer (of twee) als ik slaap. Het begint gewoon al.
Ik vind die scheiding ook belangrijk, toen ik nog thuiswerkte was het ook gelijk de laptop dicht aan het einde van de werkdag en opbergen, werkte primaquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik iemand ben die niet de hele dag thuis kan zitten en een scheiding tussen thuis en werk wel fijn vind. En daarnaast natuurlijk sociaal contact met collega's.
ik zou gek worden van alleen maar thuis werken, als ZZP'er deed ik dat ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig op kantoor zitten?
Als ik alleen maar thuis mocht werken zou ik het doen
Neuhquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
iets actiefs proberen te zoeken voor de avond?
Ik heb deze week met niemand afgesproken en ik vind dat al best eenzaam.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk ook altijd uit naar vakantie dat ik helemaal niemand hoef te zien.
Heb wel eens 3 weken vakantie gehad, dat ik niemand gezien of gesproken had (op supermarkt bezoek na dan)
Ik vind teams echt kut. 100% liever in dezelfde ruimte.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij maken op werk de teams gesprekken gewoon soms wat informeler enzo
Vreselijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig op kantoor zitten?
Als ik alleen maar thuis mocht werken zou ik het doen
Ik had toen nog de mazzel dat ik bij m'n ouders woonde. Omdat ze gescheiden zijn, kon ik op de ene plek een kantoor inrichten terwijl ik eigenlijk meer op de andere plek m'n vrije momenten door bracht. En zelfs dat was ik zat aan het worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijk
Ik vond het alleen maar vanuit huis werken tijdens corona 3x niks
Een week te laatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Het is mistig buiten dus het ziet er spooky uit.
Ja ik ook wel. Over een kwartiertje is de picnic hierquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik heb wel zin om later vanavond lekker te gaan slapen.
Ja maar met later bedoel ik niet op zo'n bejaarden tijdstip.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Over een kwartiertje is de picnic hier
gewoon het bejaardenleef omarmen, je hebt al je ouwevrouwen plasje midden in de nachtquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar met later bedoel ik niet op zo'n bejaarden tijdstip.
Dan lig ik over 10 jaar om 7 uur 's avonds al te slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon het bejaardenleef omarmen, je hebt al je ouwevrouwen plasje midden in de nacht
lekker optijdquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan lig ik over 10 jaar om 7 uur 's avonds al te slapen.
En je benen scheren?quote:
Ja en dan om 03:00 weer klaar wakker in de woonkamer zitten. Klinkt echt top ja.quote:
oei..quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Even de kozijnenboer betaald, duur weekendje zo
wen je vanzelf aanquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en dan om 03:00 weer klaar wakker in de woonkamer zitten. Klinkt echt top ja.
Weet ik veel, van @bitterbal moet je altijd je benen scheren als je je bed verschoontquote:
Die vragen al gerust 150 euro aan voorrijkosten tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
oei..
ik heb volgende week een loodgieter over de vloer, benieuwd wat dat grapje gaat kosten als er meer dan alleen een verstopping is(dat zou ~150 euro kosten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |