quote:Op woensdag 17 december 2025 20:40 schreef Troel het volgende:
Van mijn vriend begreep ik dat als je 1 keer een player schiet, je vervolgens in een wereld komt waar mensen lopen die schieten en dat je 5 keer dat niet moet doen om in de vriendelijke wereld te komen
Nou ja auto-aim, dus veel beter schieten dan op de pc juist. En in plaats van q te drukken heb je linksboven direct alle opties die onder q staan. Dus je kan direct gewoon klikken op bandage of wat dan ook zonder eerst q of wat dan ook in te hoeven drukken. Veel sneller en beter allemaalquote:Op woensdag 17 december 2025 19:51 schreef V. het volgende:
Ik heb vooral redelijk ontspannen contact met andere spelers, maar soms kom je eikols tegen.
Ik zie overigens nog steeds niet voor me hoe je dit op een iPad speelt
Kwestie van gewenning neem ik aan.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Via Geforce now en een alternatieve browser gericht op game streaming.
Ik vergat er net nog bij te zeggen dat ik er een gamesir g8+ aan heb hangen. Speelt heerlijk relaxed op de bank.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:51 schreef V. het volgende:
Ik heb vooral redelijk ontspannen contact met andere spelers, maar soms kom je eikols tegen.
Ik zie overigens nog steeds niet voor me hoe je dit op een iPad speelt
Was een interview met een developer. Er is een behaviour based matchmaking process.quote:
Ga ik bij een volgende standoff even zeggenquote:Op donderdag 18 december 2025 07:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Was een interview met een developer. Er is een behaviour based matchmaking process.
Sinds ik zelf niet meer terugschiet kom ik ook echt minder schieters tegen.
Er zijn verschillende lijstjes met zaken die je gewoon kunt verkopen en zaken die je het beste kunt recyclen. Uiteindelijk heb je altijd teveel shit, zelfs als je al je updates hebt.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ga ik bij een volgende standoff even zeggen
Niet schieten, want dan ga je naar een irritante server
Maar t zou kunnen hoor, trouwens die matchmaking werkt ook lekker vlot.
Wat moet ik met al die stash?
Bewaar het maar gewoon in t begin, maar de boel begint wel vol te lopen met zooi.
Tnxquote:Op donderdag 18 december 2025 07:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn verschillende lijstjes met zaken die je gewoon kunt verkopen en zaken die je het beste kunt recyclen. Uiteindelijk heb je altijd teveel shit, zelfs als je al je updates hebt.
Houd wel even in de gaten wat je nu nodig hebt voor die flikkerende candleberries de upgrades van je workstations. Ik heb zelf gewoon een excelletje gemaakt waarin ik dat soort dingen bijhoud, dan kan ik na elke ritje heel makkelijk zien wat ik weg kan gooien of kan recyclen.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:31 schreef V. het volgende:
Ik heb net ZO hard gelachen om het clipje dat op 25 seconden begint...![]()
![]()
![]()
Geluid aan:
Bekijk deze YouTube-video
Mijn vrouw, die niks met games heeft en mij maar een overjarige puber vindt, lazerde bijna van de bank, zo schrok ze.
En ik kon het haar dus niet uitleggen
Check die ljsten die Troel noemt. Ik heb in het begin zooi verpatst die ik hard nodig bleek te hebben voor het upgraden van mijn workstations. Rusted gear: HOUDEN!quote:Op donderdag 18 december 2025 07:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ga ik bij een volgende standoff even zeggen
Niet schieten, want dan ga je naar een irritante server
Maar t zou kunnen hoor, trouwens die matchmaking werkt ook lekker vlot.
Wat moet ik met al die stash?
Bewaar het maar gewoon in t begin, maar de boel begint wel vol te lopen met zooi.
Zoals die vriend van je het uitlegt werkt het sowieso nietquote:Op donderdag 18 december 2025 07:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Was een interview met een developer. Er is een behaviour based matchmaking process.
Da's het enige dat ik nog niet snap; hoe kun je anders aan credits komen?quote:Op donderdag 18 december 2025 10:42 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
En 10,- aan credits krijgenEmbark
Raider deck en events.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:20 schreef V. het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik nog niet snap; hoe kun je anders aan credits komen?
Wat Drankster zegt. Of je euros er in knallenquote:Op donderdag 18 december 2025 11:20 schreef V. het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik nog niet snap; hoe kun je anders aan credits komen?
21 players per map, tot de 16de minuut spawnen er nieuwe bij na deaths enzo.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:44 schreef Droopie het volgende:
hoeveel spelers zitten er trouwens in een game?
en waarom staat er bij andere gebieden (zit alleen nog in/ bij de dam) bv 6/12 rounds?
vind het wel apart dat als je geëlimineerd bent je gewoon door mag gaan naar de volgende gebieden.
Loot heaven als je laat spawnedquote:Op donderdag 18 december 2025 12:09 schreef Drankster het volgende:
Stella Montis be like
[ afbeelding ]
Onzinquote:Op woensdag 17 december 2025 20:40 schreef Troel het volgende:
Van mijn vriend begreep ik dat als je 1 keer een player schiet, je vervolgens in een wereld komt waar mensen lopen die schieten en dat je 5 keer dat niet moet doen om in de vriendelijke wereld te komen
Een verrekijker in je safe pocket? Dat ding is niks waard, joh.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
Hoe kom ik aan Creds? Zijn dat xp credits of iets specifieks?
Om een verrekijker te kopen
En die safe pocket. Is die om een "verrekijker" mee te nemen of juist andersom om belangerijke loot veilig te stellen (Inb4 Droopie doe jij lekker wat je wilt jongen)
Gouden credits: Kopen met geld of verdienen met events/raider decksquote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
En die safe pocket. Is die om een "verrekijker" mee te nemen of juist andersom om belangerijke loot veilig te stellen (Inb4 Droopie doe jij lekker wat je wilt jongen)
Ahja, die verdien je door raids te doen en feats te voltooien zoals "Do 200 damage with medium ammo against raiders" of "Search 10 containers on Buried City". Zeg maar je Daily challengesquote:Op donderdag 18 december 2025 15:52 schreef Droopie het volgende:
Ik bedoel die cred, waar ik nu na 15 puntjes 13/800 van heb haha.
En inderdaad een goedkoop dingetjex maar ik wil wel even kijken van veraflaat mij 🤣
Tnx voor de tips, zeer gewaardeerd
Safe pocket is je anus. Daar stop je dus alleen spul in die je echt niet wil verliezen.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
Waar is dit interview want dat slaat zo haaks op een extraction shooter dat ik het niet geloof.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:31 schreef Troel het volgende:
[..]
quote:Sammelin: "Without going into excruciating detail, it is quite complex. We do analyze behavior and match accordingly."
Zei ik tochquote:Op donderdag 18 december 2025 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
Want het leuke/spannende is namelijk dat je allerlei soorten mensen tegenkomt, dat maakt het ook dynamisch en onvoorspelbaar.
Maar idd
[..]
Even beetje overdreven modus:quote:Op donderdag 18 december 2025 17:57 schreef Troel het volgende:
Je moet ook wel. Mensen die het echt niet leuk vinden om gedood te worden stoppen vrij snel met het spel als dat keer op keer gebeurd. Nu is het af en toe een keertje, tja, shit, maar dan gaan we weer verder
Nou ik snap je helemaal, ik heb het spel pas 2 dagen, ik zit nog steeds in map 1 van gebied 1 haha..quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:46 schreef Alloch87 het volgende:
Graag jullie mening.
Ik zit echt enorm te twijfelen om deze game aan te schaffen. Ik ben altijd wel fan van games waarbij je veel moet looten, en ik ben fan van shooters. Het progressie systeem van dit soort games waar gear en personages steeds worden geupgrade trekt me wel.
Echter zijn dit meestal single-player offline games (Fallout / Metro Exodus). Ik ben een casual gamer, en het fijne van offline is dat ik het moeilijkheidsniveau kan aanpassen. Bij multiplayer games ben ik snel bang dat het te moeilijk is, of te intensief, waardoor ik mijn spelvreugde verlies.
Hoe ervaren jullie dit bij Arc Raiders?
Gewoon een random body searchen, je hoeft niet iemand te vermoordenquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Even beetje overdreven modus:
Ik moet nu een knocked out raider searchen, ik heb daar moeite mee 🤣
Alleen maar aardige mensen, stond gisteren een meisje mensen de lift in te begeleiden met spraak en rookbommen 🤣
Nou, ja, zelfs die liggen er niet 🤣.. dus er komt er eentje vandaag aan de beurtquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon een random body searchen, je hoeft niet iemand te vermoorden
Lekker is dat, net nu ik hem vanavond ga kopenquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, ja, zelfs die liggen er niet 🤣.. dus er komt er eentje vandaag aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |