PSV lijkt me stug, maar AZ zou wel een goeie stap zijn voor hem, een club waar het echt moet is toch wat anders.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou trouwens snel die trainer van Telstar oppikken voordat je te laat bent. Want anders gaat AZ of PSV hem gauw strikken denk ik.
Ten Hag kan natuurlijk ook, maar die is wel heel gigantisch geflopt afgelopen jaren. Kan zomaar helemaal verkeerd lopen.
Net als vroeger en in de nabije toekomst , gaat het weer lang duren voordat er poppetjes zijn ingevuld omdat iedereen in die club mede zeggenschap wilt hebben , en dat zijn er veel.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker onnodig lang tot dit besluit genomen werd, terwijl zo goed als iedereen zag dat dit niet goed ging komen.
Heeft Sneijder zich al aangeboden?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als vroeger en in de nabije toekomst , gaat het weer lang duren voordat er poppetjes zijn ingevuld omdat iedereen in die club mede zeggenschap wilt hebben , en dat zijn er veel.
Zelfs die idioot zag dat je tegen Marseille maar beter niet op de middenlijn kan verdedigen.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft Sneijder zich al aangeboden?
Dat was misschien wel het meeste schokkende wat ik heb zien gebeuren onder Sjon. Tactisch de les gelezen krijgen door Sneijder of all people.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs die idioot zag dat je tegen Marseille maar beter niet op de middenlijn kan verdedigen.
Dit ja, het is nu 1 stap vooruit, maar dat kunnen er straks weer 3 achteruit zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als vroeger en in de nabije toekomst , gaat het weer lang duren voordat er poppetjes zijn ingevuld omdat iedereen in die club mede zeggenschap wilt hebben , en dat zijn er veel.
Ik niet. Ik vind Correia zeker een goede trainer maar voorlopig wel alleen bij volksclubs gewerkt. Bij Telstar heb je maar met 20 man in kantoor en 20 man op veld te maken. Bij Ajax heb je met vereende krachten van RvC, bestuursraad, debielen van F-Side en 200 man staf te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou trouwens snel die trainer van Telstar oppikken voordat je te laat bent. Want anders gaat AZ of PSV hem gauw strikken denk ik.
Ten Hag kan natuurlijk ook, maar die is wel heel gigantisch geflopt afgelopen jaren. Kan zomaar helemaal verkeerd lopen.
De verkopen waren vrijwel allemaal met hooguit winst op boekwaarde, niet op aankoop. Dus daar gaat geen talent verloren.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft wel wat spelers verkocht maar ik denk dat veel andere TD's dat ook wel was gelukt.
Aanstelling van Heitinga en Keizer was natuurlijk vanaf het begin gedoemd om te mislukken.
Verder is er voor enkele posities in het elftal vrij weinig gedaan afgelopen zomer.
Tot nu toe missschien, maar hij wordt dan ook flink tegengewerkt door de politieke burelen, waar Diamantaugen vrij spel kreeg. Gelukkig gaat Ajax op de volgende ALV kijken hoe ze de organisatiestructuur kunnen aanpassen, zodat Alex alsnog de sleutels van het huis krijgtquote:Op donderdag 6 november 2025 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kroes bijna nog een teleurstellendere aanstelling dan Mislintat? Wel iets minder schade aangericht.
Positie ter beschikking toch, hij vertrekt sowieso eind seizoen, ik zou daar niet op wachten.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:59 schreef Tjacka het volgende:
Heeft kroes zijn ontslag ingediend of is dit weer zo'n sneaky manier?
Akkoord.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als je accepteert dat Gordon je in je kont neukt, lijkt me dit ook mogelijk.
Dat tegenwerken valt toch wel mee, al denk ik dat Heitinga geen beslissing van hem was.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot nu toe missschien, maar hij wordt dan ook flink tegengewerkt door de politieke burelen, waar Diamantaugen vrij spel kreeg. Gelukkig gaat Ajax op de volgende ALV kijken hoe ze de organisatiestructuur kunnen aanpassen, zodat Alex alsnog de sleutels van het huis krijgt
Volgens Fallentijn wel toch? Beuker was tegen, maar ja Fallentijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat tegenwerken valt toch wel mee, al denk ik dat Heitinga geen beslissing van hem was.
Let nou maar op. Die “positie ter beschikking” is een wassen neus. Hij loopt al tijden te jammeren dat het te bureaucratisch is, en toevallig gaan ze hier nu ineens wat aan doen (wat haaks staat op de eerdere bevindingen met Mislintat). Kroes grijpt via een omweg alsnog de macht.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat tegenwerken valt toch wel mee, al denk ik dat Heitinga geen beslissing van hem was.
Ja maar gepusht door het pluche van de bestuursraad, daarom was hij het zo aan het verkopen #Slotball etc.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens Fallentijn wel toch? Beuker was tegen, maar ja Fallentijn.
Lijkt me niet, maar we gaan het zien .quote:Op donderdag 6 november 2025 18:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Let nou maar op. Die “positie ter beschikking” is een wassen neus. Hij loopt al tijden te jammeren dat het te bureaucratisch is, en toevallig gaan ze hier nu ineens wat aan doen (wat haaks staat op de eerdere bevindingen met Mislintat). Kroes grijpt via een omweg alsnog de macht.
Je ziet die constructie in Duitsland ook wel eens. Als ze geen oprotpremie willen betalen wordt personeel nog tot einde seizoen op de loonlijst gehouden met óf een minimale functie als chef inkoop pen en papier of non actief maar wel in dienst, zodat die premie wat kleiner is.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Let nou maar op. Die “positie ter beschikking” is een wassen neus. Hij loopt al tijden te jammeren dat het te bureaucratisch is, en toevallig gaan ze hier nu ineens wat aan doen (wat haaks staat op de eerdere bevindingen met Mislintat). Kroes grijpt via een omweg alsnog de macht.
Zijn contract loopt af dus het maakt niet uit, als je hem er nu uittrapt kost het tot eind seizoen, dan kan je beter hebben dat hij het eea overdraagt aan z'n opvolger.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Je ziet die constructie in Duitsland ook wel eens. Als ze geen oprotpremie willen betalen wordt personeel nog tot einde seizoen op de loonlijst gehouden met óf een minimale functie als chef inkoop pen en papier of non actief maar wel in dienst, zodat die premie wat kleiner is.
Overdracht van 1 minuut en een kladblokje.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn contract loopt af dus het maakt niet uit, als je hem er nu uittrapt kost het tot eind seizoen, dan kan je beter hebben dat hij het eea overdraagt aan z'n opvolger.
Waar komt dat fabeltje vandaan dat die Kroes zo'n slimme vos zou zijnquote:Op donderdag 6 november 2025 18:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar lees je dat laatste dan?quote:Op donderdag 6 november 2025 18:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Weer een club icoon met pek en veren weggejaagd. Wat een warme club zeg.
En nog te gierig om een fatsoenlijke oprotpremie te betalen
''Clubicoon''quote:Op donderdag 6 november 2025 18:31 schreef Haringkop2 het volgende:
Dat mag slechts beperkt,het moet enigzins in lijn van je functie zijn, kortom trainer bij d-tjes vast wel, washok medewerker nee.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Je ziet die constructie in Duitsland ook wel eens. Als ze geen oprotpremie willen betalen wordt personeel nog tot einde seizoen op de loonlijst gehouden met óf een minimale functie als chef inkoop pen en papier of non actief maar wel in dienst, zodat die premie wat kleiner is.
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik hoop dat Ajax nu voor de volgende jongen van de club gaat.
Mag ik Patrick Kluivert voordragen?
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef Black-Death het volgende:
Er moet nog veel veranderen bij Ajax, maar dit is wel een goede eerste stap.
Wiegman als coach zou ik wek gaaf vinden.
Net alsof hij kan schrijven hahahaquote:Op donderdag 6 november 2025 19:03 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas dit jaar geen fillumpie meer van jonge Sjon die aan ouwe Sjon vraagt hoe belangrijk de Klassieker is. Dat was echt een pareltje van de media afdeling.
Bekijk deze YouTube-video
Heel Ajax zit te wachten op moment dat ze foto,s gaat sturen van haar poesquote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef Black-Death het volgende:
Wiegman als coach zou ik wek gaaf vinden.
Wtf x2quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heel Ajax zit te wachten op moment dat ze foto,s gaat sturen van haar poes![]()
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heel Ajax zit te wachten op moment dat ze foto,s gaat sturen van haar poes![]()
Bij clubicoon denk ik aan spelers als Cruijf en Litmanen, niet domme Sjon die maar een middelmatige verdediger was.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:31 schreef Haringkop2 het volgende:
ěk word al maanden wakker met het gevoel dat ajax echt helemaal de klote gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes werd wakker met gevoel dat Heitinga weg moest bij Ajax: 'Geen progressie'
Zo word ik al weken wakker
RENT FREE, maar goed je weer voor een paar uur in ons midden te hebben Klaas. Je wordt gemist.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:34 schreef wieishet het volgende:
[..]
ěk word al maanden wakker met het gevoel dat ajax echt helemaal de klote gaat
goed gevoel
Weer een nieuwe relkloon Klaas?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:34 schreef wieishet het volgende:
waarom zou ten hag bij deze failliete club willen werken
Alleen geen hartfalen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Flauw. Heeft echt alles wat Ajax zoekt.
De kans op hartfalen is een stuk groter in Rotterdam dan elders in het land. Vaak zo in achtergestelde regio's met veel laaggeletterdheid.quote:
Ik zou je wat vertellen. Toen hij werd aangesteld dacht ik dat al!!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik grapjes over hartfalen best wel laag. Beetje van het niveau KankerVanGaal en z’n KankerWijf. Beetje stoken moet kunnen, maar er zijn belangrijker zaken in het leven dan tegen een bal schoppen.quote:
Niet per se slim, sluw is een betere omschrijving. Die inderdaad ook beter past bij het type malafide autoverkoper. Het type skin in the game.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar komt dat fabeltje vandaan dat die Kroes zo'n slimme vos zou zijnIk zie hem louter de onbetrouwbare auto verkoper uithangen en domme dingen doen.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik grapjes over hartfalen best wel laag. Beetje van het niveau KankerVanGaal en z’n KankerWijf. Beetje stoken moet kunnen, maar er zijn belangrijker zaken in het leven dan tegen een bal schoppen.
Zou wel tof zijn hoor.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:34 schreef raptorix het volgende:
Grim maakt seizoen af, volgend seizoen Wiegman.
Hem aanstellen kan nog gebeuren maar hem zo laat wegsturen is echt ongelooflijk. Dan ook nog mensen in het stadion die hem nog steeds verdedigdequote:Op donderdag 6 november 2025 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Had de pushmelding niet meer verwacht vanmiddag, maar eindelijk
Is Wiegman tactisch zo'n Godin?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn hoor.
Eerste grote profclub van naam met een vrouw als trainer.
Ik niet, heeft redelijk zwaar gefaald na ajax.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog steeds alle vertrouwen in de trainer ETH. Hopelijk wil hij nog.
Raar.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Al een paar jaar eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:34 schreef wieishet het volgende:
[..]
ěk word al maanden wakker met het gevoel dat ajax echt helemaal de klote gaat
goed gevoel
Gelukkig kan het ook snel weer omdraaien in de voetbalwereld.quote:
Heitinga die ook nog boos isquote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die jongen is echt verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga die ook nog boos is![]()
Hoe kan je zo'n plaat voor je kop hebben?
Die zal daar niet voor niks altijd zijn gebleven ondanks interesse van meerdere clubs. Zie dat niet zomaar gebeuren.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:49 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Noorse competitie eindigt 30 november blijkbaar, dus misschien het eeuwige gerucht Knutsen maar weer naar bovenhalen.
Ik imagineer mij een vechtpartij bij de lokale kebab met Michael van Gerwen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:46 schreef Tjacka het volgende:
John zou zonder het voetbal denk ik beveiliger zijn geworden van de lokale kroeg in Alphen aan de Rijn
Hem aanstellen is toch echt wel een blunder. Zijn beperkte vaardigheden bleken al tijdens zijn interimperiode. Wat pionnetjes neerzetten in Liverpool maakt dat echt niet beter.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hem aanstellen kan nog gebeuren maar hem zo laat wegsturen is echt ongelooflijk. Dan ook nog mensen in het stadion die hem nog steeds verdedigde
Volgens mij wel in de jaren 80/90 in Duitsland al eens geweest als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn hoor.
Daar schat ik MvG te intelligent voorquote:Op donderdag 6 november 2025 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik imagineer mij een vechtpartij bij de lokale kebab met Michael van Gerwen.
Ik snap niet dat mensen hem een sympathieke gozer vinden, maar dat zou wel aan mij liggenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hem aanstellen is toch echt wel een blunder. Zijn beperkte vaardigheden bleken al tijdens zijn interimperiode. Wat pionnetjes neerzetten in Liverpool maakt dat echt niet beter.
Nee dat zie ik ook niet echt.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hem een sympathieke gozer vinden, maar dat zou wel aan mij liggen
Of salesmanager in huishoudelijke artikelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik imagineer mij een vechtpartij bij de lokale kebab met Michael van Gerwen.
Mijn vriend kent hem niet, maar als hij hem op TV ziet zegt hij altijd: Lekker pijpbekje.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hem een sympathieke gozer vinden, maar dat zou wel aan mij liggen
Verhaal is dat die financieel enorm profiteert van de doorverkopen van zijn spelersquote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef papert het volgende:
[..]
Die zal daar niet voor niks altijd zijn gebleven ondanks interesse van meerdere clubs. Zie dat niet zomaar gebeuren.
Ben vandaag blij dat Heitinga weg gaat. Hoop vooral niet op een bord op schoot gescout persoon. Zou niet rouwig zijn om Ten Hag, maar hoop stiekem wel op een buitenlandse trainer.
Blij dat Gordon weer een nieuwe liefde heeft. Het FOK!forum feliciteert jullie beide.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vriend kent hem niet, maar als hij hem op TV ziet zegt hij altijd: Lekker pijpbekje.
Of het zou toch niet... https://www.telegraaf.nl/video/na-ontslag-heitinga-louis-van-gaal-moet-het-opknappen/103177211.htmlquote:Op donderdag 6 november 2025 20:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch maar Ron Jans benaderen
Ik denk dat NetFlix gelijk rechten koop om dat te mogen volgenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Of het zou toch niet... https://www.telegraaf.nl/video/na-ontslag-heitinga-louis-van-gaal-moet-het-opknappen/103177211.html
Om vervolgens de eerste grote profclub te zijn die dat vrouwtje na 3 maanden er weer uit wipt.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn hoor.
Omdat de technisch directeur niet van haar billen af kan blijven als ze voorbij loopt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Om vervolgens de eerste grote profclub te zijn die dat vrouwtje na 3 maanden er weer uit wipt.
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat NetFlix gelijk rechten koop om dat te mogen volgen
Die snapt toch ook helemaal geen hol meer van het moderne voetbal joh. Dat moet toch iedereen wel duidelijk zijn na zijn laatste klussen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef cosmosis het volgende:
Louis van Gaal zou echt mn eeuweige held worden (Als hij dat niet al zou zijn) om lekker Ajax uit het slop te halen...Zou persoonlijk een standbeeld kleien voor zn vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |