Praktijkonderzoek in de buurtsuper heeft bewezen dat ze daardoor uit het assortiment zijn verdwenen. Met het huidig POL-beleid is dat voldoende bronmateriaal. Welkom in POL.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die speklapjes of schouderkarbonade heel populair zijn bij mensen met een islamitische achtergrond.
Ik heb nooit gezegd dat het er niet meer was.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Daarom.
Jij had toch al geconstateerd dat jij geen enkel speklapje en schouderkarbonade meer kon vinden in jouw lokale supermarkt door de massa-immigratie? Dit zou het gevolg zijn als we de spreidingswet extrapoleren. Willen we dat als Nederland?
Hoe zat het dan precies?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het er niet meer was.
Wynia's Weekquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:01 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
https://www.wyniasweek.nl(...)men-of-op-te-zeggen/
Schoof heeft zich hier ook bij aangesloten.
Het is gewoon funest voor een humaan asielbeleid als alles en iedereen en zijn moeder hier maar mogen blijven rondhangen.
Juist ja. Moet ik dan weer terug de kast in, of hoe zit dat met die klassieke waarden?quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja. Klassieke waarden zouden het uitgangspunt moeten zijn.
We zien de opleving in Oost-Europa en verder die nį 91 die zijn gaan overnemen.
De varkens pleegden genocide. Daarom zijn ze apart gezet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:07 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Hoe zat het dan precies?
Stond het tussen de melk om de Joden te stangen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lag niet op de plek waar altijd het vlees lag en nog steeds, behalve het varkensvlees. Dat lag ergens anders in de supermarkt. Een stuk verwijderd van de vleesschappen. Moest vragen waar de speklappen lagen, want kon ze niet vinden op de gewone vleesafdeling.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:07 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Hoe zat het dan precies?
Stond het tussen de melk om de Joden te stangen!?
Als je supermarkt het varkensvlees weer naast kippenvlees zet ben jij dan niet meer boos op asielzoekers? Of hoe werkt dit?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het lag niet op de plek waar altijd het vlees lag en nog steeds, behalve het varkensvlees. Dat lag ergens anders in de supermarkt. Een stuk verwijderd van de vleesschappen. Moest vragen waar de speklappen lagen, want kon ze niet vinden op de gewone vleesafdeling.
Oh, ze waren ze in de bonus? Kijk, zo komen we ergens. Klote AH, beetje speklapjes in de bonus gooien bij de ingang!quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het lag niet op de plek waar altijd het vlees lag en nog steeds, behalve het varkensvlees. Dat lag ergens anders in de supermarkt. Een stuk verwijderd van de vleesschappen. Moest vragen waar de speklappen lagen, want kon ze niet vinden op de gewone vleesafdeling.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Oh, ze waren ze in de bonus? Kijk, zo komen we ergens.
Nee, was geen AH. Daar liggen ze gewoon in hetzelfde schap als het rundvlees, namelijk. Althans, het rundergehakt ligt naast de varkenshaas.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Oh, ze waren ze in de bonus? Kijk, zo komen we ergens.
Nee, was een topic dat op een bepaald moment ging over aanpassingen die gedaan worden om moslims te pleasen. Dit was er een voorbeeld van. Andere voorbeelden zijn Hogeschool Utrecht met hun nationale feestdag i.p.v. Kerstmis, of de Hema met hun feeststol i.p.v. Kerststol. Want als het anders heet, dan voelen ze zich er meer bijhoren!! Bullshit!quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je supermarkt het varkensvlees weer naast kippenvlees zet ben jij dan niet meer boos op asielzoekers? Of hoe werkt dit?
Begrijp jij jezelf wel? Ik snap er echt niets meer van.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, was geen AH. Daar liggen ze gewoon in hetzelfde schap als het rundvlees, namelijk. Althans, het rundergehakt ligt naast de varkenshaas.
Op welk manier heeft dat impact op je leven?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, was een topic dat op een bepaald moment ging over aanpassingen die gedaan worden om moslims te pleasen. Dit was er een voorbeeld van. Andere voorbeelden zijn Hogeschool Utrecht met hun nationale feestdag i.p.v. Kerstmis, of de Hema met hun feeststol i.p.v. Kerststol. Want als het anders heet, dan voelen ze zich er meer bijhoren!! Bullshit!
Dus de vleesafdeling is groter geworden en de standaard sortering (varken bij varken, kip bij kip, koe bij koe, zo doen we het al 100 jaar) zorgt er voor dat 1 van die soorten een nieuw plekje heeft. Verschrikkelijk, daar moet je een zondebok voor zoeken....quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
De Hogeschool Utrecht heeft dit al teruggedraaid, geen reden meer om boos te zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, was een topic dat op een bepaald moment ging over aanpassingen die gedaan worden om moslims te pleasen. Dit was er een voorbeeld van. Andere voorbeelden zijn Hogeschool Utrecht met hun nationale feestdag i.p.v. Kerstmis, of de Hema met hun feeststol i.p.v. Kerststol. Want als het anders heet, dan voelen ze zich er meer bijhoren!! Bullshit!
Dat vraag ik me ook altijd af. Ineens geen water meer uit de kraan? Auto start niet meer? Bank zit ineens niet meer lekker?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op welk manier heeft dat impact op je leven?
Ik vind dat we op die manier de Nederlandse cultuur, die gestoeld is op Joods-Christelijke tradities, verkwanselen vanwege vermeende inclusiviteit. Ben daar niet blij mee. Het gaat er niet om of het impact heeft op mij persoonlijk, dit soort aanpassingen heeft wel impact op anderen die er direct mee geconfronteerd worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op welk manier heeft dat impact op je leven?
Ja, weet ik. Overigens was ik daar niet boos over; ze hadden er helemaal niks bij hoeven zetten, gewoon 'onderwijsvrij' meer niet. Ik vind dat geloof niet op school thuishoort.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
De Hogeschool Utrecht heeft dit al teruggedraaid, geen reden meer om boos te zijn.
POLLquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:26 schreef Gia het volgende:
Zo mag mijn buurmeisje niet haar knuffeltje Knorretje (van winnie de Poeh) mee naar school nemen, want dat is niet respectvol naar de moslimkindjes. Ook mag ze geen ham op haar broodje voor de lunch.
En over welke school hebben we het hier?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind dat we op die manier de Nederlandse cultuur, die gestoeld is op Joods-Christelijke tradities, verkwanselen vanwege vermeende inclusiviteit. Ben daar niet blij mee. Het gaat er niet om of het impact heeft op mij persoonlijk, dit soort aanpassingen heeft wel impact op anderen die er direct mee geconfronteerd worden.
Zo mag mijn buurmeisje niet haar knuffeltje Knorretje (van winnie de Poeh) mee naar school nemen, want dat is niet respectvol naar de moslimkindjes. Ook mag ze geen ham op haar broodje voor de lunch. Waarom moet het zo ver gaan dat zelfs kindjes zich aan moeten passen. Mijn buurmeisje is 6!
U bent geen voorstander van de vrije markt economie begrijp ik?quote:En ja, ik weet dat dit niet op verzoek van de moslimouders is, maar vooral krampachtig gedrag van de schoolleiding. En dat is vaak zo. Ook dat aanpassen van Kerststol naar Feeststol komt niet bij de moslims vandaan, maar wordt voor ze verzonnen, want 'dan voelen ze zich er meer bij horen'. Echt, achterlijk gedrag.
Vergeet ook niet dat de karbonaden op een andere plek lagen!quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is nu een voorbeeld van een groep mensen waarvoor de grenzen gewoon dicht moeten.
FC Porto-aanhang sloopte acht bussen in Utrecht: 'Doodeng'
https://nos.nl/artikel/25(...)-in-utrecht-doodeng/
Joods-Christelijke cultuur en tradities. Natuurlijk.
Moslims pakken ons kerstfeest af! Kerst wordt straks verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |