Morgen weer naar de super?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even boodschappen gedaan.
1 zak chips, 1 zak kroepoek, 2 zakken kruidnoten, 2 toetjes en 1 chocoladeletter.
Oh kroepoek is ook een lekkere snack.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even boodschappen gedaan.
1 zak chips, 1 zak kroepoek, 2 zakken kruidnoten, 2 toetjes en 1 chocoladeletter.
Ik zie zo snel alleen maar en waarschuwing voor mist. Maar ik kan verkeerd zoeken natuurlijk. Ik rijdt nooit auto en hou me daar nooit mee bezigquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand checken of hier iets gebeurd is? Tussen Den Haag en Leiden
quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
quote:Rijbaan afgesloten
Zoeterwoude → Wassenaar
Tussen knooppunt Hofvliet en knooppunt Ommedijk.
Oorzaak
Technische storing
Datum
Vandaag 17:32 uur
quote:Stilstaand verkeer
Den Haag → Amsterdam
Tussen knooppunt Prins Clausplein en knooppunt Hofvliet.
26 min
Vertraging
7,4 km
Lengte
Datum
Vandaag 17:25 uur
geen leeg flesje in de auto?quote:
Ja is druk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Zit je al met traantjes in je ogenquote:
Wordt die opgegeten door de maanquote:
Nee, rest had ik van de week al gekocht.quote:
Ik heb een kantoor op 10 minuten loopafstand maar daar kom ik nauwelijksquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet thuiswerken of 5 min van werk wonen
Ik denk dat bij mij in de baarmoeder eerst de lul zich ontwikkelde en daarna de rest eromheen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn allemaal als vrouw begonnen.
Thuis is toch fijner, dat weet iedereenquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een kantoor op 10 minuten loopafstand maar daar kom ik nauwelijks
Eigenlijk gewoon onzijdig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn allemaal als vrouw begonnen.
Ik vind het echt nietsquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuis is toch fijner, dat weet iedereen
Als je mensenschuw bent wel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat denk ik bij jou ook wel eens inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mij in de baarmoeder eerst de lul zich ontwikkelde en daarna de rest eromheen.
Dat sowieso. En thuis is mijn hond, de thee is beter ookquote:
Alsof beetje op de weg zitten zo erg is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet thuiswerken of 5 min van werk wonen
Oneensquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zonde van de tijd, gaat allemaal van knuffeltijd afquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof beetje op de weg zitten zo erg is.
[..]
Oneens
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof beetje op de weg zitten zo erg is.
[..]
Oneens
corona was zo slecht niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hij moet plassen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk rijdt ie weer.
Stig in pursuit.quote:
Ik hoor mijn files nooit op de radio?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb wel voor het eerst mijn file op de radio gehoord
Gruh!quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoor mijn files nooit op de radio?Die staan gewoon in de documentenmap. Malle kat
Beetje binding met het werk is ook wel handig soms.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig op kantoor zitten?
Als ik alleen maar thuis mocht werken zou ik het doen
+1quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal nooit meer op kantoor zijn is ook niet goed. Wij hebben één verplichte samenwerkdag per maand op kantoor (en zelfs daar is gemopper overquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Gooi die tieten maar losquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook ik: waarom ben ik nog steeds oncomfortabel ondanks dat ik net mijn spijkerbroek had ingewisseld.
Ik draag nog een bh
Bij mijn vorige baan had ik een 3/2 verdeling (3 kantoor, 2 thuis), dat was op zich best te doen. Nu zit ik weer 5 dagen p/w op kantoor en dat is toch best vermoeiendquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal nooit meer op kantoor zijn is ook niet goed. Wij hebben één verplichte samenwerkdag per maand op kantoor (en zelfs daar is gemopper over) Zelf kom ik er vaker.
Ja deze week was ik er toevallig 4 dagen, en nog 4 dagen op rij ook. GESTOORD dat we dat vroegah normaal vonden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan had ik een 3/2 verdeling (3 kantoor, 2 thuis), dat was op zich best te doen. Nu zit ik weer 5 dagen p/w op kantoor en dat is toch best vermoeiend
Omdat ik iemand ben die niet de hele dag thuis kan zitten en een scheiding tussen thuis en werk wel fijn vind. En daarnaast natuurlijk sociaal contact met collega's.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
BIJPAKKENquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Ik kak in. Ben echt een oud wijf aan het worden.
Wacht maarquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Shit en het begint nu al.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wacht maar
vanaf je 40ste wordt het alleen maar erger![]()
Wij maken op werk de teams gesprekken gewoon soms wat informeler enzoquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik iemand ben die niet de hele dag thuis kan zitten en een scheiding tussen thuis en werk wel fijn vind. En daarnaast natuurlijk sociaal contact met collega's.
iets actiefs proberen te zoeken voor de avond?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook gewoon standaard nu naar de WC een keer (of twee) als ik slaap. Het begint gewoon al.
Ik vind die scheiding ook belangrijk, toen ik nog thuiswerkte was het ook gelijk de laptop dicht aan het einde van de werkdag en opbergen, werkte primaquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik iemand ben die niet de hele dag thuis kan zitten en een scheiding tussen thuis en werk wel fijn vind. En daarnaast natuurlijk sociaal contact met collega's.
ik zou gek worden van alleen maar thuis werken, als ZZP'er deed ik dat ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Neuhquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
iets actiefs proberen te zoeken voor de avond?
Ik heb deze week met niemand afgesproken en ik vind dat al best eenzaam.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk ook altijd uit naar vakantie dat ik helemaal niemand hoef te zien.
Heb wel eens 3 weken vakantie gehad, dat ik niemand gezien of gesproken had (op supermarkt bezoek na dan)
Ik vind teams echt kut. 100% liever in dezelfde ruimte.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij maken op werk de teams gesprekken gewoon soms wat informeler enzo
Vreselijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had toen nog de mazzel dat ik bij m'n ouders woonde. Omdat ze gescheiden zijn, kon ik op de ene plek een kantoor inrichten terwijl ik eigenlijk meer op de andere plek m'n vrije momenten door bracht. En zelfs dat was ik zat aan het worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijk
Ik vond het alleen maar vanuit huis werken tijdens corona 3x niks
Een week te laatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Het is mistig buiten dus het ziet er spooky uit.
Ja ik ook wel. Over een kwartiertje is de picnic hierquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik heb wel zin om later vanavond lekker te gaan slapen.
Ja maar met later bedoel ik niet op zo'n bejaarden tijdstip.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Over een kwartiertje is de picnic hier
gewoon het bejaardenleef omarmen, je hebt al je ouwevrouwen plasje midden in de nachtquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar met later bedoel ik niet op zo'n bejaarden tijdstip.
Dan lig ik over 10 jaar om 7 uur 's avonds al te slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon het bejaardenleef omarmen, je hebt al je ouwevrouwen plasje midden in de nacht
lekker optijdquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan lig ik over 10 jaar om 7 uur 's avonds al te slapen.
En je benen scheren?quote:
Ja en dan om 03:00 weer klaar wakker in de woonkamer zitten. Klinkt echt top ja.quote:
oei..quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Even de kozijnenboer betaald, duur weekendje zo
wen je vanzelf aanquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en dan om 03:00 weer klaar wakker in de woonkamer zitten. Klinkt echt top ja.
Weet ik veel, van @bitterbal moet je altijd je benen scheren als je je bed verschoontquote:
Die vragen al gerust 150 euro aan voorrijkosten tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
oei..
ik heb volgende week een loodgieter over de vloer, benieuwd wat dat grapje gaat kosten als er meer dan alleen een verstopping is(dat zou ~150 euro kosten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |