abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2025 @ 16:05:21 #121
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219222513
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Hoe moet ik deze vage stemmingmakende piramide anders lezen? Ik hoor namelijk al jaren dat wanneer je grappen maakt over vrouwen, je bijdraagt aan "rape culture", omdat je dan verkrachters het idee geeft dat verkrachten normaal is door zulke grappen te maken. Over dingen finaal uit de context rukken en framen gesproken
Heel vreemd, maar wel waar: als ik hier op FOK! Vrouwonvriendelijke posts lees dan voel ik me onveilig. Er komt dan een sfeer van achteloosheid en lacherigheid waar ik me niet prettig bij voel.
pi_219222641
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Heel vreemd, maar wel waar: als ik hier op FOK! Vrouwonvriendelijke posts lees dan voel ik me onveilig. Er komt dan een sfeer van achteloosheid en lacherigheid waar ik me niet prettig bij voel.
Begrijpelijk dat je je daar niet prettig bij voelt, maar om te stellen dat die posters medeplichtig zijn aan de volgende verkrachting die heeft plaatsgevonden, gaat me echt veel te ver.
  zaterdag 8 november 2025 @ 16:34:44 #123
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219222702
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:22 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Begrijpelijk dat je je daar niet prettig bij voelt, maar om te stellen dat die posters medeplichtig zijn aan de volgende verkrachting die heeft plaatsgevonden, gaat me echt veel te ver.
Nou, dat slaat natuurlijk nergens op. Alleen, er is toch ergens een verband.
  zaterdag 8 november 2025 @ 16:48:03 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219222768
Als je alleen maar dat lijntje trekt naar verkrachting en moord, snap ik dat je dat van je af schuift. Dat is ook een beetje mijn bezwaar tegen het op de proppen komen met die piramide als het topic begint met aan de orde stellen dat er soms een vrouwonvriendelijke sfeer heerst op dit forum.

Maar kijk nou gewoon eens naar de lagere regionen, het type gedrag dat daar genoemd staat. Hoe denk je dat dat voelt voor mensen? Snap je dat mensen zich daar niet fijn bij voelen, met allerlei mogelijke gevolgen van dien?

En dan niet vanwege angst voor verkrachting of moord, maar ‘gewoon’ vanwege het denigrerende gedrag over vrouwen.

En dan heb ik het niet over de flauwe grappen en ook niet per se over gebruik van het woord ‘wijven’. Maar dus wel over de denigrerende meningen over vrouwen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lienekien op 08-11-2025 16:54:38 ]
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:19:18 #125
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219222928
@Lienekien Tegen wie heb je het…?
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:25:55 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219222968
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:19 schreef Boca_Raton het volgende:
@:Lienekien Tegen wie heb je het…?
Multibanaan, net als jij.
pi_219223045
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:48 schreef Lienekien het volgende:
Als je alleen maar dat lijntje trekt naar verkrachting en moord, snap ik dat je dat van je af schuift. Dat is ook een beetje mijn bezwaar tegen het op de proppen komen met die piramide als het topic begint met aan de orde stellen dat er soms een vrouwonvriendelijke sfeer heerst op dit forum.

Maar kijk nou gewoon eens naar de lagere regionen, het type gedrag dat daar genoemd staat. Hoe denk je dat dat voelt voor mensen? Snap je dat mensen zich daar niet fijn bij voelen, met allerlei mogelijke gevolgen van dien?

En dan niet vanwege angst voor verkrachting of moord, maar ‘gewoon’ vanwege het denigrerende gedrag over vrouwen.

En dan heb ik het niet over de flauwe grappen en ook niet per se over gebruik van het woord ‘wijven’. Maar dus wel over de denigrerende meningen over vrouwen.
Kan je je voorstellen hoe mannen zich voelen als er weer eens zo'n lulprogramma op tv is met een kring vrouwen die gezellig met hun benen over elkaar zitten te lullen dat mannen het probleem zijn.
Dat mag wel, want applaus.
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:37:46 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219223055
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Kan je je voorstellen hoe mannen zich voelen als er weer eens zo'n lulprogramma op tv is met een kring vrouwen die gezellig met hun benen over elkaar zitten te lullen dat mannen het probleem zijn.
Ik weet het niet, ik ken die programma’s niet.
pi_219223074
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik weet het niet, ik ken die programma’s niet.
Makkelijk antwoord.
Het punt is dat het maatschappelijk aanvaard is dat mannen als groep aanspreekbaar zijn maar als je dat als vrouwen doet is het seksistisch en stuitend. Nou kijk, zo lust ik er nog ook wel een paar.

[ Bericht 17% gewijzigd door Joopklepzeiker op 08-11-2025 17:45:52 ]
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:40:24 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219223088
quote:

[..]
We hadden het over denigrerend gedrag t.a.v. vrouwen. Niet andersom.
pi_219223199
quote:

[..]
Lijkt wel een beetje op dat voetbalprogramma met derksen.
Twiddel
  zaterdag 8 november 2025 @ 17:54:01 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219223200
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Makkelijk antwoord.
Het punt is dat het maatschappelijk aanvaard is dat mannen als groep aanspreekbaar zijn maar als je dat als vrouwen doet is het seksistisch en stuitend. Nou kijk, zo lust ik er nog ook wel een paar.
Denk je dat ik het zeg omdat het makkelijk is, of omdat ik die programma’s gewoon echt niet ken?
pi_219223384
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
We hadden het over denigrerend gedrag t.a.v. vrouwen. Niet andersom.
Oh, lekker makkelijk.
Als je het verhaal omdraait heb je mischien wel de waarheid maar het komt niet gelegen. Tyf dan lekker op met dat getrut.
  zaterdag 8 november 2025 @ 18:19:30 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219223396
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Oh, lekker makkelijk.
Als je het verhaal omdraait heb je mischien wel de waarheid maar het komt niet gelegen. Tyf dan lekker op met dat getrut.
Jij verandert het onderwerp en nu sta je op je achterste benen :?
  zaterdag 8 november 2025 @ 18:36:32 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219223541
Classic whataboutary.
pi_219223726
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:48 schreef Lienekien het volgende:

Jawel hoor, dat heb ik in mijn post hierboven ook gewoon erkent
pi_219224993
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Daar hebben we er een: ‘vrouwen zijn nooit grappig’.
Correctie: vrouwen zijn zelden grappig, niet nooit. :+
pi_219225133
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 16:31 schreef embedguy het volgende:

[..]
Vrouwen hebben een andere inbreng dan mannen. Het is imho hardstikke fijn dat die andere inbreng er ook is. Ik denk oprecht dat fok een minder fijne plek zou zijn zonder de fok dames. Evengoed als dat fok een mindere plek zou zijn met alleen maar dames.

De minder fijne haatbrengende users op fok zijn ook veelal mannen, ik denk niet dat dat toeval is. Vrouwen zijn gemiddeld simpelweg vriendelijker en hebben een hoger eq. Let wel: gemiddeld, ik zeg nergens dat mannen een laag eq hebben of wat dan ook.
Vrouwen concurreren meer met elkaar op fysiek vlak. Als vrouw moet je er vooral goed uitzien om "succesvol" te zijn. Vriendelijk, ja, maar in de basis is bijna iedereen wel vriendelijk. Mannen moeten ambitieus, hoogopgeleid, leidend, sterk, sportief, handig, moedig en nog tig andere dingen zijn, die als vanzelfsprekend gezien worden (en daardoor onzichtbaar). Tegelijkertijd resulteert dat tot ongewenste gedragingen: bewijzingsdrang en haantjesgedrag bijvoorbeeld.
  zondag 9 november 2025 @ 08:50:18 #139
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_219228002
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Vrouwen concurreren meer met elkaar op fysiek vlak. Als vrouw moet je er vooral goed uitzien om "succesvol" te zijn. Vriendelijk, ja, maar in de basis is bijna iedereen wel vriendelijk. Mannen moeten ambitieus, hoogopgeleid, leidend, sterk, sportief, handig, moedig en nog tig andere dingen zijn, die als vanzelfsprekend gezien worden (en daardoor onzichtbaar). Tegelijkertijd resulteert dat tot ongewenste gedragingen: bewijzingsdrang en haantjesgedrag bijvoorbeeld.
Klopt, hoe vaak hoor je niet "Mijn man werkt acht uur per dag en dan denkt ie dat ie thuis niks meer hoeft te doen." Terwijl de dames in kwestie dan slechts een parttime baan hebben of huisvrouw zijn.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 08:55:01 #140
5428 crew  miss_sly
pi_219228015
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 08:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Klopt, hoe vaak hoor je niet "Mijn man werkt acht uur per dag en dan denkt ie dat ie thuis niks meer hoeft te doen." Terwijl de dames in kwestie dan slechts een parttime baan hebben of huisvrouw zijn.
Zelden, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 november 2025 @ 09:08:00 #141
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219228071
quote:

[..]
...Vriendelijk, ja, maar in de basis is bijna iedereen wel vriendelijk.
Of doet op z'n minst alsof.
Top 2000-suggesties: Vanaf hier ----- 2025-jaarlijst
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 09:12:55 #142
5428 crew  miss_sly
pi_219228096
quote:

[..]
Ik weet niet of ik het nu goed lees, maar bedoel je te zeggen dat van vrouwen alleen wordt verwacht dat ze vriendelijk zijn en verder niks, en dat van mannen veel meer wordt verwacht?
  zondag 9 november 2025 @ 09:54:48 #143
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219228367
quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2025 09:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het nu goed lees, maar bedoel je te zeggen dat van vrouwen alleen wordt verwacht dat ze vriendelijk zijn en verder niks, en dat van mannen veel meer wordt verwacht?
Vond het ook al een rare post ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219228513
quote:

[..]
Dit is wel hoe veel mannen het ervaren.

Ik denk dat wat zoiets betreft de beleving van mannen en vrouwen van elkaar verschillen.

Mannen groeien wel op met het idee dat ze stoer en masculien moeten zijn. Als je tijdens de jeugd als jongen nogal angstig was en niet goed voor jezelf kon opkomen, dan was je al snel de lul en het slachtoffer van pestgedrag van leeftijdgenoten.

Herinner jij je nog de eerste jaren tijdens jouw middelbare schoolperiode? In vergelijking tot jongens worden vrouwen meestal eerder volwassen. Dat was ook op school merkbaar: jongens waren vaak nog kinderen, terwijl meiden met make-up er al vrijwel als volwassen vrouwen uitzagen. Meiden waren vaak meer geinteresseerd in oudere jongens die er meer als volwassen mannen uitzagen. Onder de jongens van hun eigen leeftijd, gaf dat veel strijd en concurrentie. Als je destijds niet alleen door jongens werd gepest, maar ook door de meiden, werd daarmee het idee bevestigd dat je niks voorstelde. En al helemaal als je je seksueel niet aangetrokken voelde tot vrouwen maar tot jouw eigen geslacht. Het scheldwoord "Homo!" betekende dat je volkomen minderwaardig bent en de titel "man" absoluut niet waard bent.

Na de puberteit vlakt dat een stuk meer af. Degenen die de puberteit redelijk gelukkig waren doorgekomen, konden dat achter zich laten. Maar voor degenen die destijds gepest werden, blijft het altijd wel steken. Het is wel een cruxiale fase in jouw leven m.b.t. erachter komen wie je bent als persoon, hoe je in het leven wilt staan en hoe je met andere mensen in contact staat.

~~~~~~

Ik ben het wel met jou eens dat het niet zwartwit is.
  zondag 9 november 2025 @ 10:14:13 #145
438527 MissButterflyy
pi_219228531
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik denk dat wat zoiets betreft de beleving van mannen en vrouwen van elkaar verschillen.

Mannen groeien wel op met het idee dat ze stoer en masculien moeten zijn. Als je tijdens de jeugd als jongen nogal angstig was en niet goed voor jezelf kon opkomen, dan was je al snel de lul en het slachtoffer van pestgedrag van leeftijdgenoten.

Herinner jij je nog de eerste jaren tijdens jouw middelbare schoolperiode? In vergelijking tot jongens worden vrouwen meestal eerder volwassen. Dat was ook op school merkbaar: jongens waren vaak nog kinderen, terwijl meiden met make-up er al vrijwel als volwassen vrouwen uitzagen. Meiden waren vaak meer geinteresseerd in oudere jongens die er meer als volwassen mannen uitzagen. Onder de jongens van hun eigen leeftijd, gaf dat veel strijd en concurrentie. Als je destijds niet alleen door jongens werd gepest, maar ook door de meiden, werd daarmee het idee bevestigd dat je niks voorstelde. En al helemaal als je je seksueel niet aangetrokken voelde tot vrouwen maar tot jouw eigen geslacht. Het scheldwoord "Homo!" betekende dat je volkomen minderwaardig bent en de titel "man" absoluut niet waard bent.

Na de puberteit vlakt dat een stuk meer af. Degenen die de puberteit redelijk gelukkig waren doorgekomen, konden dat achter zich laten. Maar voor degenen die destijds gepest werden, blijft het altijd wel steken. Het is wel een cruxiale fase in jouw leven m.b.t. erachter komen wie je bent als persoon, hoe je in het leven wilt staan en hoe je met andere mensen in contact staat.

~~~~~~

Goed, dat is heel erg naar als je als jongen dan zo wordt gepest.
Maar meisjes pesten elkaar ook, en er zijn ook genoeg jongens die meisjes pesten.
pi_219228565
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

~~~~~~

Dit is wel herkenbaar ik ben ook gepest op school en ook door meiden die konden soms erg gemeen zijn
pi_219228689
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 10:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Goed, dat is heel erg naar als je als jongen dan zo wordt gepest.
Maar meisjes pesten elkaar ook, en er zijn ook genoeg jongens die meisjes pesten.
Snap ik.

Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen, is dat mannen en vrouwen het altijd van een heel ander perspectief blijven ervaren en elkaar op die vlakken nooit helemaal kunnen begrijpen, want de ervaringen zijn nou eenmaal anders.

Het gras lijkt daarbij altijd groener aan de overkant
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 10:42:11 #148
5428 crew  miss_sly
pi_219228703
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Snap ik.

Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen, is dat mannen en vrouwen het altijd van een heel ander perspectief blijven ervaren en elkaar op die vlakken nooit helemaal kunnen begrijpen, want de ervaringen zijn nou eenmaal anders.

Het gras lijkt daarbij altijd groener aan de overkant
Dat dat zo lijkt, kan natuurlijk. Maar zeker als volwassenen weten we dat dat niet zo is. Dat er mannen zijn die denken dat van vrouwen niet anders verwacht wordt dan dat ze vriendelijk zijn, vind ik nogal bijzonder.
  zondag 9 november 2025 @ 10:53:48 #149
438527 MissButterflyy
pi_219228767
quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2025 10:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat dat zo lijkt, kan natuurlijk. Maar zeker als volwassenen weten we dat dat niet zo is. Dat er mannen zijn die denken dat van vrouwen niet anders verwacht wordt dan dat ze vriendelijk zijn, vind ik nogal bijzonder.
En vergeet niet het stukje over dat ze er goed moeten uitzien.
pi_219228782
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Oh, lekker makkelijk.
Misschien zou het helpen als je je whataboutism wat concreter maakt met bijvoorbeeld de naam van het programma waar het over gaat. Dan weten we allemaal wat je wie verwijt. Nu is het maar gissen over een hypothetisch ons onbekend tv-programma.
  zondag 9 november 2025 @ 10:56:07 #151
438527 MissButterflyy
pi_219228785
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 08:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik ken eigenlijk geen vrouwen die thuis blijven. Ze werken toch allemaal.
En ‘maar’ een parttime baan is ook vaak wel 32 uur per week. Veel mannen werken trouwens ook minder, bijvoorbeeld ook 32 uur.
Maar er wordt nog niet genoeg gezien dat mannen dan ook meer in het huishouden doen.

Vrouwen zijn meer gaan werken, maar mannen zijn niet meer in het huishouden gaan doen. Natuurlijk niet allemaal, maar het kan veel beter.
pi_219228794
quote:

[..]
Vertel eens wat er van vrouwen verwacht wordt, voordat je in de verdediging schiet?
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 11:05:31 #153
5428 crew  miss_sly
pi_219228832
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 10:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Vertel eens wat er van vrouwen verwacht wordt, voordat je in de verdediging schiet?
Ik schiet toch niet in de verdediging. Ik stel je een vraag omdat ik je misschien niet goed begrijp.
  zondag 9 november 2025 @ 11:07:58 #154
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219228845
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ken eigenlijk geen vrouwen die thuis blijven. Ze werken toch allemaal.
En ‘maar’ een parttime baan is ook vaak wel 32 uur per week. Veel mannen werken trouwens ook minder, bijvoorbeeld ook 32 uur.
Maar er wordt nog niet genoeg gezien dat mannen dan ook meer in het huishouden doen.

Vrouwen zijn meer gaan werken, maar mannen zijn niet meer in het huishouden gaan doen. Natuurlijk niet allemaal, maar het kan veel beter.
Volgens mij klopt dit absoluut niet, vroeger waren er bijvoorbeeld maar weinig mannen die kookten. Tegenwoordig is dit gemeengoed, ken veel stellen waar de mannen zelfs veel meer koken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 11:13:29 #155
5428 crew  miss_sly
pi_219228871
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Volgens mij klopt dit absoluut niet, vroeger waren er bijvoorbeeld maar weinig mannen die kookten. Tegenwoordig is dit gemeengoed, ken veel stellen waar de mannen zelfs veel meer koken.
Er zijn gelukkig inderdaad veel gezinnen waarin beide ouders een deel van het huishouden en zorg doen. zorgen dat kinderen op tijd op school of opvang zijn, koken, boodschappen doen, dingen in het huishouden. Het is ook zeker niet zo dat mannen in het algemeen dat niet doen.
Maar het is net zo min het geval dat vrouwen in het algemeen een parttime van van een paar uur hebben en daarnaast verwachten dat hun man de helft van het huishouden doen.

Het zou zo mooi zijn als aan beide kanten een eerlijker en meer realistisch beeld van elkaar wordt gezien.
  zondag 9 november 2025 @ 11:17:34 #156
459912 FlippingCoin
pi_219228902
quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2025 11:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn gelukkig inderdaad veel gezinnen waarin beide ouders een deel van het huishouden en zorg doen. zorgen dat kinderen op tijd op school of opvang zijn, koken, boodschappen doen, dingen in het huishouden. Het is ook zeker niet zo dat mannen in het algemeen dat niet doen.
Maar het is net zo min het geval dat vrouwen in het algemeen een parttime van van een paar uur hebben en daarnaast verwachten dat hun man de helft van het huishouden doen.

Het zou zo mooi zijn als aan beide kanten een eerlijker en meer realistisch beeld van elkaar wordt gezien.
Ja! Een goede start zou zijn mannen veel meer ouderschapsverlof geven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 9 november 2025 @ 11:21:27 #157
441440 aquawoman
Bitch please
pi_219228932
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Sorry, maar dat is een makkelijke manier om net te doen of je iets in het huishouden doet. En ik kan het weten, want dit is wat ik doe in ons huishouden - koken en boodschappen. Mijn vriend doet het overgrote deel van het huishouden. Koken en boodschappen doen is leuk, de WC schoonmaken en de afwas doen niet :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 11:25:11 #158
5428 crew  miss_sly
pi_219228963
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat is gelukkig al naar vijf weken opgeschroefd.
  zondag 9 november 2025 @ 11:28:59 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219228989
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Absoluut. Het helpt niet dat dit soort zaken nog in de wet verankerd zijn. Nog zo'n voorbeeld is het fiscaal partnerschap dat maximale voordelen biedt aan het Hollandse kerngezond met 1 persoon die max. 3 dagen werkt en de ander werkt fulltime. We weten allemaal wie er in de praktijk parttime werkt.
Resistance is futile.
  zondag 9 november 2025 @ 11:32:14 #160
459912 FlippingCoin
pi_219229013
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:21 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Sorry, maar dat is een makkelijke manier om net te doen of je iets in het huishouden doet. En ik kan het weten, want dit is wat ik doe in ons huishouden - koken en boodschappen. Mijn vriend doet het overgrote deel van het huishouden. Koken en boodschappen doen is leuk, de WC schoonmaken en de afwas doen niet :)
dismissed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')