abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219214225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:00 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik denk niet dat die speklapjes of schouderkarbonade heel populair zijn bij mensen met een islamitische achtergrond.
Praktijkonderzoek in de buurtsuper heeft bewezen dat ze daardoor uit het assortiment zijn verdwenen. Met het huidig POL-beleid is dat voldoende bronmateriaal. Welkom in POL.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:05:17 #127
3542 Gia
User under construction
pi_219214226
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Daarom.

Jij had toch al geconstateerd dat jij geen enkel speklapje en schouderkarbonade meer kon vinden in jouw lokale supermarkt door de massa-immigratie? Dit zou het gevolg zijn als we de spreidingswet extrapoleren. Willen we dat als Nederland?
Ik heb nooit gezegd dat het er niet meer was.
pi_219214232
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:05 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat het er niet meer was.
Hoe zat het dan precies?

Stond het tussen de melk om de Joden te stangen!?
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:07:58 #129
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219214235
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:01 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
https://www.wyniasweek.nl(...)men-of-op-te-zeggen/

Schoof heeft zich hier ook bij aangesloten.
Het is gewoon funest voor een humaan asielbeleid als alles en iedereen en zijn moeder hier maar mogen blijven rondhangen.
Wynia's Week :') wat een smerig en ranzig medium is dat. Van homohaat tot moslimhaat, voor ieder wat wils.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 14:08:22 #130
375570 crew  Cyan9
pi_219214238
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja. Klassieke waarden zouden het uitgangspunt moeten zijn.
We zien de opleving in Oost-Europa en verder die nį 91 die zijn gaan overnemen.
Juist ja. Moet ik dan weer terug de kast in, of hoe zit dat met die klassieke waarden?
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:09:37 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219214242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:07 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Hoe zat het dan precies?

De varkens pleegden genocide. Daarom zijn ze apart gezet.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:10:15 #132
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219214245
De dieren welteverstaan, niet de moslims.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:11:30 #133
3542 Gia
User under construction
pi_219214250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:07 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Hoe zat het dan precies?

Het lag niet op de plek waar altijd het vlees lag en nog steeds, behalve het varkensvlees. Dat lag ergens anders in de supermarkt. Een stuk verwijderd van de vleesschappen. Moest vragen waar de speklappen lagen, want kon ze niet vinden op de gewone vleesafdeling.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:15:23 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219214271
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Het lag niet op de plek waar altijd het vlees lag en nog steeds, behalve het varkensvlees. Dat lag ergens anders in de supermarkt. Een stuk verwijderd van de vleesschappen. Moest vragen waar de speklappen lagen, want kon ze niet vinden op de gewone vleesafdeling.
Als je supermarkt het varkensvlees weer naast kippenvlees zet ben jij dan niet meer boos op asielzoekers? Of hoe werkt dit?
pi_219214274
quote:

[..]
Oh, ze waren ze in de bonus? Kijk, zo komen we ergens. Klote AH, beetje speklapjes in de bonus gooien bij de ingang!

Islamofobe klotewinkel!
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:16:27 #136
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219214281
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Oh, ze waren ze in de bonus? Kijk, zo komen we ergens.
:D
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:17:19 #137
3542 Gia
User under construction
pi_219214286
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Oh, ze waren ze in de bonus? Kijk, zo komen we ergens.
Nee, was geen AH. Daar liggen ze gewoon in hetzelfde schap als het rundvlees, namelijk. Althans, het rundergehakt ligt naast de varkenshaas.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:19:45 #138
3542 Gia
User under construction
pi_219214294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als je supermarkt het varkensvlees weer naast kippenvlees zet ben jij dan niet meer boos op asielzoekers? Of hoe werkt dit?
Nee, was een topic dat op een bepaald moment ging over aanpassingen die gedaan worden om moslims te pleasen. Dit was er een voorbeeld van. Andere voorbeelden zijn Hogeschool Utrecht met hun nationale feestdag i.p.v. Kerstmis, of de Hema met hun feeststol i.p.v. Kerststol. Want als het anders heet, dan voelen ze zich er meer bijhoren!! Bullshit!
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:19:53 #139
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219214297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, was geen AH. Daar liggen ze gewoon in hetzelfde schap als het rundvlees, namelijk. Althans, het rundergehakt ligt naast de varkenshaas.
Begrijp jij jezelf wel? Ik snap er echt niets meer van.

Bij AH ligt het wel naast elkaar. Dus er is geen enkel probleem wat karbonaadjes betreft?
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:20:34 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219214302
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, was een topic dat op een bepaald moment ging over aanpassingen die gedaan worden om moslims te pleasen. Dit was er een voorbeeld van. Andere voorbeelden zijn Hogeschool Utrecht met hun nationale feestdag i.p.v. Kerstmis, of de Hema met hun feeststol i.p.v. Kerststol. Want als het anders heet, dan voelen ze zich er meer bijhoren!! Bullshit!
Op welk manier heeft dat impact op je leven?
pi_219214308
quote:

[..]
Dus de vleesafdeling is groter geworden en de standaard sortering (varken bij varken, kip bij kip, koe bij koe, zo doen we het al 100 jaar) zorgt er voor dat 1 van die soorten een nieuw plekje heeft. Verschrikkelijk, daar moet je een zondebok voor zoeken....

Hoe werkt dat in jouw hoofd?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219214313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]
De Hogeschool Utrecht heeft dit al teruggedraaid, geen reden meer om boos te zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219214314
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Ineens geen water meer uit de kraan? Auto start niet meer? Bank zit ineens niet meer lekker?
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:26:52 #144
3542 Gia
User under construction
pi_219214328
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik vind dat we op die manier de Nederlandse cultuur, die gestoeld is op Joods-Christelijke tradities, verkwanselen vanwege vermeende inclusiviteit. Ben daar niet blij mee. Het gaat er niet om of het impact heeft op mij persoonlijk, dit soort aanpassingen heeft wel impact op anderen die er direct mee geconfronteerd worden.

Zo mag mijn buurmeisje niet haar knuffeltje Knorretje (van winnie de Poeh) mee naar school nemen, want dat is niet respectvol naar de moslimkindjes. Ook mag ze geen ham op haar broodje voor de lunch. Waarom moet het zo ver gaan dat zelfs kindjes zich aan moeten passen. Mijn buurmeisje is 6!

En ja, ik weet dat dit niet op verzoek van de moslimouders is, maar vooral krampachtig gedrag van de schoolleiding. En dat is vaak zo. Ook dat aanpassen van Kerststol naar Feeststol komt niet bij de moslims vandaan, maar wordt voor ze verzonnen, want 'dan voelen ze zich er meer bij horen'. Echt, achterlijk gedrag.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:28:47 #145
3542 Gia
User under construction
pi_219214337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
De Hogeschool Utrecht heeft dit al teruggedraaid, geen reden meer om boos te zijn.
Ja, weet ik. Overigens was ik daar niet boos over; ze hadden er helemaal niks bij hoeven zetten, gewoon 'onderwijsvrij' meer niet. Ik vind dat geloof niet op school thuishoort.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:30:47 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219214347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:26 schreef Gia het volgende:
Zo mag mijn buurmeisje niet haar knuffeltje Knorretje (van winnie de Poeh) mee naar school nemen, want dat is niet respectvol naar de moslimkindjes. Ook mag ze geen ham op haar broodje voor de lunch.
POLL
Huilen dan.
pi_219214351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik vind dat we op die manier de Nederlandse cultuur, die gestoeld is op Joods-Christelijke tradities, verkwanselen vanwege vermeende inclusiviteit. Ben daar niet blij mee. Het gaat er niet om of het impact heeft op mij persoonlijk, dit soort aanpassingen heeft wel impact op anderen die er direct mee geconfronteerd worden.

Zo mag mijn buurmeisje niet haar knuffeltje Knorretje (van winnie de Poeh) mee naar school nemen, want dat is niet respectvol naar de moslimkindjes. Ook mag ze geen ham op haar broodje voor de lunch. Waarom moet het zo ver gaan dat zelfs kindjes zich aan moeten passen. Mijn buurmeisje is 6!

En over welke school hebben we het hier?
quote:
En ja, ik weet dat dit niet op verzoek van de moslimouders is, maar vooral krampachtig gedrag van de schoolleiding. En dat is vaak zo. Ook dat aanpassen van Kerststol naar Feeststol komt niet bij de moslims vandaan, maar wordt voor ze verzonnen, want 'dan voelen ze zich er meer bij horen'. Echt, achterlijk gedrag.
U bent geen voorstander van de vrije markt economie begrijp ik?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219214385
Als christen ben ik trouwens blij als termen als kerst, pasen en goede vrijdag niet meer worden misbruikt voor commerciėle doeleinden, maak er maar feest, december of wat ze tegenwoordig ook gebruiken van wat mij betreft. Op een kalender is wat anders (men mag weten waarom je precies op die dagen lesvrij hebt).
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:37:25 #149
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219214386
Dit is nu een voorbeeld van een groep mensen waarvoor de grenzen gewoon dicht moeten.

FC Porto-aanhang sloopte acht bussen in Utrecht: 'Doodeng'

https://nos.nl/artikel/25(...)-in-utrecht-doodeng/

Joods-Christelijke cultuur en tradities. Natuurlijk.

Moslims pakken ons kerstfeest af! Kerst wordt straks verboden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_219214393
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is nu een voorbeeld van een groep mensen waarvoor de grenzen gewoon dicht moeten.

FC Porto-aanhang sloopte acht bussen in Utrecht: 'Doodeng'

https://nos.nl/artikel/25(...)-in-utrecht-doodeng/

Joods-Christelijke cultuur en tradities. Natuurlijk.

Moslims pakken ons kerstfeest af! Kerst wordt straks verboden.
Vergeet ook niet dat de karbonaden op een andere plek lagen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')