quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn lijstOja Dominicaanse Republiek ook ooit een week gezeten. En 2 weken JamaicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Er is ooit een KSC BBQ meet geweest in een gehucht in de Achterhoek. Dat was ook echt in the middle of the cowsquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik al geweest
en ook in Tietjerksteradeel
Bij Trevland toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ooit een KSC BBQ meet geweest in een gehucht in de Achterhoek. Dat was ook echt in the middle of the cows
de broers van mijn oma hadden een boerderij met koeien op het Friese platteland. daar kon je gillen zo hard je wilde en geen buur die last van je had.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ooit een KSC BBQ meet geweest in een gehucht in de Achterhoek. Dat was ook echt in the middle of the cows
Was dit bij Trev?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar keer rond 2012-2016 gemeet, daarna raakte ie kwijtquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Jeetje Trev, die had ik nog op MSN. Ancient history
VHS, wowquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
ik zou net NCIS OG gaan kijken maar de bieb heeft me een VHS met de reguliere NCIS meegegeven... dus toen heb ik die maar gekeken.
Nu moet ik op zoek naar een bieb waar NCIS OG afl 4 wel echt de juiste is
Ja toen hij die vriendin kreeg, ineens was 'ie wegquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar keer rond 2012-2016 gemeet, daarna raakte ie kwijt
Ja dat mis ik wel aan waar ik samenwoonde met de vader van m'n meiden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
de broers van mijn oma hadden een boerderij met koeien op het Friese platteland. daar kon je gillen zo hard je wilde en geen buur die last van je had.
ja een piratenVHSquote:
snappikwel ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat mis ik wel aan waar ik samenwoonde met de vader van m'n meiden.
Heb nog wel ergens tig banden en een recorder, niet aangesloten. Loopt dat nog een beetje op nieuwe tv's?quote:
ik keek op de leptopquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb nog wel ergens tig banden en een recorder, niet aangesloten. Loopt dat nog een beetje op nieuwe tv's?
Ook een FOkster CrystalAnn oidquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja toen hij die vriendin kreeg, ineens was 'ie weg
Wij hadden gelukkig geen boerderij. Wel een mooi vrijstaand huis met groot erf.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
snappikwel ja.
vond het ook altijd heerlijk daar. De geur had best wat minder gemogen maar dat rook je pas als je weer thuis was... daar was je er aan gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |