Grandioso Apartments + Residential Master key op Buried Cityquote:Op maandag 1 december 2025 18:39 schreef V. het volgende:
Ja, ik had vandaag ook een paar nagelbijtmomenten, maar niet zoals jij beschrijft,met zoveel loot
quote:Op maandag 1 december 2025 18:54 schreef Masberum het volgende:
Ik heb altijd wat moeite om te zien waar raiders zijn etc. Het gaat me allemaal wat snel en wat te donker. Maar ik heb nu ook ontdekt, het lag ook aan mijn bril. Deed mijn reservebril op die ongebruikt is maar toen had ik pas door wat het verschil wel niet was.. mijn bril was al zo verouderd blijkbaar, ook met de krasjes waar ik me nooit zo aan stoorde, maar nu met mijn nieuwe bril op zie ik ook in het spel alles (een aardig stuk) beter logischerwijs. Misschien ook direct maar binnenkort een keer weer naar de opticien, blijk ik daarna plotseling iedereen te pownen
Ja dat is ook mijn steady route. Ga je dan ook double back door naar die gebarricadeerde deur aan de overkant, en dan diagonaal door naar Santa Maria?quote:Op maandag 1 december 2025 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Grandioso Apartments + Residential Master key op Buried Cityen daar vlak bij zit nog een woning waar vrijwel altijd een weapon crate spawned. Moet je wel even acrobatisch voor doen door wat rond te springen. Beide plekken waren nog niet geloot.
Ik kwam alleen voor fertilizer en een water pomp voor die questHet snowball effect is real
Dat Santa Maria gedeelte moet ik nog ontdekken qua locaties en loot. Die Bombardier blijft engquote:Op maandag 1 december 2025 19:32 schreef V. het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn steady route. Ga je dan ook double back door naar die gebarricadeerde deur aan de overkant, en dan diagonaal door naar Santa Maria?
Gouden route
Op buried heb ik nu diverse goede lootspots, dus waar ik ook spawn, ik kom altijd wel snel op een goede plek
Wel vandaag 2x gespawned met amper een kwartier op de klok, dat is wel erg matig
Het is deze route, grotendeels. Ik pak de Red Tower als ik aan de andere kant spawn.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat Santa Maria gedeelte moet ik nog ontdekken qua locaties en loot. Die Bombardier blijft eng
Valt sowieso nog veel te ontdekken op die map. Ken Dam Battlegrounds nu wel op m'n duimpje na 200+ raids. Dus tijd voor wat nieuwsBlue Gate en Stella nog niet bezocht
en een hekel aan Space Port.
Dat laat spawnen betekent zo snel mogelijk extracten hiertenzij het een hele goede spawn is vlakbij goede loot ofzo. Zal later vanavond eens je route ontdekken
Nee, heel irritant inderdaad. Soms heb je een lekkere flow, kom je chille types tegen en dan ineens van die kutervaringenquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:20 schreef Drankster het volgende:
Gadverdamme, na 20 uur alleen maar chille ervaringen met PvP ben ik de afgelopen drie potjes heel lelijk gekilled door andere.Zelfs één keer nadat we samen een leaper gepakt hebben bij een extract point schoot de ander mij direct dood.
Iedereen die geen emotes of mic gebruikt vertrouw ik niet meer.
Als console speler mijdt ik de pc spelers als de pest. Duurt nooit lang voordat ze aan het cheaten gaan. Heb ik helemaal geen zin inquote:Op maandag 17 november 2025 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Dit is puur anecdotaal en daar valt geen pijl op te trekken. Ik speel op de pc met crossplay aan en er zijn enorm veel vriendelijke lui in solo's.
Crossplay aan of uit maakt in dat opzicht echt niets uit.
Ik vind het juist superkut als mensen crossplay uit gaan lopen zetten. Laten we gewoon allemaal met elkaar spelen. Ik speel ook met een controller op pc.
Haha ja en ik maar schreeuwen ''WE HAVE A COMMON ENEMY, I AINT IT''quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:28 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, heel irritant inderdaad. Soms heb je een lekkere flow, kom je chille types tegen en dan ineens van die kutervaringen
Ik vind het juist heel erg leuk om relaxte types tegen te komen, maar voor de spanning zijn pvp-encounters wel een aspect dat er bijhoort, maar wat jij schetst is puur verraad.
Wat een ontzettende onzin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als console speler mijdt ik de pc spelers als de pest. Duurt nooit lang voordat ze aan het cheaten gaan. Heb ik helemaal geen zin in
Man man man wat een rare vooroordelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:33 schreef Divje het volgende:
Mensen op pc die spelen met macro's of andere truukjes om een voordeel te behalen
Blijf wel lekker op de NA servers met crossplay UIT
Vannacht nog een extract gehad waarbij ik op het állerlaatste moment nog de lift in kon duiken terwijl de deuren sloten. Was nog niet geland en het beeld werd zwartholy acrobatics
Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Man man man wat een rare vooroordelen.
De enkeling die dat doet
Op console gebruiken ze allemaal een Cronus /s
Na servers? Waarom in godsnaam
Ik speel al sinds release op pc, met crossplay aan, op eu servers.
Helemaal geen gekke dingen, cheaters of macro's of wat dan ook voor rare shit meegemaakt.
Maar hee allemaal lekker zelf weten
Ik vraag me gewoon af waar al jouw bevindingen en beweringen vandaan komenquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken ofzo?![]()
Jouw ervaringen in dit spel zijn niet de standaard he.
Ja, want zoals bij COD, BF en zo'n beetje alle andere online shooters gebeurt dat maar zeldenquote:
Waarom zou ik er wel voor kiezen? Iemand met een keyboard en muis is altijd sneller dan iemand met een controller. Alleen daarom al kies ik voor console only.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waar al jouw bevindingen en beweringen vandaan komen
En ik snap niet zo goed waarom je daarvoor zou kiezen
Herkenbaar wel hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:38 schreef Anonyappelmous het volgende:
Goede game maar ik merk dat het wel echt stress geeft lol. Niet persé fijne stress dus na 2 potjes ben ik er ook wel weer klaar mee.
Ja precies. Ik vind de inventory management ook hoofdpijn geven. Duurt best lang als ik beetje loadout ready heb om te gaan. Mag van mij wel wat overzichtelijker allemaal. Maar tegelijkertijd heeft het wel hele toffe actie-combat. Merk gewoon dat ik de laatste tijd qua games vooral zin heb in wat meer laidback qua actie, meer hersenwerk of verhalend i.p.v. behendigheid.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Herkenbaar wel hoor.
Als ik een simpele supply run doe pak ik eigenlijk altijd Dam Battlegrounds, de eerste map, met een free loadout.
Tryhards zitten meer op de andere mappen zoals Spaceport waarvoor je minimaal 14(?) potjes gespeeld moet hebben om er überhaupt heen te kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |