Ik heb het 1x gebruikt. Dat was 1x teveel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het nooit gebruikt, maar goed; ik ben misschien niet het beste voorbeeld van hippe trends volgen
Hip is het volgens mij al tien jaar niet meer. Maar wel handig om naakts te sturenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het nooit gebruikt, maar goed; ik ben misschien niet het beste voorbeeld van hippe trends volgen
Daar zijn andere apps voorquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hip is het volgens mij al tien jaar niet meer. Maar wel handig om naakts te sturen
Stuur je die nog regelmatig dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hip is het volgens mij al tien jaar niet meer. Maar wel handig om naakts te sturen
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn andere apps voor
Poiesz en Dirk zitten hier niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:13 schreef Donna het volgende:
Ik woon nu dichtbij een Poiesz. Daarna AH, Lidl en Aldi naast elkaar.
Kom het meeste bij de Poiesz en daarna AH.
Aldi en Lidl zie ik veel te veel lekkers/leuks en dan neem ik dat allemaal mee. Op 1 of andere manier heb ik dat bij andere supermarkten niet.
Nou, anderequote:
Goed verhaal, lekker kortquote:
Volgens mij is het niet 1 familie, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Poiesz en Dirk zitten hier niet.
Ik ken die eerste naam vooral van mijn Informatie/computer docent op het HBO, die heette zo. Geen idee of hij iets te maken heeft met de supermarkt. Hij was wel van geboorte een Rotterdammer en dat kon je nog wel horen.
MBO zat in Weert
Normaal duurt het langerquote:
Ik ken het ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Poiesz is hier echt een onbekend fenomeen
in den haag heb ik er volgens mij 1 gezien, ergens bij rijswijk ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Poiesz is hier echt een onbekend fenomeen
Neeeeee nog niet. Februariquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je daar al eens geweest??
Met de motor?quote:
Ja zat te denken daar Royal Enfield Himalayan 411 te halen, maar misschien is een busje toch handiger. Moet even kijken hoe het looptquote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
in den haag heb ik er volgens mij 1 gezien, ergens bij rijswijk ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |