Met een groepsreis dan wel want alleen alleen was voor mij niksquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Kun je niet eens afzonderlijk op reis dan? Of wil je dat niet?
Ja net als dat je van vakanties vaak alleen de leuke dingen onthoudt. De dingen als een matig toiletbezoek of een paar slechte nachten slaap die vergeet je zo weerquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True True, ik zat van 20-27 ook regelmatig te balen van het gebrek aan relatie en vrienden
Qua sociaal leven was die periode de beste voor mij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True True, ik zat van 20-27 ook regelmatig te balen van het gebrek aan relatie en vrienden
Voor mij dus voornamelijk door de vele vakanties, in NL behelpen met reünies van die vakanties.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Qua sociaal leven was die periode de beste voor mij.
Koos Werkloosquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:04 schreef gianni61 het volgende:
Maar word je dan digital nomad en blijf je hier werken of ga je daar iets zoeken? Of misschien helemaal niet werken, dat kan natuurlijk ook.
Is dat een beetje te doen in Australië? Dacht dat ze vrij lastig deden met visum? Vriendin van me was daar bijna op "gepakt".quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koos WerkloosHeb genoeg spaargeld om een flinke tijd op te teren. Mocht ik wat geld nodig hebben zal ik tijdelijk daar gaan werken, denk ik
Ik heb Working Holiday Visa dus dan mag het gewoonquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen in Australië? Dacht dat ze vrij lastig deden met visum? Vriendin van me was daar bijna op "gepakt".
Gelukkig. Die vriendin had mazzel anders had ze weer meteen terug gekund.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb Working Holiday Visa dus dan mag het gewoon
oh.. ik kan juist levendig wat anders herinnerenquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat je van vakanties vaak alleen de leuke dingen onthoudt. De dingen als een matig toiletbezoek of een paar slechte nachten slaap die vergeet je zo weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat ik niks leuks herinner maar dat is wel een grote herinnering hoor..
Ja, precies die instelling zou ik dus wat meer willen hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koos WerkloosHeb genoeg spaargeld om een flinke tijd op te teren. Mocht ik wat geld nodig hebben zal ik tijdelijk daar gaan werken, denk ik
Heeft mij ook een halfjaar geduurd om deze beslissing te durven maken hoor en ik ben nog steeds wel een beetje huiverigquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, precies die instelling zou ik dus wat meer willen hebben.
weltrustenquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:26 schreef gianni61 het volgende:
Maar nu eerst in stand-by
Oftewel slapen. Goedenacht
quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. ik kan juist levendig wat anders herinnerenMja, ik ben ook een keer met de ambulance afgevoerd, maar toch kan ik me vooral de leuke dingen van die vakantie herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, precies die instelling zou ik dus wat meer willen hebben.
Welterusten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:26 schreef gianni61 het volgende:
Maar nu eerst in stand-by
Oftewel slapen. Goedenacht
ik denk dat het ook wel verschilt of je het zelf meemaakt of iemand in je omgevingquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook een keer met de ambulance afgevoerd, maar toch kan ik me vooral de leuke dingen van die vakantie herinneren
Dat zal ook wel meewerken inderdaad. Plus iedereen ervaart een situatie op zijn eigen manier, dat is een onmeetbaar ietsquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het ook wel verschilt of je het zelf meemaakt of iemand in je omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |