abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2025 @ 18:23:57 #101
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219388453
Zweten als een malle net _O-
Zwaar overkomkommerd met 2 Osprey's, 3 Renegade's, 2 Anvils (+ m'n eigen Burletta), 6 Snitch scanners voor een bench upgrade, een quest item en nog wat pinky purpls waggelend naar een raider hatch met nog 2 minuten te gaan _O- Zelf niemand tegen gekomen maar er werd in die server echt overal gevochten, explosies, raider flares, rennende raiders, mortieren van de Bombardier _O_ fucking epic om daar al sneakend tussendoor te gaan.

Machtig mooie game dit.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 1 december 2025 @ 18:39:18 #102
136 V.
Like tears in rain...
pi_219388569
Ja, ik had vandaag ook een paar nagelbijtmomenten, maar niet zoals jij beschrijft,met zoveel loot _O_
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 1 december 2025 @ 18:50:50 #103
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219388638
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:39 schreef V. het volgende:
Ja, ik had vandaag ook een paar nagelbijtmomenten, maar niet zoals jij beschrijft,met zoveel loot _O_
Grandioso Apartments + Residential Master key op Buried City _O_ en daar vlak bij zit nog een woning waar vrijwel altijd een weapon crate spawned. Moet je wel even acrobatisch voor doen door wat rond te springen. Beide plekken waren nog niet geloot.

Ik kwam alleen voor fertilizer en een water pomp voor die quest _O- Het snowball effect is real
pi_219388654
Ik heb altijd wat moeite om te zien waar raiders zijn etc. Het gaat me allemaal wat snel en wat te donker. Maar ik heb nu ook ontdekt, het lag ook aan mijn bril. Deed mijn reservebril op die ongebruikt is maar toen had ik pas door wat het verschil wel niet was.. mijn bril was al zo verouderd blijkbaar, ook met de krasjes waar ik me nooit zo aan stoorde, maar nu met mijn nieuwe bril op zie ik ook in het spel alles (een aardig stuk) beter logischerwijs. Misschien ook direct maar binnenkort een keer weer naar de opticien, blijk ik daarna plotseling iedereen te pownen w/
  maandag 1 december 2025 @ 18:56:39 #105
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219388660
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:54 schreef Masberum het volgende:
Ik heb altijd wat moeite om te zien waar raiders zijn etc. Het gaat me allemaal wat snel en wat te donker. Maar ik heb nu ook ontdekt, het lag ook aan mijn bril. Deed mijn reservebril op die ongebruikt is maar toen had ik pas door wat het verschil wel niet was.. mijn bril was al zo verouderd blijkbaar, ook met de krasjes waar ik me nooit zo aan stoorde, maar nu met mijn nieuwe bril op zie ik ook in het spel alles (een aardig stuk) beter logischerwijs. Misschien ook direct maar binnenkort een keer weer naar de opticien, blijk ik daarna plotseling iedereen te pownen w/
  maandag 1 december 2025 @ 19:10:14 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219388764

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 1 december 2025 @ 19:32:18 #107
136 V.
Like tears in rain...
pi_219388892
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2025 18:50 schreef Divje het volgende:

[..]
Grandioso Apartments + Residential Master key op Buried City _O_ en daar vlak bij zit nog een woning waar vrijwel altijd een weapon crate spawned. Moet je wel even acrobatisch voor doen door wat rond te springen. Beide plekken waren nog niet geloot.

Ik kwam alleen voor fertilizer en een water pomp voor die quest _O- Het snowball effect is real
Ja dat is ook mijn steady route. Ga je dan ook double back door naar die gebarricadeerde deur aan de overkant, en dan diagonaal door naar Santa Maria?

Gouden route _O_

Op buried heb ik nu diverse goede lootspots, dus waar ik ook spawn, ik kom altijd wel snel op een goede plek

Wel vandaag 2x gespawned met amper een kwartier op de klok, dat is wel erg matig
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 1 december 2025 @ 20:05:25 #108
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219389148
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 19:32 schreef V. het volgende:

[..]
Ja dat is ook mijn steady route. Ga je dan ook double back door naar die gebarricadeerde deur aan de overkant, en dan diagonaal door naar Santa Maria?

Gouden route _O_

Op buried heb ik nu diverse goede lootspots, dus waar ik ook spawn, ik kom altijd wel snel op een goede plek

Wel vandaag 2x gespawned met amper een kwartier op de klok, dat is wel erg matig
Dat Santa Maria gedeelte moet ik nog ontdekken qua locaties en loot. Die Bombardier blijft eng :D
Valt sowieso nog veel te ontdekken op die map. Ken Dam Battlegrounds nu wel op m'n duimpje na 200+ raids. Dus tijd voor wat nieuws :P Blue Gate en Stella nog niet bezocht :@ en een hekel aan Space Port.

Dat laat spawnen betekent zo snel mogelijk extracten hier _O- tenzij het een hele goede spawn is vlakbij goede loot ofzo. Zal later vanavond eens je route ontdekken :Y
  maandag 1 december 2025 @ 22:13:25 #109
136 V.
Like tears in rain...
pi_219390156
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Divje het volgende:

[..]
Dat Santa Maria gedeelte moet ik nog ontdekken qua locaties en loot. Die Bombardier blijft eng :D
Valt sowieso nog veel te ontdekken op die map. Ken Dam Battlegrounds nu wel op m'n duimpje na 200+ raids. Dus tijd voor wat nieuws :P Blue Gate en Stella nog niet bezocht :@ en een hekel aan Space Port.

Dat laat spawnen betekent zo snel mogelijk extracten hier _O- tenzij het een hele goede spawn is vlakbij goede loot ofzo. Zal later vanavond eens je route ontdekken :Y
Het is deze route, grotendeels. Ik pak de Red Tower als ik aan de andere kant spawn.

Bekijk deze YouTube-video
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219392902
Gadverdamme, na 20 uur alleen maar chille ervaringen met PvP ben ik de afgelopen drie potjes heel lelijk gekilled door andere. :r Zelfs één keer nadat we samen een leaper gepakt hebben bij een extract point schoot de ander mij direct dood.

Iedereen die geen emotes of mic gebruikt vertrouw ik niet meer. :6
  dinsdag 2 december 2025 @ 11:28:37 #111
136 V.
Like tears in rain...
pi_219393008
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:20 schreef Drankster het volgende:
Gadverdamme, na 20 uur alleen maar chille ervaringen met PvP ben ik de afgelopen drie potjes heel lelijk gekilled door andere. :r Zelfs één keer nadat we samen een leaper gepakt hebben bij een extract point schoot de ander mij direct dood.

Iedereen die geen emotes of mic gebruikt vertrouw ik niet meer. :6
Nee, heel irritant inderdaad. Soms heb je een lekkere flow, kom je chille types tegen en dan ineens van die kutervaringen -O-

Ik vind het juist heel erg leuk om relaxte types tegen te komen, maar voor de spanning zijn pvp-encounters wel een aspect dat er bijhoort, maar wat jij schetst is puur verraad.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219393026
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
[..]
Dit is puur anecdotaal en daar valt geen pijl op te trekken. Ik speel op de pc met crossplay aan en er zijn enorm veel vriendelijke lui in solo's.

Crossplay aan of uit maakt in dat opzicht echt niets uit.

Ik vind het juist superkut als mensen crossplay uit gaan lopen zetten. Laten we gewoon allemaal met elkaar spelen. Ik speel ook met een controller op pc.
Als console speler mijdt ik de pc spelers als de pest. Duurt nooit lang voordat ze aan het cheaten gaan. Heb ik helemaal geen zin in :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_219393036
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:28 schreef V. het volgende:

[..]
Nee, heel irritant inderdaad. Soms heb je een lekkere flow, kom je chille types tegen en dan ineens van die kutervaringen -O-

Ik vind het juist heel erg leuk om relaxte types tegen te komen, maar voor de spanning zijn pvp-encounters wel een aspect dat er bijhoort, maar wat jij schetst is puur verraad.
Haha ja en ik maar schreeuwen ''WE HAVE A COMMON ENEMY, I AINT IT'' _O-

Kan er nu wel weer een beetje om lachen maar ik was net echt mad. Laatste 5 min van het potje en had goede progressie voor de Trial.
  dinsdag 2 december 2025 @ 11:33:28 #114
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219393038
Mensen op pc die spelen met macro's of andere truukjes om een voordeel te behalen :r

Blijf wel lekker op de NA servers met crossplay UIT :)

Vannacht nog een extract gehad waarbij ik op het állerlaatste moment nog de lift in kon duiken terwijl de deuren sloten. Was nog niet geland en het beeld werd zwart :+ holy acrobatics
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:04:40 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219393269
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:31 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Als console speler mijdt ik de pc spelers als de pest. Duurt nooit lang voordat ze aan het cheaten gaan. Heb ik helemaal geen zin in :D
Wat een ontzettende onzin.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:05:18 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219393277
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:33 schreef Divje het volgende:
Mensen op pc die spelen met macro's of andere truukjes om een voordeel te behalen :r

Blijf wel lekker op de NA servers met crossplay UIT :)

Vannacht nog een extract gehad waarbij ik op het állerlaatste moment nog de lift in kon duiken terwijl de deuren sloten. Was nog niet geland en het beeld werd zwart :+ holy acrobatics
Man man man wat een rare vooroordelen.

De enkeling die dat doet :')

Op console gebruiken ze allemaal een Cronus /s

Na servers? Waarom in godsnaam

Ik speel al sinds release op pc, met crossplay aan, op eu servers.

Helemaal geen gekke dingen, cheaters of macro's of wat dan ook voor rare shit meegemaakt.

Maar hee allemaal lekker zelf weten :?
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:11:17 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219393312
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Helemaal geen gekke dingen, cheaters of macro's of wat dan ook voor rare shit meegemaakt.

Voel je je aangesproken ofzo? :')

Jouw ervaringen in dit spel zijn niet de standaard he.
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:27:44 #118
136 V.
Like tears in rain...
pi_219393419
Ik heb juist gehoord dat consolespelers degenen zijn die exit-campen en niet te vertrouwen zijn... gelul hou je altijd.
Ik speel met crossplay on op EU-servers (vanwege de latency, maar ik wil best NA ook een keer proberen).
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 december 2025 @ 12:35:42 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219393457
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:11 schreef Divje het volgende:

[..]
Voel je je aangesproken ofzo? :')

Jouw ervaringen in dit spel zijn niet de standaard he.
Ik vraag me gewoon af waar al jouw bevindingen en beweringen vandaan komen

En ik snap niet zo goed waarom je daarvoor zou kiezen
pi_219393843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Wat een ontzettende onzin.
Ja, want zoals bij COD, BF en zo'n beetje alle andere online shooters gebeurt dat maar zelden :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_219393862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik vraag me gewoon af waar al jouw bevindingen en beweringen vandaan komen

En ik snap niet zo goed waarom je daarvoor zou kiezen
Waarom zou ik er wel voor kiezen? Iemand met een keyboard en muis is altijd sneller dan iemand met een controller. Alleen daarom al kies ik voor console only.
pi_219393919
Goede game maar ik merk dat het wel echt stress geeft lol. Niet persé fijne stress dus na 2 potjes ben ik er ook wel weer klaar mee.
pi_219393941
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:38 schreef Anonyappelmous het volgende:
Goede game maar ik merk dat het wel echt stress geeft lol. Niet persé fijne stress dus na 2 potjes ben ik er ook wel weer klaar mee.
Herkenbaar wel hoor.

Als ik een simpele supply run doe pak ik eigenlijk altijd Dam Battlegrounds, de eerste map, met een free loadout.

Tryhards zitten meer op de andere mappen zoals Spaceport waarvoor je minimaal 14(?) potjes gespeeld moet hebben om er überhaupt heen te kunnen.
pi_219393974
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:43 schreef Drankster het volgende:

[..]
Herkenbaar wel hoor.

Als ik een simpele supply run doe pak ik eigenlijk altijd Dam Battlegrounds, de eerste map, met een free loadout.

Tryhards zitten meer op de andere mappen zoals Spaceport waarvoor je minimaal 14(?) potjes gespeeld moet hebben om er überhaupt heen te kunnen.
Ja precies. Ik vind de inventory management ook hoofdpijn geven. Duurt best lang als ik beetje loadout ready heb om te gaan. Mag van mij wel wat overzichtelijker allemaal. Maar tegelijkertijd heeft het wel hele toffe actie-combat. Merk gewoon dat ik de laatste tijd qua games vooral zin heb in wat meer laidback qua actie, meer hersenwerk of verhalend i.p.v. behendigheid.
pi_219394997
Ik heb alle workshops op lvl 2 maar workbench op lvl 1. Hoe kan je die upgraden?
  dinsdag 2 december 2025 @ 16:17:45 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219395117
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:27 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Ja, want zoals bij COD, BF en zo'n beetje alle andere online shooters gebeurt dat maar zelden :D
Dat zijn toch heel andere soort games waar een heel ander soort publiek of afkomt?
  dinsdag 2 december 2025 @ 16:18:46 #127
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219395126
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:29 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Waarom zou ik er wel voor kiezen? Iemand met een keyboard en muis is altijd sneller dan iemand met een controller. Alleen daarom al kies ik voor console only.
Omdat tegenwoordig mensen op pc ook veel met een controller spelen??

Ik heb het spel nog geen 1x met kbm gespeeld op pc, ik speel altijd met een controller.

En controller users krijgen aardig autoaim....

Dus tja 🤷🏼‍♂️

Maargoed ik speel dus op pc met crossplay aan, met een controller, op de eu servers

Persoonlijk echt nog niets vreemds tegengekomen, maar wellicht zijn jullie ervaringen anders idd.

[ Bericht 10% gewijzigd door MMaRsu op 02-12-2025 16:29:11 ]
  dinsdag 2 december 2025 @ 16:19:18 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219395129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:03 schreef Drankster het volgende:
Ik heb alle workshops op lvl 2 maar workbench op lvl 1. Hoe kan je die upgraden?
Door naar de upgrade tab te gaan brotha

Ow sorry workbench kan je niet upgraden

[ Bericht 6% gewijzigd door MMaRsu op 02-12-2025 16:29:32 ]
  dinsdag 2 december 2025 @ 18:43:42 #129
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219396094
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als je meerdere keren met een full-automatic Kettle 1 of met een animation glitched IL Toro wordt neergemaaid ga je toch wel anders denken hoor :D
Maar ja, m'n eigen ervaring is dat gebruik van de prox chat meer uithaalt qua vriendelijkheid op NA servers. Die Fransen en Russen die je niet verstaan en direct gaan schieten was ik wel zat :+

Maar hee, we doen lekker ons eigen ding en halen er plezier uit :Y
  dinsdag 2 december 2025 @ 19:07:09 #130
136 V.
Like tears in rain...
pi_219396247
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef Divje het volgende:

[..]
Als je meerdere keren met een full-automatic Kettle 1 of met een animation glitched IL Toro wordt neergemaaid ga je toch wel anders denken hoor :D
Maar ja, m'n eigen ervaring is dat gebruik van de prox chat meer uithaalt qua vriendelijkheid op NA servers. Die Fransen en Russen die je niet verstaan en direct gaan schieten was ik wel zat :+

Maar hee, we doen lekker ons eigen ding en halen er plezier uit :Y
Latency is dus wel okee?
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 december 2025 @ 19:10:58 #131
136 V.
Like tears in rain...
pi_219396274
Eerste game van de dag op Dam BG... Gozer kruist mijn pad "Hey, don't shoot” x3.

Ik "okay", open even later een deur met 2 fucking pops en 2 fireballs, Kon niet op tijd wegduiken, dus redelijk aangebrand. Duikt die gast weer op en eltoroot me in mijn face terwijl ik aan het healen ben.

Laffe lul -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 december 2025 @ 19:32:20 #132
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219396425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:07 schreef V. het volgende:

[..]
Latency is dus wel okee?
Heb af en toe zo'n rood snelheidsmetertje rechtsboven, maar op EU servers was die oranje dus of het veel uit maakt, geen idee ;) merk niet echt verschil qua gameplay, matchmaking gaat ook net zo snel.
  dinsdag 2 december 2025 @ 22:11:57 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219397932
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef V. het volgende:
Eerste game van de dag op Dam BG... Gozer kruist mijn pad "Hey, don't shoot” x3.

Ik "okay", open even later een deur met 2 fucking pops en 2 fireballs, Kon niet op tijd wegduiken, dus redelijk aangebrand. Duikt die gast weer op en eltoroot me in mijn face terwijl ik aan het healen ben.

Laffe lul -O-
Wat een zak
  dinsdag 2 december 2025 @ 22:31:06 #134
136 V.
Like tears in rain...
pi_219398073
Ik heb net ZO hard gelachen om het clipje dat op 25 seconden begint... _O- _O- _O-
Geluid aan:

Mijn vrouw, die niks met games heeft en mij maar een overjarige puber vindt, lazerde bijna van de bank, zo schrok ze.
En ik kon het haar dus niet uitleggen _O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 december 2025 @ 22:59:31 #135
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_219398219
Pff, nog maar 3 mushrooms. Wat een gedoe om die te vinden :+
pi_219399916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:48 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Ja precies. Ik vind de inventory management ook hoofdpijn geven. Duurt best lang als ik beetje loadout ready heb om te gaan. Mag van mij wel wat overzichtelijker allemaal. Maar tegelijkertijd heeft het wel hele toffe actie-combat. Merk gewoon dat ik de laatste tijd qua games vooral zin heb in wat meer laidback qua actie, meer hersenwerk of verhalend i.p.v. behendigheid.
Het informatiescherm van geselecteerde items over de rest van je inventory laten zweven is echt ridicuul. 8)7
  woensdag 3 december 2025 @ 12:42:53 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219400466
quote:
2s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Het informatiescherm van geselecteerde items over de rest van je inventory laten zweven is echt ridicuul. 8)7
Die kende uitzetten met L3 maat staat in beeld
pi_219400584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Die kende uitzetten met L3 maat staat in beeld
Ja snap ik maat maar dan is de informatie weg, doe die info bubbel gewoon naast de inventory.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 03-12-2025 13:16:05 ]
pi_219400887
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Omdat tegenwoordig mensen op pc ook veel met een controller spelen??

Ik heb het spel nog geen 1x met kbm gespeeld op pc, ik speel altijd met een controller.

En controller users krijgen aardig autoaim....

Dus tja 🤷🏼‍♂️

Maargoed ik speel dus op pc met crossplay aan, met een controller, op de eu servers

Persoonlijk echt nog niets vreemds tegengekomen, maar wellicht zijn jullie ervaringen anders idd.
Ervaringen bij andere games wel. Dus als de mogelijkheid er is en het zorgt niet voor lange wachttijden dan zet ik het uit.
  woensdag 3 december 2025 @ 16:43:55 #140
136 V.
Like tears in rain...
pi_219401850
LEVEL 75 *O* *O* *O*
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219406151
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:43 schreef V. het volgende:
LEVEL 75 *O* *O* *O*
Duurt best lang of niet? Is dat dan ook het moment dat je kan resetten?
pi_219406403
Net met een random een half uur Hornets lopen killen op Burried City night raid. Derde op de leaderboards nu voor de trial. O+ O+
  donderdag 4 december 2025 @ 11:14:33 #143
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219406420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 10:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Kan alleen in de Expedition window, volgens mij over ~9 dagen.
Als je je expedition project voldaan hebt weliswaar :P
  donderdag 4 december 2025 @ 12:00:02 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219406659
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 11:14 schreef Divje het volgende:

[..]
Kan alleen in de Expedition window, volgens mij over ~9 dagen.
Als je je expedition project voldaan hebt weliswaar :P
Kan je dat nog doen?
pi_219406708
Klinkt interessant want je krijgt ook wat buffs en extra skill points (standaard heb je er max 57 ofzo?) maar al je blueprints opgeven is echt een no go imo.
  donderdag 4 december 2025 @ 12:17:13 #146
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219406757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Kan je dat nog doen?
:Y
pi_219407102
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:08 schreef Drankster het volgende:
Klinkt interessant want je krijgt ook wat buffs en extra skill points (standaard heb je er max 57 ofzo?) maar al je blueprints opgeven is echt een no go imo.
agh, heb je weer wat om voor te spelen.
  donderdag 4 december 2025 @ 19:46:32 #148
136 V.
Like tears in rain...
pi_219410220
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 10:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Ik heb wel redelijk doorgebuffeld, ja, maar had al eerder gekund, als ik niet zo idioot veel crashes had gehad.

Ik was een paar weken geleden begonnen met de expeditie, maar het is wel vrij onduidelijk, want er staat juist iets dat ik interpreteer als: het heeft geen zin meer om te doen. Dus heb ik het gelaten. Wellicht de volgende.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 december 2025 @ 19:53:26 #149
136 V.
Like tears in rain...
pi_219410340
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:08 schreef Drankster het volgende:
Ik heb vooral onbelangrijke blueprints. Oh leuk, vertical grip... Boeiuh.

Wel de Osprey, die ik niet handig vind voor een game als deze en de Torrente, wat ik een kutwapen vind.

Ik wil de Snaphook, de Hullcracker en nog wat hogere tier wapens.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 december 2025 @ 20:06:46 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219410580
Ik heb wel een paar blueprints, bettina, osprey, torrente, anvil, wat grips en mags, maar geen paarse shit en alleen die bettina dus (nog nooit gecraft :') )
  donderdag 4 december 2025 @ 20:38:37 #151
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219411059
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 19:53 schreef V. het volgende:

[..]
Ik heb vooral onbelangrijke blueprints. Oh leuk, vertical grip... Boeiuh.

Wel de Osprey, die ik niet handig vind voor een game als deze en de Torrente, wat ik een kutwapen vind.

Ik wil de Snaphook, de Hullcracker en nog wat hogere tier wapens.
Hullcracker bp via quests *O*

o kut dat is de ammo, maar die krijg je dus ook bij die quest naast de Hullcracker bp

Het boeit me overigens vrij weinig dat ik die blueprints kwijt raak. Wat ik ermee craft raak ik ook weer kwijt, of gebruik het niet eens.
  donderdag 4 december 2025 @ 21:45:31 #152
136 V.
Like tears in rain...
pi_219411614
Ja,ik moet eens aan de slag met de quests, dus...
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 5 december 2025 @ 18:39:03 #153
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219418045
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:31:47 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219426939
https://arcraiders.com/ne(...)ct-is-departing-soon

quote:
So, you’re leaving Speranza?

When the Expedition departs, all items in your Raider’s stash will be contributed toward it. Your next Raider can earn up to five skill points based on the total value of your Stash and Coins at the time of departure. One million Coins worth of value equals one extra skill point for your new Raider.

When you restart, everything tied to your progress will be reset. This means your Skill Tree, Level, Stash, Workshop, Crafting Abilities, and Blueprints. It’s worth noting that the initial onboarding from your first deployment in Speranza will be skipped - that means all maps and potential workshop upgrades will be available as soon as you reset.

Your new Raider won’t totally restart at square one. By resetting, you will unlock the following advantages and rewards:
Permanent Unlocks:

The Patchwork Raider outfit
Scrappy Janitor Cap
Expeditions Indicator icon
Skill points (depending on Stash value)
+12 Stash space

Temporary Buffs:

10% repair buff
5% xp boost
6% more materials from Scrappy

While Skill Points, extra Stash space, and cosmetics are permanent unlocks, the account buffs will expire if you choose not to depart with the subsequent expedition. Bear in mind, buffs will increase in power for your next three expeditions (but only one departure allowed per Expedition Window!).

Remember, the Expedition Window will be open from 17th December and last until 22nd December. You must sign up during this period, and everyone automatically departs at the same time on the 22nd.

The value of your Stash and Coins will be counted when the window closes - so don’t stop looting before then. If you choose not to depart this time around, don’t worry - your progress toward building a Caravan will be preserved, so you can keep working on it until the next window opens in a couple of months.
yayy cosmetics

yayy minimale buffs

Dat je een stash/gold waarde van 5 miljoen moet hebben voor de maximale +5 skill points ;(

Ga alsnog wel de expedition doen. Keeps it fresh B-)

[ Bericht 3% gewijzigd door Divje op 06-12-2025 18:41:43 ]
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:22:51 #155
136 V.
Like tears in rain...
pi_219427325
Ik had vandaag een matig dagje, gewoon niet zo in vorm. 2x gekilled door raiders en een keer door een Bastion waarmee ik aan het matten was. Een misstapje en ik kukelde naar beneden, vlak voor zijn neus -O-

Daarna nog wel een paar betere runs gehad, raider omgelegd die me aanviel, maar netto toch bijna 2 ton aan loadouts kwijtgeraakt _O-
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 7 december 2025 @ 19:02:50 #156
136 V.
Like tears in rain...
pi_219437129
Je weet dat je te veel Arc Raiders speelt, als je in een film iemand in een emotioneel moment naast twee vuilniscontainers ziet zitten, en je je afvraagt wat voor loot er in zit _O-
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 december 2025 @ 21:48:54 #157
136 V.
Like tears in rain...
pi_219445579
Ik ga tegen beter weten in toch proberen de expedition te doen :D

Loot en coins samen 3,5 miljoen. Dus nog anderhalf miloen farmen EN alle stages doen. Makkie *O*
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 9 december 2025 @ 19:22:37 #158
136 V.
Like tears in rain...
pi_219451157
Famous last words -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219451593
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 21:48 schreef V. het volgende:
Ik ga tegen beter weten in toch proberen de expedition te doen :D

Loot en coins samen 3,5 miljoen. Dus nog anderhalf miloen farmen EN alle stages doen. Makkie *O*
Ik heb me er iets in verdiept en het is best chill. Voor mij gewoon nog te vroeg, ben iets van lvl 35 na 40u spelen.
  dinsdag 9 december 2025 @ 21:37:42 #160
136 V.
Like tears in rain...
pi_219452538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:08 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ik heb me er iets in verdiept en het is best chill. Voor mij gewoon nog te vroeg, ben iets van lvl 35 na 40u spelen.
Nou het probleem is vooral het geld. Het laatste stadium moet je ongeveer 850.000 pegels aan gear inleveren. Die had ik gerekend bij mijn coins, waardoor ik nog anderhalf miljoen hoefde. Maar dat is toch 2,5 miljoen dus. En of dat haalbaar is... Zeker met weer 5 crashes en drie keer met dikke loadout en loot doodgecampt... Magoed, gewoon doorbuffelen.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 11 december 2025 @ 17:21:34 #161
136 V.
Like tears in rain...
pi_219465906
Expedition update:

Ik heb alle stadia doorlopen, mijn capsule is klaar voor vertrek. Niet slecht, binnen een week van halverwege level 1 naar level 6 *)

Mijn cash geld staat nu een pietsie boven de 3 miljoen, mijn stash bevat op dit moment ongeveer 500.000 aan waarde. Dus ik zou nog 1,5 miljoen moeten looten in een dag of 4.

Mmmmkay. Ik ga mijn best doen.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 11 december 2025 @ 19:25:58 #162
136 V.
Like tears in rain...
pi_219466901
Herstel: binnen 4 dagen :@
Nou, dan lukt die anderhalf miljoen ook wel binnen een dag of 4. Heb drie dagen dat ik echt geen minuut tijd heb om te gamen. Maar 30x +50K is wel haalbaar denk ik.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219472637

Volledig terecht. *O*

BF6 was leuk tijdens het beta weekend maar niet voor de long run. Arc is iets wat ik elke dag weer wil spelen. _O_
  vrijdag 12 december 2025 @ 14:36:54 #164
136 V.
Like tears in rain...
pi_219474330
Top en zeer verdiend, maar die lading prijzen voor Clair Obscur, zeg... _O_

Maar inderdaad in tijden geen game gespeeld die me zo heeft gegrepen. Ik zit al jaaaaren in een CoD Black Ops-clan, heb alle shooters gespeeld die er zo'n beetje zijn, maar als ik verlies is het schouders ophalen en prima.

In jaren niet gevoeld dat er zoveel op het spel staat als ik een ronde speel. Echt serieuze stress als ik weer goede loot heb. Heb deze week lange dagen in de studio voor mijn werk, maar het jeukt behoorlijk _O_
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 december 2025 @ 21:01:18 #165
136 V.
Like tears in rain...
pi_219496397
200.000 van de vijf miljoen verwijderd
Maar ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik de expedition doorzet.

Ga sowieso door tot de vijf miljoen, maar de kans is nu 70/30 dat ik het daarbij laat.

Er is nog genoeg te ervaren in het spel, ik wil de quests doen, de andere maps beter leren kennen en beter worden in pvp. Alle blueprints hebben, laatste twee stations upgraden en grote arcs jagen. Dat was echt het tofste deze week: moest voor de expedition nog drie leaper cores hebben, dus heerlijk in mijn eentje met leapers knokken. Zo vet.

Dit was echt een stevige grind, en om dan alles weg te doen en weer mijn weg omhoog te grinden, daar zie ik wel tegenop.

Dan ga ik liever met vette loadouts op stap, en raak ik iets kwijt: boeiuh, want pegels zat.

[ Bericht 60% gewijzigd door V. op 14-12-2025 21:19:34 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 december 2025 @ 09:18:25 #166
136 V.
Like tears in rain...
pi_219498803
Trouwens nog een belangrijke reden die ik vandaag pas besefte; morgen komt er een giga-update met nieuwe content en de Expeditie is pas op de 22e. Dus dat betekent dat je een week moet wachten óf nieuwe dingen al na een week kwijtraakt. Dat is echt belabberde timing. Doe het dan de dag NA de expedition _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219498886
Is dit spel ook een beetje relaxed (als in red dead redemption) dat je lekker kan ronddwalen en sidequeste moet doen.

Of is het meer the Division dat je altijd aan staat en op iedere hoek gevaar loert.

Heb gewoon zin om te ontspannen en niet ADHD 6 uur lang continue onder spanning te staan.
Hell To The Liars
  maandag 15 december 2025 @ 09:47:04 #168
136 V.
Like tears in rain...
pi_219498978
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:29 schreef Droopie het volgende:
Is dit spel ook een beetje relaxed (als in red dead redemption) dat je lekker kan ronddwalen en sidequeste moet doen.

Of is het meer the Division dat je altijd aan staat en op iedere hoek gevaar loert.

Heb gewoon zin om te ontspannen en niet ADHD 6 uur lang continue onder spanning te staan.
Het laatste vooral. Je bent afhankelijk van de goede wil van andere spelers, nog los van alle ARC die opduikt.
En niet alle spelers hebben het beste met je voor.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219499003
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:47 schreef V. het volgende:

[..]
Het laatste vooral. Je bent afhankelijk van de goede wil van andere spelers, nog los van alle ARC die opduikt.
En niet alle spelers hebben het beste met je voor.
Dan koop ik hem volgende maand wel, lijkt me echt een tof spel.

Tnx :)
Hell To The Liars
pi_219499076
Ik heb hem vorige week donderdag of zo aangeschaft en het is wel een pareltje inderdaad. Als je van PvP looter gameplay houdt. Dat dan wel. Als PvE dude moet je wel wegblijven van deze game.

Ik ben nu level 6 of zo dus echt veel heb ik nog niet meegemaakt maar zelfs met een tas vol groene en blauwe loot is het al peentjes zweten om te extracten. Gelukkig hebben de meeste mensen die je tegenkomt ook geen zin om hun loot te verliezen.

DONT SHOOT. _O_

Mooiste moment was denk ik op die verzonken stad map waar ik in een kerktoren ARC zat te snipen en ergens anders iemand precies hetzelfde zat te doen. Zonder dat we elkaar konden zien, of nou ja, ik hem iig niet.
  maandag 15 december 2025 @ 17:26:28 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_219503205
Ik moest hallo zeggen van V. :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 december 2025 @ 17:27:31 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_219503209
Ik heb niet zo heel vaak dat ik geschoten word gelukkig. Hou daar ook echt niet van en doe het ook niet. Maar speel ook niet zo heel veel, van teveel computer is gegarandeerd pijn :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 december 2025 @ 17:37:06 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219503285
pi_219504365
Waar vind ik dat fruit voor die kip eigenlijk?
  maandag 15 december 2025 @ 21:12:58 #175
136 V.
Like tears in rain...
pi_219505412
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef Document1 het volgende:
Je moet op een Lush Blooms event op zoek naar mandjes. Op de maps rouleren verschillende evenementen, weergegeven door icoontjes bij de naam van de map.
Dit zijn andere dan Night Raids en Electrical Storm.

Je kunt hebben:
* geen event (gewoon de basismap)
* Lush Blooms (veel rieten mandjes met fruit verspreid over de map)
* Harvester (ergens op de map een harvester met een Queen)
* Prospecting Probes (veel gecrashte probes om te looten)
* Uncovered Caches (veel raider caches)

Je moet Lush Blooms hebben. Google even op:: interactive map lush blooms

Kun je kaarten vinden met waar je se baskets kunt vinden.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 december 2025 @ 21:23:42 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219505562
quote:
Eilandje in dam map heeft paar lemon trees, kunnen ook apricots spawnen

En bij blue gate heb je de lemon grove
  maandag 15 december 2025 @ 21:24:04 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219505569
  maandag 15 december 2025 @ 21:46:30 #178
136 V.
Like tears in rain...
pi_219505881
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:12 schreef V. het volgende:

[..]
Je moet op een Lush Blooms event op zoek naar mandjes. Op de maps rouleren verschillende evenementen, weergegeven door icoontjes bij de naam van de map.
Dit zijn andere dan Night Raids en Electrical Storm.

Je kunt hebben:
* geen event (gewoon de basismap)
* Lush Blooms (veel rieten mandjes met fruit verspreid over de map)
* Harvester (ergens op de map een harvester met een Queen)
* Prospecting Probes (veel gecrashte probes om te looten)
* Uncovered Caches (veel raider caches)

Je moet Lush Blooms hebben. Google even op:: interactive map lush blooms

Kun je kaarten vinden met waar je se baskets kunt vinden.
Ik gebruik de Metaforge interactive maps. Per map kun je eerst alles uitzetten en dan de baskets kiezen onder het kopje 'Containers' dan zie je alle plekken waar de mandjes kúnnen spawnen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219506926
quote:
Burried City: ten zuidwesten van de hospital.
Blue Gate: bij Olive Garden.

Niet gaan kloten met interactieve maps enzo, gewoon zelf zoeken, is veel leuker. Beetje tegen bomen aan trappen.

Kom je waarschijnlijk meer toffe shit tegen.
pi_219507096

Vanavond op ‘t nippertje _O_

Free loadout en toch de space tower kunnen looten. *O*
  dinsdag 16 december 2025 @ 09:45:18 #181
136 V.
Like tears in rain...
pi_219508049
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 00:36 schreef Drankster het volgende:

Vanavond op ‘t nippertje _O_

Free loadout en toch de space tower kunnen looten. *O*
Noice!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219508985
Nieuwe update is live.

Natuurlijk net wanneer ik van 't weekend alle trinkets lager dan epic heb verkocht om de laatste storage upgrade te kunnen kopen heb je die trinkets nu nodig om verschillende dingen vrij te spelen. :D _O-

Nog twee Bombardier Cells en dan alle workshops lvl 3. _O_
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:12:16 #183
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219509436
Sneeuwballen gooien :D _O_ en vuurwerk _O-

Je character loopt zichzelf ook steeds op te warmen en sneeuw stapelt zich op op je outfit, leuke details.
Even die patch notes lezen nou. zag iets over een Skill tree reset functie.. Fuck die expedition dan :X

https://arcraiders.com/news/cold-snap-patch-notes

@V. Zie ook een boel crash-fixes. Hopelijk helpt dat bij jou :)

[ Bericht 31% gewijzigd door Divje op 16-12-2025 13:17:59 ]
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:20:56 #184
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219509484
Denk dat ik mezelf met Kerst trakteer op deze game :Y

Heb destijds de demo of bèta gespeeld en was gelijk verkocht, ondanks dat ik totaal niet van extraction/pvp shooters hou.

Ideale game voor wat losse potjes tussendoor.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:29:27 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_219509560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:12 schreef Divje het volgende:
Sneeuwballen gooien :D _O_ en vuurwerk _O-

Je character loopt zichzelf ook steeds op te warmen en sneeuw stapelt zich op op je outfit, leuke details.
Even die patch notes lezen nou. zag iets over een Skill tree reset functie.. Fuck die expedition dan :X

https://arcraiders.com/news/cold-snap-patch-notes

@:V. Zie ook een boel crash-fixes. Hopelijk helpt dat bij jou :)
Nouja, je kunt wel 5 extra punten verdienen voor die tree.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:36:03 #186
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219509610
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:29 schreef Troel het volgende:

[..]
Nouja, je kunt wel 5 extra punten verdienen voor die tree.
Ik heb geen 5 milli liggen :P en die tijdelijks buffs boeien me niet zo eigenlijk..

Skill-tree resetten kost 2000 coins/gold/whatever per skill point zie ik maar je kan alleen de hele skill-tree resetten, niet per skill-point.
pi_219509612
Begrijp ik dat het spel nu nog leuker is geworden, dan ga ik hem wel kopen vanavond haha.
Hell To The Liars
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:37:32 #188
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219509622
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:36 schreef Droopie het volgende:
Begrijp ik dat het spel nu nog leuker is geworden, dan ga ik hem wel kopen vanavond haha.
Je kan nu "Don't shoot!" roepen en vervolgens een sneeuwbal gooien :Y topgame
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:33:21 #189
136 V.
Like tears in rain...
pi_219509954
Nou, ik werd er gewoon weer keihard uitgeflikkerd mid-game voor het eerst in drie dagen in mijn eerste game na de update -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:41:54 #190
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219510011
;(
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:55:41 #191
136 V.
Like tears in rain...
pi_219510119
Ze hebben trouwens wel een veranderd in de maps.
Security container was niet op de plek waar hij altijd was op Buried City.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 december 2025 @ 14:58:24 #192
136 V.
Like tears in rain...
pi_219510134
En op Cold Snap twee keer bijna bevroren, maar geen berries :D
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:04:14 #193
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219510173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:55 schreef V. het volgende:
Ze hebben trouwens wel een veranderd in de maps.
Security container was niet op de plek waar hij altijd was op Buried City.
Security breaches spawnen nu dynamisch :Y
Lijkt er ook op dat veel loot gebuffed is. Blueprints en weapon attachments oa.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:13:06 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219510254
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:36 schreef Divje het volgende:
Ik heb geen 5 milli liggen :P e
Dat probleem kennen we allemaal :D
A murky, forgotten land.
pi_219510347
Blueprint galore op Cold Snap. _O_

5 blueprints in 2 potjes. Dat is 5 meer dan afgelopen dagen bij elkaar en ik heb best veel gespeeld. :P
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:27:56 #196
136 V.
Like tears in rain...
pi_219510366
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat probleem kennen we allemaal :D
Niet allemaal *)
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:28:36 #197
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219510375
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:27 schreef V. het volgende:

[..]
Niet allemaal *)
Rijke tata gespot 😱
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:29:58 #198
136 V.
Like tears in rain...
pi_219510388
Nieuwe bug *O* -O-

Kopen van dingen bij Celeste lukte niet. 5 x geprobeerd. Uiteindelijk melding dat de connectie met de backend server niet werkte.

Uit de game gegaan. Er weer in (duurde vrij lang).

Producten in mijn stash, maar wel 5x de seeds weg (50 ipv 10) -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:32:51 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_219510404
quote:
86s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:29 schreef V. het volgende:
Nieuwe bug *O* -O-

Kopen van dingen bij Celeste lukte niet. 5 x geprobeerd. Uiteindelijk melding dat de connectie met de backend server niet werkte.

Uit de game gegaan. Er weer in (duurde vrij lang).

Producten in mijn stash, maar wel 5x de seeds weg (50 ipv 10) -O-
Ja, het ging heel raar. Bij alles wat je in de workshop maakt gaat het ook fout.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:46:04 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_219510456
Oja en mijn quest wil maar niet afronden.

Unexpected Initiative. Ik moet twee dingen in buried cities van boven op een dak halen, maar ik krijg niets in mijn inventory, toch wordt de quest afgevinkt. Ik moet beide zaken naar de questgiver brengen, maar die moet blijkbaar ergens in de city zitten, terwijl alle websites het hebben over gewoon inleveren in Speranza. Ik heb hem nu al vijf keer gedaan ofzo.

[ Bericht 82% gewijzigd door Troel op 16-12-2025 15:56:35 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')