Nee, want die expeditie blijft gewoon elke zoveel tijd gaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Document1 het volgende:
Ik heb een vraag over die expedition. Kan ik dat alleen nu doen en mis ik die 5 skillpoints forever daarna? Ik ben level 14,denk ik, dus nog lang niet toe aan een expedition. Ik heb niet eens goede gear want op het moment dat ik denk het eens niet met een free load out te spelen ga ik 9 van de 10 x dood.
Ik vind het ook prima om even snel tussendoor een potje te doen. M’n vriendin vindt het minder leuk want ik vind op de een of andere manier een hoop momentjes om even een potje te doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:17 schreef Droopie het volgende:
Nou. Wat een apart spel. Ik had deze vorm helemaal niet verwacht haha..
Maar volgens mij genoeg uit te zoeken, potjes van 20 minuten precies goed (eerste poging schoot een hornet mij dood na 8 minuten), en het verslavende levelen en looten.. wat een weelde.
Wat is dan die reset waar iedereen het over heeft en naar aan het jagen is omdat ze ander 5 skillpoints missen?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want die expeditie blijft gewoon elke zoveel tijd gaan.
dat is die expeditie. Maar het is gewoon een soort prestige he.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:25 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat is dan die reset waar iedereen het over heeft en naar aan het jagen is omdat ze ander 5 skillpoints missen?
Die expeditie ga jij sowieso niet meer halen. In de komende 4 dagen krijg jij alles wat daarvoor nodig is niet bij elkaar, al doe je het fulltime.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef Document1 het volgende:
Ik heb een vraag over die expedition. Kan ik dat alleen nu doen en mis ik die 5 skillpoints forever daarna? Ik ben level 14,denk ik, dus nog lang niet toe aan een expedition. Ik heb niet eens goede gear want op het moment dat ik denk het eens niet met een free load out te spelen ga ik 9 van de 10 x dood.
Hoe verder je komt, hoe leuker het wordt om zelf die drones te schietenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
4 potjes gespeeld, 4 keer door een drone kapotgemaakt
4 keer met oordopjes ingespeeld, slechts 1 keer iemand tegen gekomen en die riep heel hard, dont shoot 🤭, nou dat zal wel goedkomen
Vermakelijk dit
Basis emote.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
Dat 'dont shoot' kun je dat alleen fysiek roepen dmv microfoon/headset?
Of kun je ook een emote gebruiken?
Nououououou, je met wel horen of er anderen aankomen en of Arc in de buurt is en je spot.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Basis emote.
Ik ga vanavond ook geen headset meer opdoen, t zal wel dat eventuele gebabbel
Ik zit dichtbij mn televisie en soundbar (en ja, ik weet het. Op een koptelefoon hoor je veel meer).quote:Op woensdag 17 december 2025 17:55 schreef V. het volgende:
Basis emote.
[..]
Nououououou, je met wel horen of er anderen aankomen en of Arc in de buurt is en je spot.
Speel gewoon hoe je wil. Ik speel het op een iPad met koptelefoon op. Ik denk dat ik de enige ben.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zit dichtbij mn televisie en soundbar (en ja, ik weet het. Op een koptelefoon hoor je veel meer).
Op een Ipad? Haha..quote:Op woensdag 17 december 2025 18:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Speel gewoon hoe je wil. Ik speel het op een iPad met koptelefoon op. Ik denk dat ik de enige ben.
Dat is zo anecdotaal haha. Ik heb sinds het begin met crossplay aan gespeeld op pc en zoveel vriendelijkheidquote:Op woensdag 17 december 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb de crossplay uit staan, dus ik speel enkel tegen PC mensen. Toen ik dat nog aan had staan werd ik standaard in de eerste minuut gedood. Ongeacht hoeveel je praat tegen mensen.
Wellicht ligt het aan tijdstippen van spelen?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is zo anecdotaal haha. Ik heb sinds het begin met crossplay aan gespeeld op pc en zoveel vriendelijkheid
Ik ga niet ieder uur mijn nieuwe verhalen delen hier hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is zo anecdotaal haha. Ik heb sinds het begin met crossplay aan gespeeld op pc en zoveel vriendelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:47 schreef V. het volgende:
Ok. Dan gaan we vanavond opzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank you
Hell To The Liars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |