Als we NPO Start mogen geloven zijn dit weer nieuwe afleveringen, die verder gaan nadat we (als het goed is) gestopt zijn op 7 november.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn het weer herhalingen ? Deze aflevering ken ik niet
Ah oke. vond deze aflevering niet heel leuk. Die in het begin weer van die binaire gekkiesquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als we NPO Start mogen geloven zijn dit weer nieuwe afleveringen, die verder gaan nadat we (als het goed is) gestopt zijn op 7 november.
Was toch geen poremquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:14 schreef Dutch_view het volgende:
Haai Sven kon niets beter verzinnen dan in een rode gebreide slobbertrui op date te gaan
Het moet allemaal nog een beetje op gang komen hopelijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah oke. vond deze aflevering niet heel leuk. Die in het begin weer van die binaire gekkies
Wel nieuwe afleveringen, geen nieuw seizoensnummer (nog steeds 15). Gaan weer verder waar we gebleven warenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Is er een nieuw seizoen? Zie het topic ineens weer in de my active topics staan.
Oh nice, morgen weer zie ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wel nieuwe afleveringen, geen nieuw seizoensnummer (nog steeds 15). Gaan weer verder waar we gebleven waren
Twitter is ook nog niet wakker, bijna geen #firstdatesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:02 schreef DKUp het volgende:
Oh ja afleveringen weer vanuit het niets. Heel de NPO3 mogen ze wel opdoeken, hoe ze met hun programma’s omgaan.
of met aantal paar sneakersquote:Op maandag 5 januari 2026 20:09 schreef Dutch_view het volgende:
Mensen die lopen pochen als dj met hoeveel optredens ze hebben
Lekker toch. Mooi Yolo houdingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker nonchalant tegen de barkruk aanhangen
Dat zijn (ex) vrouw het niet meteen door hadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
uit de kast gekomen
vieze filmpjes in een attractiepark opgenomen
ontslagen
carriereswitch
Zo, en hoe ?! Maar ik Iris ook wel sexy hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Elsa hoeft toch niet mee te doen aan dit programma, die kan iedere vent om haar vingers winden…
Eens, eens…quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zo, en hoe ?! Maar ik Iris ook wel sexy hoor.
Same. Concept is uitgemolken, weet het nou wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jij het nog leuk? Ben een beetje klaar met first dates
Geen idee, kijk nu pas weer na lang. Maar de hoogtijdagen zijn voorbij ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jij het nog leuk? Ben een beetje klaar met first dates
Effe LinkedIn uitspittenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Bieke is volgens mijnmijn vroegere lerares Nederlands geweest of zo.
Ik ken haar in ieder geval ergens van…
Ze is maatschappelijk werker geweestquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Bieke is volgens mijnmijn vroegere lerares Nederlands geweest of zo.
Ik ken haar in ieder geval ergens van…
Ja, dat zag ik, maar wellicht is ze daarvoor lerares geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ze is maatschappelijk werker geweest
Niet dat ik weetquote:Op maandag 12 januari 2026 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Is er al eerder een roodharige semi-albino geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |