abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219210554
quote:
84s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef cosmosis het volgende:
Louis van Gaal zou echt mn eeuweige held worden (Als hij dat niet al zou zijn) om lekker Ajax uit het slop te halen...Zou persoonlijk een standbeeld kleien voor zn vrouw
Ik zou zijn vrouw nog een beurt geven als dat gebeurt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219210626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Fernanda of Truus?
pi_219210936
Ik vind het toch wel jammer dat Sjon weg is voor 14 december -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_219210962
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:23 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat Sjon weg is voor 14 december -O-
Nu al indekken.
pi_219210973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:32 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nu al indekken.
Klopt. Met ondertussen 11 blessures ben ik niet heel erg onder de indruk van spelers 11-18.
pi_219210998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Klopt. Met ondertussen 11 blessures ben ik niet heel erg onder de indruk van spelers 11-18.
Moet je wat mazzel mee hebben dat ze heel blijven. Prima elftal staat er verder bij Feyenoord. Je kan met die begrotingen van Nederlandse clubs nou eenmaal niet vijftien/zestien basisspelers hebben. Dan zit je snel aan de bedelstaf zonder Champions League.

Dat is uiteindelijk de realiteit . Neem nou Stuttgart dat zit op minimaal 200 miljoen euro omzet. Dat redt geen club in Nederland zonder uitzonderlijke prestaties.
  vrijdag 7 november 2025 @ 07:34:54 #207
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219211464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef BobW het volgende:
Willen we dat Kroes ook gaat?

Hij was zowel verantwoordelijk voor Farioli als Heitinga, lastig.

Ook eigenlijk geen zin in weer een rondje bestuurlijke chaos
Je moet hem wel de tijd gunnen om iets op te bouwen vind ik
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 7 november 2025 @ 07:38:19 #208
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219211473
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ontzettend oneerlijk dat we geen enkele keer tegen dit Ajax met Heitinga mochten spelen, terwijl wij jullie twee keer hebben laten spelen tegen Priske afgelopen jaar.

Ik ben best een beetje ziedend.
Competitievervalsing in optima forma
  vrijdag 7 november 2025 @ 07:48:16 #209
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219211506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker onnodig lang tot dit besluit genomen werd, terwijl zo goed als iedereen zag dat dit niet goed ging komen.
Ik vind de aanstelling van Heitinga vooral bizar. Bijna iedereen had van tevoren z'n twijfels.
En 41 is gewoon te jong.
pi_219211688
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Moet je wat mazzel mee hebben dat ze heel blijven. Prima elftal staat er verder bij Feyenoord. Je kan met die begrotingen van Nederlandse clubs nou eenmaal niet vijftien/zestien basisspelers hebben. Dan zit je snel aan de bedelstaf zonder Champions League.

Dat is uiteindelijk de realiteit . Neem nou Stuttgart dat zit op minimaal 200 miljoen euro omzet. Dat redt geen club in Nederland zonder uitzonderlijke prestaties.
juist Stuttgart is een prima vergelijking met Ajax, want ook deze club is door Sven Mislintat op de rand van de afgrond gebracht met warrig management. en ook die club had een grote selectie die eigenlijk niet zoveel waard was op twee spelers na. na Mislintat's zijn ze door de twee volgende interim coaches op de rand van de degradatie gebracht, waarna het bestuur werd ontslagen.

ook de TD vloog eruit en men heeft toen de technisch directeur van FC Köln overgenomen. die man zat al te kijken naar Sebastian Hoeness als trainer en heeft hij dan maar gelijk voor de twee promotie degradatie wedstrijden een kans gegeven.

en ook Stuttgart is uit het dal gekomen op een manier die Ajax bekend zou moeten voorkomen. een ploeg met veel talenten samengesteld, een aantal uit de eigen jeugd een aantal door goede scouting plus een goalgetter in de vorm van guirassy die toen Mislintat hem naar Bvb haalde alleen weg mocht voor de hoofdprijs. daarna hebben ze een beetje geluk gehad met Dennis Undav die nauwelijks aan spelen toen kwam in Engeland en een half jaartje gehuurd werd. Toen Guirassy werd verkocht konden ze die permanent overnemen.

maar als we de spelers even buiten beschouwing laten, er is door het bestuur van Stuttgart nooit opgelegd dat Hoeness op een bepaalde manier moest spelen. de club zat in de laagste regionen endaar moesten ze uit, koste wat het kost. ze gingen niet na driekwart seizoen zeuren dat het niet des stuttgarts was hoe er werd gevoetbald. Er werd op dat moment gewoon gewonnen en de club kwalificeerde zich voor Europees voetbal vanuit een geslagen positie "dus wat zeur je nou". En dat is de fout die Ajax nu constant maakt. Er wordt veel te vlug geroepen dat ze weer mooi moeten gaan spelen en dat hadden ze nu zeker nog niet moeten doen. maar ja, achteraf is mooi wonen

[ Bericht 1% gewijzigd door Sabata op 07-11-2025 08:54:31 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219211850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 07:48 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Ik vind de aanstelling van Heitinga vooral bizar. Bijna iedereen had van tevoren z'n twijfels.
En 41 is gewoon te jong.
Daarom ben ik er niet rouwig om dat Kroes ook oprot aan het einde van dit seizoen. Charlatan in optima forma, een soort Mislintat light. Totaal door de mand gevallen.
pi_219211883
quote:
Ontkennen dat Ten Hag in beeld is, doet Kroes niet. Uitsluiten dat een eventuele aanstelling van de populaire Tukker hem nog kan doen besluiten om de komende jaren, zoals Ten Hag en Overmars eerder deden, een succesvolle tandem te vormen, doet hij wel resoluut. „Het is voor mij sowieso geen optie meer om te verlengen.”
pi_219211892
Xavi zoekt ook nog steeds naar een nieuwe club.
  vrijdag 7 november 2025 @ 09:05:26 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219211907
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 7 november 2025 @ 09:06:19 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219211911
Ten Hag is natuurlijk ook vooral bekeken door een roze bril van 2018-2019.
  vrijdag 7 november 2025 @ 09:08:30 #216
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219211920
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Hem aanstellen is toch echt wel een blunder. Zijn beperkte vaardigheden bleken al tijdens zijn interimperiode. Wat pionnetjes neerzetten in Liverpool maakt dat echt niet beter.
En daarnaast meer verwachten dan het vorige seizoen met een mindere selectie. Wat een afgang van het bestuur _O- en dan allemaal naar JH wijzen. Het is echt ongelooflijk.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 7 november 2025 @ 09:11:30 #217
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219211936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Op z'n Limburgs in haar oor fluisteren, "wij zijn Ajax" en ondertussen haar keel erotisch dicht knijpen.
pi_219212011
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:46 schreef Wotte het volgende:

[..]

Klopt hoor, maar het verschil met de bank is wel erg groot. Als Borges en Nieuwkoop het verschil moeten gaan maken, dan kan je het tegen elke ploeg moeilijk krijgen, zelfs een pak hem beet Hercules.

Als we met de beste elf Persbal zouden kunnen spelen tegen de rommel van Sjonnie, dan was het gegarandeerd een vermakelijke oorwassing met 3 of meer doelpunten verschil geworden. Met 5 wisselspelers bij ons en een fatsoenlijke trainer bij jullie zal dat wel meevallen.
pi_219212143
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:54 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Daarom ben ik er niet rouwig om dat Kroes ook oprot aan het einde van dit seizoen. Charlatan in optima forma, een soort Mislintat light. Totaal door de mand gevallen.
Gelukkig heeft hij dit zelf ook wel door. Dat is al heel wat.
En hij zou eigenlijk algemeen directeur worden, wie weet was wat wel een groter succes geworden.
pi_219212153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Klopt hoor, maar het verschil met de bank is wel erg groot. Als Borges en Nieuwkoop het verschil moeten gaan maken, dan kan je het tegen elke ploeg moeilijk krijgen, zelfs een pak hem beet Hercules.

Als we met de beste elf Persbal zouden kunnen spelen tegen de rommel van Sjonnie, dan was het gegarandeerd een vermakelijke oorwassing met 3 of meer doelpunten verschil geworden. Met 5 wisselspelers bij ons en een fatsoenlijke trainer bij jullie zal dat wel meevallen.
Ja als dan misschien wel
pi_219212210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ten Hag is natuurlijk ook vooral bekeken door een roze bril van 2018-2019.
Ik weet niet of hij zijn systeem kan aanpassen naar het materiaal wat hij heeft. Van zijn tijd bij Man U moet ik zeggen dat het erop lijkt dat hij het niet kan.
pi_219212237
Max Huibert is eigenlijk de enige logische keuze om Kroes op te volgen.
pi_219212312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 07:48 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
En 41 is gewoon te jong.
Mwa, Frank de Boer was 40 en Farioli 35.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 7 november 2025 @ 09:52:30 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219212326
Het heeft niet zoveel met leeftijd te maken maar met kwaliteit. Heitinga heeft gewoon niet de capaciteiten om hoofdtrainer van Ajax te zijn.
pi_219212456
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:43 schreef Wotte het volgende:
Max Huibert is eigenlijk de enige logische keuze om Kroes op te volgen.
Tenzij die een aflopend contract heeft lijkt me dat geen optie gezien de idiote opstelling van AZ als het op ons aankomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')