Morgen weer naar de super?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even boodschappen gedaan.
1 zak chips, 1 zak kroepoek, 2 zakken kruidnoten, 2 toetjes en 1 chocoladeletter.
Oh kroepoek is ook een lekkere snack.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even boodschappen gedaan.
1 zak chips, 1 zak kroepoek, 2 zakken kruidnoten, 2 toetjes en 1 chocoladeletter.
Ik zie zo snel alleen maar en waarschuwing voor mist. Maar ik kan verkeerd zoeken natuurlijk. Ik rijdt nooit auto en hou me daar nooit mee bezigquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand checken of hier iets gebeurd is? Tussen Den Haag en Leiden
quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
quote:Rijbaan afgesloten
Zoeterwoude → Wassenaar
Tussen knooppunt Hofvliet en knooppunt Ommedijk.
Oorzaak
Technische storing
Datum
Vandaag 17:32 uur
quote:Stilstaand verkeer
Den Haag → Amsterdam
Tussen knooppunt Prins Clausplein en knooppunt Hofvliet.
26 min
Vertraging
7,4 km
Lengte
Datum
Vandaag 17:25 uur
geen leeg flesje in de auto?quote:
Ja is druk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Zit je al met traantjes in je ogenquote:
Wordt die opgegeten door de maanquote:
Nee, rest had ik van de week al gekocht.quote:
Ik heb een kantoor op 10 minuten loopafstand maar daar kom ik nauwelijksquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet thuiswerken of 5 min van werk wonen
Ik denk dat bij mij in de baarmoeder eerst de lul zich ontwikkelde en daarna de rest eromheen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn allemaal als vrouw begonnen.
Thuis is toch fijner, dat weet iedereenquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een kantoor op 10 minuten loopafstand maar daar kom ik nauwelijks
Eigenlijk gewoon onzijdig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn allemaal als vrouw begonnen.
Ik vind het echt nietsquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuis is toch fijner, dat weet iedereen
Als je mensenschuw bent wel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat denk ik bij jou ook wel eens inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mij in de baarmoeder eerst de lul zich ontwikkelde en daarna de rest eromheen.
Dat sowieso. En thuis is mijn hond, de thee is beter ookquote:
Alsof beetje op de weg zitten zo erg is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet thuiswerken of 5 min van werk wonen
Oneensquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zonde van de tijd, gaat allemaal van knuffeltijd afquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof beetje op de weg zitten zo erg is.
[..]
Oneens
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof beetje op de weg zitten zo erg is.
[..]
Oneens
corona was zo slecht niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hij moet plassen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk rijdt ie weer.
Stig in pursuit.quote:
Ik hoor mijn files nooit op de radio?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb wel voor het eerst mijn file op de radio gehoord
Gruh!quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoor mijn files nooit op de radio?Die staan gewoon in de documentenmap. Malle kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |