Ik zou zijn vrouw nog een beurt geven als dat gebeurtquote:Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef cosmosis het volgende:
Louis van Gaal zou echt mn eeuweige held worden (Als hij dat niet al zou zijn) om lekker Ajax uit het slop te halen...Zou persoonlijk een standbeeld kleien voor zn vrouw
Fernanda of Truus?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zou zijn vrouw nog een beurt geven als dat gebeurt
Nu al indekken.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:23 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat Sjon weg is voor 14 december
Klopt. Met ondertussen 11 blessures ben ik niet heel erg onder de indruk van spelers 11-18.quote:
Moet je wat mazzel mee hebben dat ze heel blijven. Prima elftal staat er verder bij Feyenoord. Je kan met die begrotingen van Nederlandse clubs nou eenmaal niet vijftien/zestien basisspelers hebben. Dan zit je snel aan de bedelstaf zonder Champions League.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Met ondertussen 11 blessures ben ik niet heel erg onder de indruk van spelers 11-18.
Je moet hem wel de tijd gunnen om iets op te bouwen vind ikquote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef BobW het volgende:
Willen we dat Kroes ook gaat?
Hij was zowel verantwoordelijk voor Farioli als Heitinga, lastig.
Ook eigenlijk geen zin in weer een rondje bestuurlijke chaos
Competitievervalsing in optima formaquote:Op donderdag 6 november 2025 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ontzettend oneerlijk dat we geen enkele keer tegen dit Ajax met Heitinga mochten spelen, terwijl wij jullie twee keer hebben laten spelen tegen Priske afgelopen jaar.
Ik ben best een beetje ziedend.
Ik vind de aanstelling van Heitinga vooral bizar. Bijna iedereen had van tevoren z'n twijfels.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker onnodig lang tot dit besluit genomen werd, terwijl zo goed als iedereen zag dat dit niet goed ging komen.
juist Stuttgart is een prima vergelijking met Ajax, want ook deze club is door Sven Mislintat op de rand van de afgrond gebracht met warrig management. en ook die club had een grote selectie die eigenlijk niet zoveel waard was op twee spelers na. na Mislintat's zijn ze door de twee volgende interim coaches op de rand van de degradatie gebracht, waarna het bestuur werd ontslagen.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je wat mazzel mee hebben dat ze heel blijven. Prima elftal staat er verder bij Feyenoord. Je kan met die begrotingen van Nederlandse clubs nou eenmaal niet vijftien/zestien basisspelers hebben. Dan zit je snel aan de bedelstaf zonder Champions League.
Dat is uiteindelijk de realiteit . Neem nou Stuttgart dat zit op minimaal 200 miljoen euro omzet. Dat redt geen club in Nederland zonder uitzonderlijke prestaties.
Daarom ben ik er niet rouwig om dat Kroes ook oprot aan het einde van dit seizoen. Charlatan in optima forma, een soort Mislintat light. Totaal door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind de aanstelling van Heitinga vooral bizar. Bijna iedereen had van tevoren z'n twijfels.
En 41 is gewoon te jong.
quote:Ontkennen dat Ten Hag in beeld is, doet Kroes niet. Uitsluiten dat een eventuele aanstelling van de populaire Tukker hem nog kan doen besluiten om de komende jaren, zoals Ten Hag en Overmars eerder deden, een succesvolle tandem te vormen, doet hij wel resoluut. „Het is voor mij sowieso geen optie meer om te verlengen.”
HAhahaha.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes werd wakker met gevoel dat Heitinga weg moest bij Ajax: 'Geen progressie'
Zo word ik al weken wakker
En daarnaast meer verwachten dan het vorige seizoen met een mindere selectie. Wat een afgang van het bestuurquote:Op donderdag 6 november 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hem aanstellen is toch echt wel een blunder. Zijn beperkte vaardigheden bleken al tijdens zijn interimperiode. Wat pionnetjes neerzetten in Liverpool maakt dat echt niet beter.
Op z'n Limburgs in haar oor fluisteren, "wij zijn Ajax" en ondertussen haar keel erotisch dicht knijpen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zou zijn vrouw nog een beurt geven als dat gebeurt
Klopt hoor, maar het verschil met de bank is wel erg groot. Als Borges en Nieuwkoop het verschil moeten gaan maken, dan kan je het tegen elke ploeg moeilijk krijgen, zelfs een pak hem beet Hercules.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je wat mazzel mee hebben dat ze heel blijven. Prima elftal staat er verder bij Feyenoord. Je kan met die begrotingen van Nederlandse clubs nou eenmaal niet vijftien/zestien basisspelers hebben. Dan zit je snel aan de bedelstaf zonder Champions League.
Dat is uiteindelijk de realiteit . Neem nou Stuttgart dat zit op minimaal 200 miljoen euro omzet. Dat redt geen club in Nederland zonder uitzonderlijke prestaties.
Gelukkig heeft hij dit zelf ook wel door. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:54 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Daarom ben ik er niet rouwig om dat Kroes ook oprot aan het einde van dit seizoen. Charlatan in optima forma, een soort Mislintat light. Totaal door de mand gevallen.
Ja als dan misschien welquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar het verschil met de bank is wel erg groot. Als Borges en Nieuwkoop het verschil moeten gaan maken, dan kan je het tegen elke ploeg moeilijk krijgen, zelfs een pak hem beet Hercules.
Als we met de beste elf Persbal zouden kunnen spelen tegen de rommel van Sjonnie, dan was het gegarandeerd een vermakelijke oorwassing met 3 of meer doelpunten verschil geworden. Met 5 wisselspelers bij ons en een fatsoenlijke trainer bij jullie zal dat wel meevallen.
Ik weet niet of hij zijn systeem kan aanpassen naar het materiaal wat hij heeft. Van zijn tijd bij Man U moet ik zeggen dat het erop lijkt dat hij het niet kan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ten Hag is natuurlijk ook vooral bekeken door een roze bril van 2018-2019.
Mwa, Frank de Boer was 40 en Farioli 35.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind de aanstelling van Heitinga vooral bizar. Bijna iedereen had van tevoren z'n twijfels.
En 41 is gewoon te jong.
Tenzij die een aflopend contract heeft lijkt me dat geen optie gezien de idiote opstelling van AZ als het op ons aankomt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:43 schreef Wotte het volgende:
Max Huibert is eigenlijk de enige logische keuze om Kroes op te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |