Beetje binding met het werk is ook wel handig soms.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig op kantoor zitten?
Als ik alleen maar thuis mocht werken zou ik het doen
+1quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal nooit meer op kantoor zijn is ook niet goed. Wij hebben één verplichte samenwerkdag per maand op kantoor (en zelfs daar is gemopper overquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Gooi die tieten maar losquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook ik: waarom ben ik nog steeds oncomfortabel ondanks dat ik net mijn spijkerbroek had ingewisseld.
Ik draag nog een bh
Bij mijn vorige baan had ik een 3/2 verdeling (3 kantoor, 2 thuis), dat was op zich best te doen. Nu zit ik weer 5 dagen p/w op kantoor en dat is toch best vermoeiendquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal nooit meer op kantoor zijn is ook niet goed. Wij hebben één verplichte samenwerkdag per maand op kantoor (en zelfs daar is gemopper over) Zelf kom ik er vaker.
Ja deze week was ik er toevallig 4 dagen, en nog 4 dagen op rij ook. GESTOORD dat we dat vroegah normaal vonden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan had ik een 3/2 verdeling (3 kantoor, 2 thuis), dat was op zich best te doen. Nu zit ik weer 5 dagen p/w op kantoor en dat is toch best vermoeiend
Omdat ik iemand ben die niet de hele dag thuis kan zitten en een scheiding tussen thuis en werk wel fijn vind. En daarnaast natuurlijk sociaal contact met collega's.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
BIJPAKKENquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Ik kak in. Ben echt een oud wijf aan het worden.
Wacht maarquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Shit en het begint nu al.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wacht maar
vanaf je 40ste wordt het alleen maar erger![]()
Wij maken op werk de teams gesprekken gewoon soms wat informeler enzoquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik iemand ben die niet de hele dag thuis kan zitten en een scheiding tussen thuis en werk wel fijn vind. En daarnaast natuurlijk sociaal contact met collega's.
iets actiefs proberen te zoeken voor de avond?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
Ik moet ook gewoon standaard nu naar de WC een keer (of twee) als ik slaap. Het begint gewoon al.
Ik vind die scheiding ook belangrijk, toen ik nog thuiswerkte was het ook gelijk de laptop dicht aan het einde van de werkdag en opbergen, werkte primaquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik iemand ben die niet de hele dag thuis kan zitten en een scheiding tussen thuis en werk wel fijn vind. En daarnaast natuurlijk sociaal contact met collega's.
ik zou gek worden van alleen maar thuis werken, als ZZP'er deed ik dat ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Neuhquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
iets actiefs proberen te zoeken voor de avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |